Francouzský inženýr má u týmu Renault ve F1 na starost vývoj pohonné jednotky v továrně ve Viry-Châtillon. Od roku 1999 působil ve F1 jako závodní inženýr mnoha jezdců. Spolupracoval s Josem Verstappenem, Jensonem Buttonem nebo Fernandem Alonsem. V roce 2009 přešel do vyšších funkcí v rámci Renaultu a měl zodpovědnost za výkonnost motorů Renault a spolupracoval zejména se zákaznickými týmy Renaultu. Od roku 2016 pracuje v továrně ve Viry jako technický ředitel Renaultu pro oblast motorů.
Velkou neznámou bude pro týmy kvalifikace na GP Itálie v Monze. Chrám rychlosti bude bez párty a tím nemyslíme tu od tifosi, i když bez té také.
Šéf motorářů Renaultu Rémi Taffin prozradil, jak na tom byl Renault ke konci loňského roku ve srovnání s konkurencí.
Podle technického ředitele Renaultu Remiho Taffina již francouzský výrobce se svým motorem pro sezónu 2019 dosáhl na některé z vytyčených cílů.
Renault stále jezdí se starým MGU-K. Nový testoval už vloni, ale stále ho ještě nenasadil. Problém je se spolehlivostí.
Podobná témata: Esteban Ocon, GP Itálie 2020, Renault, Christian Horner, Mattia Binotto, Pohonné jednotky