Úmrtnost mezi novými týmy byla na Hockenheimringu vysoká

Závod na Hockenheimringu nebyl k novým týmům milosrdný. Klasifikováni nakonec byli jen dva piloti, konkrétně Timo Glock a Bruno Senna.

Lotus

Lotus se po kvalifikaci mohl radovat, novým týmům dominoval. Podobný scénář si chystal i pro závod. Realizovat se ho ale nepodařilo, jak Jarno Trulli, tak i Heikki Kovalainen byli nuceni odstoupit. "Velmi dobře jsem odstartoval, jenže pak se mi rozsypala převodovka a bylo po všem. V garáži jsme se s tím pokoušeli něco udělat, a tak jsem se na chvíli vrátil na trať, ale nezlepšilo se to," popsal svoje nesnáze Trulli. Kovalainenovi se technické potíže vyhnuly, osudným pro jeho působení v závodě byl kontakt s vozem Pedra de la Rosy. "Je to zklamání, takové věci se ale mohou stát, když před sebe pouštíte rychlejší soupeře. Byla to má chyba, vůbec jsem ale neviděl, že se ke mně vůz Sauberu blíží," vysvětloval finský jezdec.

Virgin

Po sobotních problémech tým Virgin vnímá své závodní vystoupení pozitivně. Timo Glock dojel osmnáctý, Lucas di Grassi ze závodu odstoupil v padesátém kole. "Auto se chovalo dobře, takže jsem věřil, že na trati dokážeme po přezutí pneumatik porazit Lotus. Najel jsem na hrbolek na obrubníku, což poničilo podvozek. Ztratil jsem kontrolu nad vozem. Poškození mi nedovolilo pokračovat. Mohl to být skvělý závod," postěžoval si di Grassi.

HRT

V Británii se HRT podařilo dopravit oba vozy do cíle. V Grand Prix Německa mělo podobné cíle. Těch nebylo dosaženo kvůli odstoupení Jamamota. Pravou příčinu technických potíží tým údajně ještě nezjistil. Bruno Senna, navrátilec v kokpitu HRT, dojel devatenáctý. Tomu jinak povedený závod zkomplikoval defekt pneumatiky, kvůli kterému musel neplánovaně do boxů.

Doporučujeme

Články odjinud