Vše o sezóně 2018 vozů formule 1: pravidla, jezdecké sestavy, harmonogram a další.
Redaktoři F1sport.cz se ohlédli za letošní sezónou.
V prvním díle seriálu o letošních technických změnách ve formuli 1 se podíváme na nejkontroverznější novinku – svatozář.
Podle Lewise Hamiltona není Alonsův konec ve formuli 1 důvodem ke smutku.
Podle názoru vítěze třinácti velkých cen formule 1 Davida Coultharda možná v této sezóně sledujeme ten nejlepší souboj o titul mistra světa v historii šampionátu.
Max Verstappen se letos dopustil řady chyb, které jeho a tým stály spoustu bodů. O kolik bodů jezdec Red Bullu přišel a jak to ovlivnilo šampionát?
Za pár dní startuje nová sezóna mistrovství světa vozů formule 1. I v ní bude mít několik jezdců na dosah překonání některých rekordů. Oficiální stránky F1 se podívaly na ty nejzajímavější.
Na štíhlejších bočnicích a zadním krytu motoru monopostu W09 se již velkou měrou podílel technický ředitel James Allison.
Právě technické problémy francouzskou stáj loni připravily o několik pozitivních výsledků. Podobným ztrátám se chce letos vyhnout.
Jaké změny nás čekají v letošní sezóně? Podívejte se na souhrnný přehled.
Pilot Williamsu obdivuje, jak se úřadující mistr světa umí vypořádat s tlakem, který je na něho ze všech stran vyvíjen. Hodlá ho napodobit.
Kdy představí své vozy Ferrari, Mercedes, McLaren a další? Termíny prezentací vozů pro sezónu 2018.
V posledním díle o technických novinkách ve F1 v roce 2018 se podíváme na lepší zajištění kol.
V roce 2018 dojde k několika změnám v oblasti pohonných jednotek. Tou největší je omezení počtu komponent.
Exkluzivní dodavatel pneumatik pro královnu motorsportu pracuje na tom, abychom letos viděli více předjíždění. Zároveň ale nechce frustrovat závodníky.
V letošní sezóně formule 1 dojde k dalšímu zpřísnění spalování oleje.
Seriál o technických změnách pro sezónu 2018 pokračuje dílem o všech změnách v oblasti karosérie. Zmizí opravdu T-křídla?
Královna motorsportu podle legendárního závodníka potřebuje najít způsob, jak na rošt dostat větší počet monopostů.
Pilot Mercedesu se už nemůže dočkat, až se po dlouhé zimní pauze opět posadí do vozu. Věří, že bude mít opět pořádnou šanci ukázat, co v něm je.
Do představení nových vozů ještě pár týdnů zbývá. Nějaké odhady ale už mít můžeme. Jak vidí letošní sezónu bookmakeři?
Hamilton při své cestě za titulem loni dojel každý závod a v každém z nich bodoval. Letos to bude těžší, ale podobný počin by rád zopakoval.
Aktuální stav šampionátu jezdců formule 1 a Poháru konstruktérů v sezóně 2018, statistiky závodů a kvalifikací F1.
Rok 2018 nepřináší tak velké změny technických pravidel, jako tomu bylo v roce 2017.
V letošním roce dosáhly vozy zrychlení na všech okruzích a to jak v kvalifikaci, tak i z hlediska nejrychlejšího kola závodu. Příští rok mají opět zrychlit.
Singapur a Čína byly dvě grand prix, které byly v kalendáři pro rok 2018 s hvězdičkou. Singapur podepsal před dvěma týdny a Čína nyní.
Red Bull a McLaren zřejmě v příštím roce nebudou bojovat o titul. Dramatický souboj se ale může odehrát mezi nimi a to o třetí místo, pódia a možná i nějaké to vítězství.
V příští sezóně povolený počet komponent pohonné jednotky dál poklesne.
Grand Prix Číny a Singapuru byly v předběžném kalendáři F1 s hvězdičkou. Singapur již smlouvu podepsal, Čína tak učiní zřejmě brzy.
Konec sezóny se nám pomalu ale jistě blíží. Období po letní přestávce a podzim jsou ve znamení potvrzování jezdeckých sestav. Jak vypadá aktuální situace?
Podobná témata: James Allison, Liberty Media, Pohonné jednotky, Williams, Pravidla formule 1, Šanghaj, Statistiky F1, Lewis Hamilton, Renault, Red Bull Racing, Max Verstappen, McLaren, Ferrari, Fernando Alonso, Valtteri Bottas, Lance Stroll, Technika, Sebastian Vettel, Mercedes, Sergej Sirotkin