Od roku 2014 je motor jen jednou částí pohonné jednotky, která obsahuje mimo jiné také systémy na rekuperaci energie. Dodavateli pohonných jednotek jsou Mercedes, Ferrari, Renault a Honda.
Renault čeká druhá sezóna od návratu do F1. S ohledem na dlouhodobé plány Francouzi letos žádné zázraky jako tým neočekávají. V oblasti pohonné jednotky je to ale něco jiného.
Honda se rozhodla pro letošní rok přepracovat koncept své pohonné jednotky. Japonci si uvědomují, že to nebude bez rizika.
McLaren dnes oficiálně potvrdil, že dodavatelem paliv a maziv bude od letošní sezóny BP/Castrol.
Renault trvá na tom, že svým dvěma zákazníkům bude dodávat stejné pohonné jednotky.
Franz Tost si myslí, že by mělo dojít k zmrazení pohonné jednotky od Mercedesu, aby ji mohli soupeři dohnat.
Kvůli výrazným změnám v aerodynamice bude letos výkon motorů ve formuli 1 ještě mnohem důležitější, myslí si bývalý pilot Mark Webber.
Niki Lauda prý řekl Montezemolovi, že Mercedes začal pracovat na své pohonné jednotce už v roce 2007.
Bude od roku 2018 jezdit Sauber s pohonnými jednotkami Honda?
Honda předělává svou pohonnou jednotku. To je oficiální informace. Nyní se objevily spekulace, že Japonci okopírují koncept Mercedesu.
Letošní sezóna přináší řadu velkých změn v oblasti pravidel. Špičková aerodynamika nemusí k úspěchu stačit.
Ferrari představí svůj vůz 24. února. Na jaké novinky se můžeme těšit?
Honda je s pokrokem, kterého dosáhla v roce 2016, spokojená jen napůl.
Letos náš čeká velká změna pravidel, ale nikdo pořádně neví, co přinese.
Jiný název a logo ale jinak úplně stejný. Red Bull byl podle Christiana Hornera ujištěn, že jeho pohonná jednotka se nebude lišit od té, se kterou jezdí Renault.
Toro Rosso se pro rok 2017 vrací k pohonným jednotkám Renault. Název pohonné jednotky ale může být jiný.
Renault pracuje na zcela novém konceptu své pohonné jednotky. Její start ale bude opatrný. Francouzi se zaměří nejdříve na spolehlivost.
Tým Toro Rosso si podle Carlose Sainze jr. návratem k pohonným jednotkám Renault polepší a v Poháru konstruktérů si může dát za cíl konečné páté místo.
McLaren na tom byl letos lépe z hlediska výkonnosti i spolehlivosti. Celkově skončil na šestém místě. Jaký podíl na ztrátě má šasi a jaký pohonná jednotka od Hondy?
Podle Fraze Tosta má Mercedes stále velkou výhodu zejména díky své pohonné jednotce.
Výrobci dnes chtějí uplatnit technologie z F1 v silničních vozech. Podle Brawna by se ale měla formule 1 zamyslet, zda chce jít stále touto cestou.
Honda bude v příštím roce jako jediný výrobce dodávat pouze jedinému týmu. V roce 2018 by se to mohlo změnit.
Pohonná jednotka Renaultu se letos hodně zlepšila z hlediska výkonu i spolehlivosti. Francouzi chtějí i nadále pracovat a v roce 2018 mít nejlepší pohonnou jednotku na startovním roštu.
Podle šéfa Hondy si japonský výrobce měl stanovit před letošní sezónou vyšší cíle.
Renault se vloni velmi trápil. V letošním roce dosáhl pokroku v oblasti spolehlivosti i výkonu. Přesto chce svou pohonnou jednotku pro příští rok zcela předělat.
Honda dokončila vývoj konceptu své pohonné jednotky pro příští rok.
Franz Tost, šéf týmu Toro Rosso, je překvapen rozhodnutím stáje Sauber používat v sezóně 2017 ve formuli 1 rok staré motory Ferrari.
Honda nasadila nedávno vylepšenou pohonnou jednotku. Alonso ji dostal v Malajsii, Button v Japonsku.
Sauber učinil strategické rozhodnutí a v příštím roce bude jezdit s letošní pohonnou jednotkou Ferrari.
Mercedes nezná a možná ani nikdy nepozná přesnou příčinu poruchy Hamiltonova motoru v Sepangu.
FIA vrátila Hondě jeden z vývojových žetonů. Japonci tak mají ještě dva žetony pro zbytek sezóny.
Velmi zajímavé novinky se objevují okolo týmu Sauber.
Mercedes před Japonskem zjistil, co přesně vyřadilo Hamiltona ze závodu v Malajsii.
Mercedes i nadále šetří, co přesně způsobilo selhání motoru ve voze Lewise Hamitona. Brita porucha vyřadila Brita z Velké ceny Malajsie.
Lewis Hamilton si v Malajsii jel pro vítězství a pravděpodobně také pro vedení v šampionátu. Selhal mu ale motor a závod pro něj skončil.
Diskutuje se o změnách pravidel pro rok 2017 a 2018.
Total přivezl do Singapuru nové palivo, které přineslo pohonné jednotce Renaultu nepatrné zlepšení.
Honda plánuje nasazení posledního vylepšení pohonné jednotky.
Sebastian Vettel odstartuje do Grand Prix Singapuru z posledního místa a také s novými komponentami pohonné jednotky.
Renault podle plánu využil další tři vývojové žetony a do Singapuru přivezl vylepšenou pohonnou jednotku.
Ferrari v Monze snížilo svou ztrátu na Red Bull. Rudí býci mají náskok jen 11 bodů, ale podle svého mínění jim teď vše bude hrát do karet.
Podobná témata: GP Francie 2018, Zak Brown, GP Číny 2017, Formule E, GP Belgie 2016, paliva F1, Kimi Räikkönen, Alfa Romeo, GP Brazílie 2019, GP Ruska 2017, GP Číny 2019, Koronavirus, Historie, Porsche, Ross Brawn, Christian Horner, Mick Schumacher, FIA, GP Ázerbájdžánu 2019, GP Japonska 2016