Pneumatiky hrají v dnešní formuli 1 důležitou roli. Vše o pneumatikách, které aktuálně dodává italská firma Pirelli.
Jezdci Ferrari, Sauberu a Stoffel Vandoorne budou mít v Baku 10 sad ultraměkkých pneumatik.
Pirelli do Číny poprvé neveze tři po sobě jdoucí směsi.
V Bahrajnu debutovala již dříve představená akce Pirelli Hot Laps.
Mercedes měl během testů v Barceloně velké problémy s pneumatikami. Pirelli na to reaguje.
Vloni jsme viděli v mnoha závodech jen jednu zastávku. Letos se to mělo změnit, ale v Austrálii opět stavěli jezdci převážně jen jednou. Změní se to v Bahrajnu?
Pirelli uveřejnilo pěknou infografiku, ve které uvádí ideální provozní teploty pro jednotlivé směsi.
Podle Maria Isoly by se mohly pneumatiky postarat o několik překvapení. Týmům bude nějaký čas trvat, než nové pneumatiky dostatečně pochopí.
Poté, co letošní testy v Katalánsku výrazně narušila nepřízeň počasí, jsou opět slyšet hlasy volající po návratu na Blízký východ.
Letošní novinkou je hyperměkká pneumatika. Prvním závodem, na který byla již oficiálně nominována, je Grand Prix Kanady, ale premiéru by měla mít už o závod dříve v Monaku.
Pirelli musí v případě závodů mimo Evropu nominovat tři směsi 15 týdnů předem. Pro GP Kanady byl tento termín 22. února. Pirelli ale směsi nominuje až tento týden.
Kromě předsezónních a sezónních testů čekají týmy také letos testy pro Pirelli.
Expert na šasi stáje McLaren Tim Goss předpokládá, že ve většině závodů v roce 2018 dojde na využití strategie dvou zastávek v boxech.
Formule 1 představila zajímavou novinku pro fanoušky v dějišti grand prix.
Exkluzivní dodavatel pneumatik pro královnu motorsportu pracuje na tom, abychom letos viděli více předjíždění. Zároveň ale nechce frustrovat závodníky.
V Barceloně na začátku měsíce začali pokládat nový asfalt. Jezdci formule 1 si ho budou moci poprvé vyzkoušet už za necelý měsíc, kdy se na okruhu uskuteční oba čtyřdenní testy.
Pirelli bude dodávat pneumatiky všem týmům formule 1 nejméně do konce příštího roku, kdy vyprší už třetí tříletý kontrakt. Pirelli má zájem na prodloužení smlouvy.
Příchod dalšího dodavatele pneumatik do formule 1 by zvýšil náklady a celé startovní pole by se roztáhlo, myslí si šéf závodní sekce Pirelli Mario Isola.
Před pár dny se objevily spekulace, že Robert Kubica měl během testů problémy se současnými pneumatikami, což ovlivnilo rozhodnutí Williamsu vzít raději Sirotkina.
Williams se podle všeho rozhodl angažovat vedle Lance Strolla pro letošní sezónu formule 1 do svého druhého vozu Sergeje Sirotkina. V neprospěch Roberta Kubici údajně hrají jeho problémy přizpůsobit se novým pneumatikám Pirelli.
Šéf týmu Red Bull Christian Horner věří, že nová škála pneumatik Pirelli pro letošní sezónu formule 1 zabrání "nejhoršímu scénáři" závodům na jednu zastávku v boxech.
V letošním roce dosáhly vozy zrychlení na všech okruzích a to jak v kvalifikaci, tak i z hlediska nejrychlejšího kola závodu. Příští rok mají opět zrychlit.
Týmy si už mohou vybrat pneumatiky pro první tři závody nové sezóny.
Pirelli uveřejnilo tradiční statistické ohlédnutí za uplynulou sezónou formule 1 a jsou to zajímavá čísla
Francouzskému výrobci pneumatik se nelíbí snaha formule 1 o prosazování pneumatik s krátkou životností a nemožnost využít získané poznatky v běžném silničním provozu.
Letošní rok byl pro Pirelli krokem do neznáma. Změnily se vozy, pneumatiky byly širší. Důsledkem byly až příliš konzervativní směsi. Příští rok se to má změnit.
V Abú Dhabí proběhly dvoudenní testy, při kterých si týmy vyzkoušely nové pneumatiky.
Týmy se během testů v Abú Dhabí poprvé seznámily s hyperměkkou pneumatikou, která v příštím roce přibude do repertoáru italského výrobce společně se super tvrdou.
Pirelli příští rok nabídne o dvě sady pneumatik více. Budou se označovat jako hypersoft (hyperměkká) a super hard (super tvrdá).
Pirelli bude muset lobovat u FIA. Chce v průběhu sezóny změnit pneumatiky do mokra.
Lando Norris a Stoffel Vandoorne měli tento týden na Interlagosu testovat pneumatiky pro Pirelli. Dodavatel pneumatik ale test zrušil.
Pirelli v příštím roce zavede novou směs, která bude ještě měkčí než ultraměkká. Jak se bude jmenovat?
V příštím roce zřejmě budeme mít šest pneumatik do sucha (vedle dvou dalších do přechodných podmínek a do mokra).
Podobná témata: Historie, Bernie Ecclestone, Ferrari, GP Německa 2016, GP Mexika 2016, Bez záruky, GP Ázerbájdžánu 2018, Rozhovor, Kanada 2014, ještě nepotvrzen, Malajsie 2015, Sezóna 2017, Monako 2014, Max Chilton, Jaime Alguersuari, McLaren, GP Bahrajnu 2017, Manor, Jean-Eric Vergne, GP Mexika 2015