Jan Pastorek

Mercedes: Blížící se konkurence nás může přinutit k týmové režii

Mercedes: Blížící se konkurence nás může přinutit k týmové režii

Sportovní šéf Mercedesu Toto Wolff naznačil, že pokud jeho tým přijde o výkonnostní výhodu, kterou má, mohli by Lewis Hamilton a Nico Rosberg přijít o volnost ve vzájemných soubojích.

24.  4.  2014
Týmy chtějí formuli 1 zatraktivnit i po vizuální stránce

Týmy chtějí formuli 1 zatraktivnit i po vizuální stránce

Na jednáních Strategické skupiny se uvažuje nejen o úsporných opatřeních, ale také o učinění formule 1 poutavější pro diváky.

24.  4.  2014
Montezemolo nařídil změny u Ferrari a odstranění byrokracie

Montezemolo nařídil změny u Ferrari a odstranění byrokracie

Prezident Ferrari Luca di Montezemolo činí, jak slíbil, a je Scuderii blíž než dřív. Vedle Mattiacciho nařizuje změny v týmu.

24.  4.  2014
Bernie Ecclestone
Začal soud s Berniem Ecclestonem

Začal soud s Berniem Ecclestonem

Šéf formule 1 se před mnichovským soudem hájí proti obvinění z korupce, kterému čelí v souvislosti se změnou majitele podílu ve formuli 1, ke které došlo v roce 2005.

24.  4.  2014
Hondě určitě pomůžou inženýři ostatních výrobců, říká Renault

Hondě určitě pomůžou inženýři ostatních výrobců, říká Renault

Provozní šéf Renaultu F1 Rémi Taffin si je jistý, že je opožděný vstup Hondy do éry šestiválců výhodou, a to nejen kvůli času.

24.  4.  2014
Red Bull zkusí vyřešit Vettelovy problémy novým šasi

Red Bull zkusí vyřešit Vettelovy problémy novým šasi

Red Bull zkusí vyřešit Vettelovy problémy novým šasi Pro Red Bull Racing je záhadou, proč se Sebastian Vettel tolik trápí v letošní voze se srovnání s týmovým kolegou, proto provádí šetření.

23.  4.  2014
Mercedes je přesvědčený, že je možné nastavit určitou formu stropu na výdaje

Mercedes je přesvědčený, že je možné nastavit určitou formu stropu na výdaje

Rozpočtový strop ve formuli 1 pravděpodobně nebude v původně uvažované formě, ale sportovní šéf Mercedesu slibuje, že dojde k omezení výdajů tak, aby velké týmy nemohly utrácet libovolně.

23.  4.  2014
Po prvním závodě nastoupil Magnussen obvyklou křivku učení

Po prvním závodě nastoupil Magnussen obvyklou křivku učení

V Austrálii se zdálo, že Kevin Magnussen vstoupí do formule 1 ve stejném stylu jako Lewis Hamilton, ale další Grand Prix se ukázaly být pro mladého Dána těžší.

23.  4.  2014
Vettel už není zvyklý na kompromisy, vysvětluje Marko

Vettel už není zvyklý na kompromisy, vysvětluje Marko

Poradce Red Bullu Helmut Marko má jasno v tom, proč se daří Danielu Ricciardovi, a ne Sebastianu Vettelovi.

23.  4.  2014
Vyvinuli jsme díly, které nás vrátí dopředu, tvrdí McLaren

Vyvinuli jsme díly, které nás vrátí dopředu, tvrdí McLaren

Šéf McLarenu Eric Boullier prozradil, že důvodem pro optimismus jsou výsledky vývoje nových dílů v továrně ve Wokingu.

23.  4.  2014
Massa je frustrován smůlou, která ho doprovází

Massa je frustrován smůlou, která ho doprovází

Williams letos postavil konkurenceschopné auto, ale Felipemu Massovi se kvůli nepříznivým okolnostem nedaří využít jeho potenciál.

