Pneumatiky hrají v dnešní formuli 1 důležitou roli. Vše o pneumatikách, které aktuálně dodává italská firma Pirelli.
Po dvou dnech testů pneumatik do mokra a přechodných podmínek ve Fioranu se testy Pirelli přesunuly do Mugella.
Video z testů širších pneumatik do mokra a přechodných podmínek, které proběhly v pondělí a v úterý ve Fioranu. Vettel odjel 120 kol, Gutiérrez v úterý 165 kol.
Ve Fioranu dnes začala série testů širších pneumatik pro sezónu 2017.
V prvních závodech příští sezóny bude dočasně přerušen volný výběr pneumatik týmy.
Možná až tři zastávky čekají jezdce během Grand Prix Německa 2016.
V pondělí jen pár stovek metrů od továrny Ferrari začnou testy nových širších pneumatik.
Formule 1 se po dvou letech vrací do Německa a také na okruh v Hockenheimu.
Podle Pirelli bychom měli vidět v závodě za standardních okolností dvě zastávky v boxech, i když vyloučit nelze ani tři.
Podle technického ředitele Williamsu mají letos týmy problém s pochopením pneumatik.
Po roční přestávce se do kalendáře letos vrátila Grand Prix Německa. Pojede se na Hockenheimringu.
Pat Symonds vyjádřil obavy, že Mercedes, Ferrari a Red Bull získají výhodu tím, že testují pneumatiky pro rok 2017. Pirelli to popírá.
Mercedes, Ferraria a Red Bull začnou už v srpnu testovat s upravenými loňskými vozy pneumatiky pro rok 2017, které budou širší. Podle Symondse z Williamsu tím získají velkou výhodu.
Pirelli nabídlo pro Maďarsko superměkkou, měkkou a střední směs.
Pirelli očekává, že nejrychlejší strategií budou dvě zastávky v boxech.
Existuje možnost, že pro první závody příští sezóny určí Pirelli všem týmům stejné pneumatiky.
Pirelli provedlo šetření příčin defektu, který vyřadil Sebastiana Vettela z Velké ceny Rakouska.
Pirelli potvrdilo, že to bude Ferrari, kdo na začátku srpna zahájí druhou fázi testů pneumatik pro rok 2017.
Pirelli pokračuje ve vývoji nových pneumatik pro rok 2017, které budou širší. Nová fáze testů začne na začátku srpna.
Pirelli do Silverstone veze své nejtvrdší směsi. Týmy ale zvolily spíše měkčí z nabízených směsí. Uvidíme během závodu více zastávek v boxech?
Jaké strategie lze očekávat během Grand Prix Rakouska?
Proces zahřívání pneumatik by se mohl změnit. První testy nového postupu proběhnou během sezónních testů v Silverstone.
Charlie Whiting oznámil týmům, že se mění způsob měření tlaku pneumatik a to už počínaje dnešními tréninky v Rakousku.
Po příští nebo spíše ještě stále přespříští velké ceně proběhnou druhé letošní testy. Mercedes do nich nasadí dva vozy.
Týden po Rakousku se jede v Silverstone. Jaké pneumatiky si jezdci vybrali?
Pirelli na Red Bullu Ringu očekává strategii dvou zastávek. Okruh se dočkal nového povrchu.
Pirelli oznámilo výběr směsí pro závod ve Spa a také v Japonsku.
Na Red Bull Ring veze Pirelli nejměkčí pneumatiky ze svého portfolia. Stejnou volbu jsme letos viděli v Monaku a Kanadě.
Samozřejmě na pneumatikách, ale na jakých...?
Také v Baku bychom mohli vidět jen jednu zastávku v boxech.
Jezdci i týmy si po pátku stěžovaly na příliš vysoké minimální tlaky v pneumatikách. Pirelli na to reagovalo.
Ecclestone sice oznámil prodloužení smlouvy s Pirelli o další léta už vloni, ale teprve nyní FIA a Pirelli definitivně podepsaly smlouvu.
Okruh v Baku je pro týmy i Pirelli samozřejmě nepopsaným listem. Nový asfalt přinese nízkou přilnavost. Okruh je také velmi dlouhý a třetinu z něj tvoří jedna rovinka.
Příští rok přejdou týmy na širší pneumatiky. Změna bude poměrně výrazná, je postřehnutelná na první pohled. Výsledkem bude nejen trochu retro vzhled ale také vyšší rychlost.
Paddy Lowe si myslí, že klíčovým prvkem bude v Kanadě zvládnout práci s nejměkčí dostupnou směsí – purpurovou ultraměkkou. Ta měla ostrou premiéru v Monaku.
Renault a Haas budou mít v Montrealu jen dvě směsi. Superměkkou si nezvolili.
Závod na novém okruhu je vždy krokem do neznáma. Týmy si musely vybrat pneumatiky pro městský okruh v Baku.
V Monaku přišly ke slovu nejen slicky ale také pneumatiky do přechodných podmínek a do mokra. Tipnete si, kolik litrů za sekundu dokážou odvést?
Po Monaku a Kanadě nabídne Pirelli týmům ultraměkkou směs také pro Singapur.
Do Kanady přiveze Pirelli stejné směsi jako do Monaka: ultraměkkou, superměkkou a měkkou.
Pirelli v Monaku ukázalo velikosti pneumatik pro příští rok. Dnes mají šířku 245 mm vpředu a 325 mm vzadu. Příští rok to bude 305 a 405 mm.
Podobná témata: Mattia Binotto, Nürburgring, Sezóna 2021, GP Monaka 2018, Mika Häkkinen, Doporučujeme, Maďarsko 2014, Testy F1, Luiz Razia, formule 2, Ekologie, GP Malajsie 2017, Giedo van der Garde, Albert Park, Racing Point, Alfa Romeo, GP Mexika 2018, Pastor Maldonado, Peníze a byznys, Nico Rosberg