Od roku 2014 je motor jen jednou částí pohonné jednotky, která obsahuje mimo jiné také systémy na rekuperaci energie. Dodavateli pohonných jednotek jsou Mercedes, Ferrari, Renault a Honda.
Mercedes před Japonskem zjistil, co přesně vyřadilo Hamiltona ze závodu v Malajsii.
Mercedes i nadále šetří, co přesně způsobilo selhání motoru ve voze Lewise Hamitona. Brita porucha vyřadila Brita z Velké ceny Malajsie.
Lewis Hamilton si v Malajsii jel pro vítězství a pravděpodobně také pro vedení v šampionátu. Selhal mu ale motor a závod pro něj skončil.
Diskutuje se o změnách pravidel pro rok 2017 a 2018.
Total přivezl do Singapuru nové palivo, které přineslo pohonné jednotce Renaultu nepatrné zlepšení.
Honda plánuje nasazení posledního vylepšení pohonné jednotky.
Sebastian Vettel odstartuje do Grand Prix Singapuru z posledního místa a také s novými komponentami pohonné jednotky.
Renault podle plánu využil další tři vývojové žetony a do Singapuru přivezl vylepšenou pohonnou jednotku.
Ferrari v Monze snížilo svou ztrátu na Red Bull. Rudí býci mají náskok jen 11 bodů, ale podle svého mínění jim teď vše bude hrát do karet.
Ferrari vylepšilo svou pohonnou jednotku a spotřebovalo všechny vývojové žetony.
Honda ve Spa nasadila vylepšení své pohonné jednotky, ale pracuje už také na příštím roce. Žetonový systém se ruší, takže výrobci mají volné ruce.
Podle Hamiltona jsou současná pravidla okolo pohonných jednotek příliš složitá.
Fernando Alonso nasazuje pro závod novou pohonnou jednotku a dostane tak další penalizace.
Mercedes potvrdil, že ve Spa nasadil vylepšenou pohonnou jednotku.
Fernanda Alonsa potkaly v prvním tréninku technické problémy s únikem vody. Původně se měl vrátit ke starší specifikaci, ale nakonec nasazuje novou pohonnou jednotku.
Lewis Hamilton se samozřejmě zúčastní sobotní kvalifikace ale velký význam pro něj nejspíše mít nebude. Čeká ho totiž velká penalizace.
Honda nedávno prohlásila, že se chystá udělat dvě věci. Jednak nasadit letos ještě dva upgrady a také spotřebovat všech 10 zbývajících žetonů. Ve Spa nasadí první upgrade.
Ferrari prý na domácí Velkou cenu Itálie chystá velké vylepšení svého motoru. Mohl by se výkonnostně dotáhnout na Mercedes.
Lewis Hamilton si bude muset vybrat penalizaci za překročení počtu některých komponent pohonné jednotky.
Honda už v minulosti několikrát řekla, že chce využít všech svých 10 zbývajících žetonů a pokračovat v práci na letošní pohonné jednotce.
Jusuke Hasegawa připustil, že Honda na své rivaly stále výrazně ztrácí i vzhledem k zlepšení, kterého v letošní sezóně na své pohonné jednotce dosáhl Renault.
Franz Tost si myslí, že by současné pohonné jednotky mohly být v F1 bez větších změn do roku 2025. Současné plány počítají s další změnou po roku 2020.
Red Bull se před letní přestávkou dostal před Ferrari na druhé místo v šampionátu. Podle Christiana Hornera za to vděčí do značné míry Renaultu.
Honda letošní vývoj ještě nebalí. Připravuje další vylepšení. Zatím ale nechce uvést termín, kdy je nasadí.
Vyrovnávají se pohonné jednotky jednotlivých výrobců nebo ne? Jednotliví aktéři se na tom tak úplně neshodnou. Christian Horner přispěl do diskuse konkrétním číslem.
Renaultu stále zbývá 21 vývojových žetonů, ale větší upgrade už letos neplánuje.
Hamltona letos čekají penalizace za překročení povoleného počtu pohonných jednotek.
Lewis Hamilton bude muset čelit penalizacím. Rozhodne se o nich v následujících dvou velkých cenách.
Zákaznici Ferrari dostanou v Silverstonu vylepšenou pohonnou jednotku.
Ferrari využilo jeden vývojový žeton. Původně se psalo o úpravě MGU-K, ale nakonec je to jinak.
Nemáme za sebou ještě ani polovinu sezóny a někteří jezdci se už blíží nebo dokonce dosáhli povoleného počtu komponent pohonné jednotky.
Ferrari opět vylepšilo svou pohonnou jednotku. Tentokrát se soustředilo na oblast rekuperace kinetické energie.
Christian Horner prozradil, že Renault pracuje ještě na jednom vylepšení pro letošní sezónu.
Japonský dodavatel motorů dohnal svoji ztrátu v oblasti rekuperace energie.
Honda zatím příliš mnoho novinek letos nenasadila. Pouze v Kanadě se objevilo nové turbo. Podle Hondy je jeho přínos znát.
Jenson Button musel v Montrealu po pár kolech svůj vůz odstavit. Z vozu se kouřilo, ale pohonná jednotka Hondy nebyla příčinou.
Týmy se blíží k období, kdy se už budou muset rozhodovat, zda pokračovat ve vývoji letošních vozů, a pokud ano, tak jaké zdroje jim věnovat.
Pro příští rok se ruší žetonový systém, aby bylo pro konkurenci snazší dohnat Mercedes. Rob Smedley si ale myslí, že mezi všemi čtyřmi pohonnými jednotkami už není zase tak velký rozdíl.
Honda se rozhoupala a do Kanady veze první vylepšení své pohonné jednotky. Oba jezdci dostanou nové turbo.
Honda už nějaký čas přemýšlí, na co využije své vývojové žetony. Letošní první upgrade by se mohl objevit v Kanadě. Renault Japoncům ukázal, jak se do dělá.
Podobná témata: GP Abú Dhabí 2019, GP USA 2015, Williams, GP Velké Británie 2016, Daniil Kvjat, Ekologie, Chase Carey, Aston Martin, Koronavirus, Valtteri Bottas, Technika, GP Ruska 2020, GP Itálie 2020, Rozpočtový strop, Brendon Hartley, Esteban Ocon, GP Singapuru 2015, GP Kanady 2018, Ferrari, GP Malajsie 2017