Od roku 2014 je motor jen jednou částí pohonné jednotky, která obsahuje mimo jiné také systémy na rekuperaci energie. Dodavateli pohonných jednotek jsou Mercedes, Ferrari, Renault a Honda.
Rok 2022 je ještě daleko, ale ne pro Red Bull. Rakouská stáj potřebuje v nejbližších týdnech rozhodnout, s čím bude jezdit v roce 2022.
Formule 1 diskutuje o budoucnosti pohonných jednotek. Téma je znovu na stole poté, co Honda oznámila konec ve formuli 1.
Red Bull si chce ponechat pohonné jednotky od Hondy. Má to ale háček, jehož řešení je v rukou soupeřů.
Red Bull stále řeší, s čím bude jezdit v roce 2022, až Honda opustí formuli 1.
Sportovní ředitel formule 1 Ross Brawn doufá, že chystaná nová pravidla upravující parametry pohonných jednotek do roku 2026 přilákají nové automobilky ke vstupu do „královny motorsportu“. Brawn by zároveň ocenil angažovanost výrobců automobilů na tvorbě nových regulí.
Šéfové týmů se po skončení Grand Prix Portugalska sejdou se zástupci FIA a Liberty, aby diskutovali o budoucnosti současných pohonných jednotek.
Možnosti Red Bullu se zmenšily. Toto Wolff potvrdil, že Mercedes rozhodně neuvažuje, že by dodával pohonné jednotky Red Bullu.
Proč Honda opět opouští F1? Jaké možnosti má Red Bull? V čem selhala FIA a proč neumí přilákat nové výrobce? Jak by měla vypadat nová pohonná jednotka od roku 2026? Max Verstappen i Juki Cunoda v pasti. Jaké šance má ve F1 Mick Schumacher?
Mercedes chce více spolupracovat s divizí AMG.
Honda na konci příštího roku odejde z formule 1. Red Bull musí v nejbližších měsících vyřešit, jaký motor bude pohánět jeho vozy.
Poradce pro motorsport Red Bullu Helmut Marko řekl, že on a majitel týmu Dietrich Mateschitz dlouho dopředu věděli o záměru Hondy po sezóně 2021 odejít z formule 1.
K ohlášenému odchodu Hondy z formule 1 po sezoně 2021 se vyjádřil i zakladatel elektrické formule E Alejandro Agag. Podle padesátiletého Španěla se jedná o špatnou zprávu pro celý svět motorsportu.
Honda na konci příštího roku odejde z formule 1. Do té doby ale hodlá dodržet své závazky.
Honda oznámila, že na konci příštího roku končí ve formuli 1. Red Bull a AlphaTauri tak budou muset hledat nového dodavatele.
Japonský dodavatel pohonných jednotek dnes oznámil, že na konci příštího roku odejde z formule 1.
Lewis Hamilton odstartuje do závodu na měkkých pneumatikách.
V Monze začal platit zákaz kvalifikačních režimů. Mercedes občas naznačuje, že změna je namířena proti němu. Paradoxně mu neuškodil v kvalifikaci ale v závodě.
Formule 1 má za sebou první kvalifikaci, ve které týmy nemohly používat kvalifikační režim. Mercedes přesto získal pohodlně první řadu.
Počínaje Velkou cenou Itálie týmy formule 1 nemohou pro boj o co nejlepší postavení na startovním roštu využívat speciální kvalifikační režimy pohonných jednotek známé jako „party módy“. Zákaz této speciální motorové mapy podporoval Red Bull a lobby rakouské stáje pobavilo Lewise Hamiltona.
V sobotu čeká týmy první kvalifikace, ve které nebudou k dispozici kvalifikační režimy. Nikdo pořádně neví, co se stane a jaký to bude mít dopad. Poradce Red Bullu Helmut Marko je ale optimistický.
Velkou neznámou bude pro týmy kvalifikace na GP Itálie v Monze. Chrám rychlosti bude bez párty a tím nemyslíme tu od tifosi, i když bez té také.
Od Grand Prix Itálie budou zakázány kvalifikační režimy. Týmy už tak nebudou moci v kvalifikaci dočasně zvýšit výkon své pohonné jednotky.
Charles Leclerc minulý závod nedokončil. Kvůli problému na pohonné jednotce se roztočil. Později se mu sice podařilo rozjet a vrátit do boxů, ale jeho ztráta už byla velká a navíc si rozepnul pásy.
FIA zakáže využívání kvalifikačních režimů až od Velké ceny Itálie. Situace ale nebude úplně jednoduchá.
FIA plánuje zakázat využívání kvalifikačních režimů. Lewis Hamilton uvedl, že to má za cíl zpomalit Mercedes, ale Toto Wolff věří, že to týmu pomůže.
FIA chce do pátku od všech výrobců podrobné informace o jejich systémech rekuperace energie.
Týmy zatím berou novinku, která má začít platit od Belgie, poměrně s nadhledem. FIA od dalšího závodního víkendu zakáže kvalifikační režimy.
Formule 1 chce od přespříštího závodního víkendu (GP Belgie) zakázat kvalifikační režimy.
Včera se objevily informace, že od roku 2021 budou zakázány kvalifikační režimy. Podle dopisu, který FIA zaslala týmům, se tak ale stane už od letošní Grand Prix Belgie.
Lewis Hamilton nasadil před víkendech na Silverstonu nový MGU-K.
Výkon pohonné jednotky se letos stává opět klíčovým prvkem, který rozhoduje o celkovém rozložení sil.
Zatímco Mercedes, Ferrari a Renault měli na dveřích svých motorových oddělení symbolické a nejen symbolické zámky, u Hondy v Japonsku se pracovalo.
Ferrari zaznamenalo meziroční propad, který je více než patrný. Má problém se dostat do třetí části kvalifikace a v závodě bojuje s McLarenem, Racing Pointem a ne s Mercedesem, jak by si tifosi přáli.
Mattia Binotto v pátek řekl, že technické směrnice jsou pozitivní, protože upřesňují pravidla. Současně přiznal, že technické směrnice okolo pohonné jednotky stojí za snížením výkonu Ferrari.
Mattia Binotto poprvé přiznal, že výkon Ferrari srazilo vydání loňských technických směrnic. Pak ale začal kličkovat a celou věc poněkud bagatelizovat.
Ferrari na tom není dobře. Má problém se dostat do třetí části kvalifikace. Nepomohl ani balík vylepšení. V čem je problém?
Podle názoru Kevina Magnussena by se příčina horšího tempa monopostů americké stáje neměla hledat v činnosti inženýrů Haasu při vývoji vozu pro sezonu 2020.
První závod sezóny přinesl velké množství odstoupení. Týmy na to musí před GP Štýrska reagovat.
Mercedes přivezl do Rakouska novou verzi pohonné jednotky. Řeší ale jen spolehlivost.
Než sezónu formule 1 přerušila pandemie koronaviru, žila královna motorsportu skandálem okolo pohonné jednotky Ferrari.
Podobná témata: Lewis Hamilton, GP Abú Dhabí 2019, GP Malajsie 2016, EisKing, Motorsport, Marcus Ericsson, Adrian Newey, GP Belgie 2019, GP Velké Británie 2017, GP Španělska 2018, Stoffel Vandoorne, Formule E, Sergio Pérez, Chase Carey, GP Singapuru 2019, GP Španělska 2016, GP Číny 2017, Júki Cunoda, GP Mexika 2018, GP Brazílie 2019