Od roku 2014 je motor jen jednou částí pohonné jednotky, která obsahuje mimo jiné také systémy na rekuperaci energie. Dodavateli pohonných jednotek jsou Mercedes, Ferrari, Renault a Honda.
Stoffela Vandoorna čeká domácí závod, i když na tribunách ve Spa bude mít asi více fanoušků téměř domácí Max Verstappen. Vandoorna navíc čeká obří penalizace.
Po Sauberu řeklo ne Hondě také Toro Rosso. Japonci tak budou v roce 2018 dodávat pouze McLarenu a ani to není zcela jisté.
Skvělé video motorů Honda, Ferrari a Lotus a dalších z dob, kdy F1 poháněly dvanáctiválce.
Formule 1 může mít v budoucnu motory, které nadchnou fanoušky, aniž by se musela vracet k zavedení osmiválcových motorů, myslí si muži, kteří se velkou měrou podílejí na její budoucnosti.
Renault přes zimu změnil koncept své pohonné jednotky. Cyril Abiteboul připustil, že toho změnili tak moc, že se to odrazilo i ve spolehlivosti.
Proč by mělo Toro Rosso přejít na pohonné jednotky Honda? Tak třeba proto, že budou lepší, než pohonné jednotky od Renaultu, které nyní používá. Slibuje to Hasegawa.
Podle šéfa Red Bullu Christiana Hornera je nyní řada na Renaultu, aby ve svých pohonných jednotkách, které odebírá i rakouská stáj, zlepšil kvalifikační módy motory, aby tým mohl ve zbytku sezóny v kvalifikacích bojovat s Mercedesem a Ferrari.
Vloni Ferrari, letos Renault a příští rok Honda? Toro Rosso jedná s Hondou.
Před víkendem v Maďarsku nemělo Ferrari kam umístit své mladé jezdce. Sauber pak ale zrušil dohodu s Hondou a vše je nakonec jinak.
Sauber nebude jezdit s pohonnými jednotkami Honda, ale zůstane u Ferrari. Honda přesto chce dodávat pohonné jednotky více týmům.
Sauber včera oznámil, že od příštího roku nebude využívat pohonné jednotky Honda. Bez motoru ale nebyl dlouho. Plácl si s Ferrari
Sauber a Honda ve čtvrtek oznámili, že ukončují dohodu, která nikdy ani pořádně nezačala. V roce 2018 Sauber s pohonnými jednotkami Honda jezdit nebude.
Teprve v květnu letošního roku bylo potvrzeno, že Sauber od roku 2018 přejde na pohonné jednotky Honda. Poté ale proběhly změny ve vedení Sauberu a spolupráce skončila.
Před pár dny jsme se dozvěděli, že Cosworth velmi vážně zvažuje, že by od roku 2021 opět dodával pohonné jednotky. Podobné plány má také Aston Martin.
Horkým tématem posledních měsíců je spalování oleje, což má vézt k lepšímu výkonu pohonné jednotky. FIA v toto oblasti zpřísňuje a také upřesňuje pravidla.
Honda přiznala, že ji překvapila její špatná situace v letošní sezóně formule 1, předsezónní testy na dynamometru totiž žádné problémy se spolehlivostí nenaznačovaly.
Uvidíme ve formuli 1 opět motory Cosworth? Existuje velká šance, že ano.
Horkým tématem letošní sezóny je nepochybně budoucnost partnerství mezi McLarenem a Hondou. Jak to dopadne?
O vstupu některé ze značek Volkswagenu se spekuluje již delší dobu. Blízko vstupu do F1 by mohlo být Porsche.
Je švýcarský tým bez pohonné jednotky pro rok 2018?
Podle Gazzetty dello Sport se McLaren obrátil na Ferrari . Měl by zájem o odběr pohonných jednotek.
Romain Grosjean obsadil v Rakousku v kvalifikaci 7. místo. Dobrou kvalifikaci by měl nejspíše i Magnussen, kdyby si nepoškodil zavěšení. Náhoda? Nejspíše ne.
Oba jezdci Red Bullu a Hülkenberg nasadili čtvrtý MGU-H. Brzy je tak čeká penalizace.
Honda v pátek nasadila ve vozech Vandoorna a Alonsa třetí motor, který je vylepšený. Pro zbytek víkendu se ale Alonso vrací ke starší specifikaci.
Podle italských novin Il Giornale opustil Scuderii Lorenzo Sassi, který působil jako hlavní inženýr pohonné jednotky Ferrari.
V F1 probíhají diskuse o nových pohonných jednotkách. Setkání se neúčastní jen zástupci současných výrobců.
FIA nedávno vydala další směrnici, která upřesňuje pravidla ohledně oleje. Týmy nesmí využívat olej ke spalování.
Red Bull dostane pro Velkou cenu Velké Británie nové palivo, které by mohlo zlepšit výkon pohonné jednotky Renault.
Renault chystá nové komponenty. Na dynamometru dosahuje lepších výsledků z hlediska spolehlivosti.
Ferrari by mělo v Silverstone v polovině července nasadit nový motor.
Fernando Alonso v pátek testoval třetí specifikaci letošního motoru Honda. Zůstal sice stát na trati, ale to s motorem nesouviselo. Honda věří, že dodá zlepšení.
Mezi novináři se i nadále řeší a diskutuje budoucnost partnerství mezi McLarenem a Hondou.
Honda říká, že vidí pokrok v nových specifikacích motoru, které testuje v továrně na dynamometru. Nechápe však, proč to nedokáže převést také na trať.
Christian Horner se v Montrealu pochlubil, že Renault zřejmě v Baku nasadí odložený upgrade své pohonné jednotky. Podle Renaultu je to ale jinak.
Red Bull netrpělivě očekává upgrade pohonné jednotky Renault, který by ho mohl zase o něco přiblížit Ferrari a Mercedesu.
Jezdci Mercedesu dostali nové motory ve Španělsku, i když Bottas se vrátil ke starší specifikaci a novou měl až v Monaku. V Kanadě dostali nové motory zákazníci Mercedesu.
Ve formuli 1 pokračují diskuse o pohonných jednotkách, které uvidíme od sezóny 2021.
Red Bull tvrdil, že většího vylepšení se dočká nejdříve v Kanadě. Šéf Renaultu Sport Abiteboul ale připomíná, že pohonné jednotky se vylepšují v každém závodě.
V roce 2021 budeme mít nové pohonné jednotky. Zatím nevíme, jak budou vypadat, ale základní obrysy požadavků už na stole jsou.
Sebastian Vettel v sobotu nasadil dva nové motory.
Podobná témata: GP Japonska 2016, Toto Wolff, Doporučujeme, Bernie Ecclestone, Speciál, GP Monaka 2019, Pravidla F1 2022, GP Belgie 2018, Zak Brown, Adrian Newey, GP Singapuru 2015, GP Španělska 2019, GP Kanady 2017, GP USA 2017, FIA, GP Mexika 2015, GP Belgie 2017, Paddy Lowe, Manor, O formuli 1