22.  4.  2014
Selhání v testech byla nepřijatelná, souhlasí Renault s Grosjeanem

Selhání v testech byla nepřijatelná, souhlasí Renault s Grosjeanem

Provozní šéf Renaultu Rémi Taffin nenamítl nic proti rozhořčení Romaina Grosjeana z bahrajnských testů, naopak ho chápe.

22.  4.  2014
Red Bull: Mercedes chtěl pro nás přísnější trest, protože se nás začíná bát

Red Bull: Mercedes chtěl pro nás přísnější trest, protože se nás začíná bát

Tým Red Bull Racing se neoficiálně ohradil proti postupu Mercedesu v rámci odvolacího řízení proti diskvalifikaci Daniela Ricciarda z GP Austrálie.

22.  4.  2014
Renault zrychlil v Číně o dvě sekundy

Renault zrychlil v Číně o dvě sekundy

Lotus spočítal, o kolik se zlepšila pohonná jednotka Renaultu v posledním závodě. Zisk byl výrazný.

22.  4.  2014
Máme špatně nastavené procesy, vysvětluje Smedley selhání Williamsu

Máme špatně nastavené procesy, vysvětluje Smedley selhání Williamsu

Šéfinženýr Williamsu Rob Smedley vzal na sebe chybné procedury, které vedly k velkému zdržení Felipeho Massy během první zastávky v boxech v GP Číny.

22.  4.  2014
Jen na nejdelší rovince ztrácel Red Bull v Šanghaji 100 metrů

Jen na nejdelší rovince ztrácel Red Bull v Šanghaji 100 metrů

Red Bull pořád trpí nedostatkem výkonu pohonné jednotky, což je znát ve srovnání se soupeři především na rovinkách.

22.  4.  2014
Boullier: Data ukazují, že se McLaren vrací nahoru

Boullier: Data ukazují, že se McLaren vrací nahoru

Šéf McLarenu Eric Boullier ujistil Jensona Buttona a Kevina Magnussena, že je vše na dobré cestě, tým se neustále zlepšuje.

22.  4.  2014
Na titul to letos znovu nevypadá, připouští Alonso

Na titul to letos znovu nevypadá, připouští Alonso

Fernando Alonso uznal po Grand Prix Číny, že je náskok Mercedesu tak velký, že nevypadá reálně ho dohnat, aby bylo možné uvažovat o titulech.

21.  4.  2014
Rosbergovi nejvíc vadilo, v jakou chvíli musel odečítat data a informovat tým

Rosbergovi nejvíc vadilo, v jakou chvíli musel odečítat data a informovat tým

Nico Rosberg odjel Grand Prix Číny bez telemetrického spojení s týmem Mercedes, takže musel v několika oblastech zastoupit sofistikovanou elektroniku.

21.  4.  2014
Hamilton nikdy nebyl šťastnější

Hamilton nikdy nebyl šťastnější

Lewis Hamilton přiznal, že se cítí být ve svém životě na vrcholu po všech stránkách. Velkou zásluhu na tom pochopitelně mají sportovní úspěchy.

21.  4.  2014
1234567...22...
19. září | Matevos Isaakjan nahradí u českého týmu Charouz zraněného Correu. Rus jezdil dříve v GP3, formuli 3.5 a ve WEC.
18. září | Podle Wurze by se mělo znovu promyslet, co bude, ve které zatáčce. Asfaltové únikové zóny jsou podle něj dobré při brzdění z vysoké rychlosti, ale v 80 % je lepší štěrk apod. Řekl to pro Autosport.
18. září | Podle Binotta přiveze Ferrari do Singapuru několik menších dílů.
17. září | Juan Manuel Correa zůstává nadále v umělém spánku a s dýcháním mu pomáhají přístroje. Stav jeho plic se zlepšuje a jakmile to bude možné, čekají ho další operace v oblasti dolních končetin.

GP Singapuru 2019

Pátek 20. září 2019
1. trénink Verstappen (1:40.259)
2. trénink 14.30–16.00
Sobota 21. září 2019
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 22. září 2019
Závod 14.10