Michael Schumacher

Tým F1 Mercedes
Startovní číslo
Aktivní roky
Národnost německá
Datum narození 03. 01. 1969
Rodiště Hürth-Hermülheim
Výška 174
Váha 68
Vítězství 91
Pole positions 68
Stupně vítězů 154
První GP GP Belgie 1991
První vítězství GP Belgie 1992
Titul mistra světa 7

Michael Schumacher zahájil sportovní kariéru, tak jako většina jeho kolegů, na motokárách. Jeho otec Rolf, který motokáry stavěl, ho k tomuto sportu přivedl již ve 4 letech a protože v Kerpenu (Schumacherovo rodné město) byla motokárová dráha, bylo i kde trénovat. Michaelovi bylo 12 let, když chtěl poprvé startovat v oficiálním mistrovství Německa, ale protože německé předpisy dovolují start jezdcům starším 14 let, musel otec pro syna sehnat potřebná povolení.

Rokem 1988 začala pro Schumachera nová závodní kariéra ve formulových vozech, když zvítězil v 9 závodech Formule König a stal se německým šampiónem. Ten samý rok ještě stihl čtyři závody evropského mistrovství Formule Ford 1600 a po vítězství v Zandvoortu si zajistil druhé místo na Mistrovství Evropy a 6. místo na Mistrovství Německa Formule Ford 1600.

Pro rok 1989 podepsal Schumacher smlouvu s týmem WTS v německém Mistrovství Formule 3, aby byl k ruce Frentzenovi. Oba skončili druzí jeden bod za Wendlingerem. Schumacher byl nakonec klasifikován na třetím místě. V Macau zvítězil v první jízdě, ale protože ostatní nedokončil nebyl klasifikován. V roce 1990 zůstal ve stejném týmu a to se mu vyplatilo, protože se stal mistrem. Dokonce zvítězil i v prestižním závodě Grand Prix Macau. S vozem Mercedes startoval ve závodech sportovních vozů ve skupině C a zvítězil v Mexiku spolu s Massem byl druhý v Dijonu a Nürburgringu a v celkovém mistrovství byl pátý s 21 body.

1991: Jordan

Rok 1991 začal s vozem Mercedes. Ve sportovních vozech byl druhý v Silverstone, pátý v Le Mans a vítěz v Autopolisu. V závodě F 3000 japonské série se s vozem Ralt Mugen RT23 kvalifikoval na druhém místě. Tým Jordan mu nabídl místo ve svém voze pro Velkou cenu Belgie. Michael Schumacher všechny překvapil, protože se kvalifikoval na 7. místě, ale samotný závod nedokončil.

1991-1995: Benetton

1991 - Pro posledních pět závodů sezóny přestoupil do týmu Benetton a také v německém DTM s Mercedesem. S vozem Benettonu se nejlépe umístil v Monze na 5.místě.

1992 - Nová sezóna začala pro Schumachera pátým místem v Jihoafrické republice. Další tři velké ceny v Mexiku, Brazílii a Španělsku dokončil na stupních vítězů. Zatímco před rokem v Belgii začínal, tak letos tu slavil své první vítězství a výrazně tak posilnil svou třetí pozici v šampionátu.

1993 - Benetton znovu potvrdil, že jeho vozy se lepší od jedné velké ceny ke druhé. Schumacher zvítězil v Portugalsku a celkově dosáhl na 4. místo.

1994 - Rozporuplný pohled na Schumachera přinesl nový ročník formule 1. Vítěz šesti Grand Prix z úvodních sedmi, Michael Schumacher, byl diskvalifikován pro nepovolené komponenty ve voze. Další diskvalifikace a zároveň stop na další dvě GP dostala Scumachera pod tlak a musel tak v závěru sezóny bojovat o body, o které přišel. Do poslední Velké ceny Austrálie nastupoval pouze s jednobodovým náskokem na Hilla. Boj o titul však trval jen 35 kol, kdy oba jmenovaní skončili po vzájemné kolizi mimo trať [1] a tak se mistrem světa stal Schumacher.

1995 - Sezónu zahájil vítězně závodem v Brazílii, posléze byl diskvalifikován spolu s Coulthardem za použití paliva, které nebylo povoleno novými předpisy. Vítězem byl tedy vyhlášen třetí v cíli Berger, ale po několika měsících byl uznán původní výsledek s tím, že body byly přiznány jen jezdcům. Po velké ceně San Marina se do čela dostal Damon Hill. Michael Schumacher zmobilizoval všechny síly a závod ve Španělsku a Monaku vyhrál, čímž se vrátil do čela mistrovství světa a vedení už si nenechal vzít. Schumacher se tak stal podruhé mistrem světa.

1996-2006: Ferrari

1996 - První sezóna u Ferrari byla do určité míry rozčarováním. Schumacherovo Ferrari nestačilo na konkurenční Williams a bojuje s Benettonem, od kterého odešel. První vítězství přišlo až v sedmém závodě, v deštivé Grand Prix Španělska. V dalších závodech se Schumacher trápil a další triumfy si připsal až v Belgii a Itálii a zajistil si třetí místo v šampionátu.

1997 - V sezóně znovu dominuje Williams a Michael dokázal kontrovat až v mokré Grand Prix Monaka a dokazoval, že na vodě opravdu umí. Další vítězství přišlo v Kanadě, kde byl závod ukončen po havárii Panise a ve Francii, znovu za deště. Neuvěřitelnou šňůrou vítězství potvrdil v Belgii, kde zvítězil již po čtvrté. Schumacher se střídal ve vedení s Villeneuvem a před poslední velkou cenou Evropy vedl o pouhý bod. V posledním závodě Michael úmyslně narazil do Villeneuva, aby ho vyřadil ze závodu. Toto nesportovní chování mu vyneslo diskvalifikaci z celého šampionátu.

1998 - Prvního vítězství v roce dosáhl Schumacher ve třetím podniku v Argentině a snížil tak náskok Häkkinena z prvních dvou závodů. Schumacher musel čelit i dvojce McLarenu Coulthardovi, a tak po šesti závodech okupuval pouze třetí příčku. Ferrari znovu dolaďovalo nedostatky nového vozu a v následných třech GP nejenže Schumacher zvítězil, ale na stupně vítězů ho vždy doprovodil jeho týmový kolega Irvine. Schumacher tak snížil náskok Häkkinena na pouhé dva body. Posléze finský pilot znovu Němci poodskočil, ale v Maďarsku a Itálii kraloval opět Schumacher a skóre bylo 80:80. O mistru světa se rozhodlo až v posledním závodě, který hostila japonská Suzuka, kde německého závodníka zradila technika.

1999 - Sezóna 1999 byla pro rudé vozy dobře rozjetá i díky Eddiemu Irvinovi, který až do nešťastné Velké ceny Británie měl stejně bodů jako Schumacher. Michael Schumacher v již zmiňované Grand Prix Velké Británie havaroval a utrpěl zlomeniny nohou. I přesto, že v šesti Velkých cenách nestartoval, dokázal získat v šampionátu 5. místo.

2000 - Rok 2000 začal pro Michaela více než dobře, nový vůz, nový týmový kolega (Rubens Barrichello) a maximální podpora týmu, to vše znamenalo vítězství v prvních třech Grand Prix. Zatímco Michael nezaváhal ostatní, jen paběrkovali a tak stav po třech závodech byl 1. Michael Schumacher 30 bodů 2. Rubens Barrichello 9 bodů. Posléze musel čelit znovuzrození týmu McLaren a po haváriích v Německu a Rakousku přišel o vedení, které znovu nabyl až vítězstvím v posledních čtyřech GP a stal se tak potřetí mistrem světa.

2001 - Obhajoba titulu vyšla v prvních dvou závodech na 100% a o vedení se během sezóny již nenechal připravit. Vítězstvím v 9 Grand Prix si zajistil čtvrtý titul.

2002 - Sezóna měla od samého začátku jednoznačný, průběh Schumacher zvítězil v 11 Grand Prix a navíc bodoval ve všech závodech. Nelibost si vysloužil především v Rakousku, kde ho před sebe v posledním kole pustil Barrichello a demonstrativním průjezdem cílem Grand Prix USA.

2003 - Zisk šestého titulu byl do značné míry zkomplikován změnou systému bodování a především opožděnou premiérou nového Ferrari. O novém mistru světa se tak rozhodlo až v poslední Grand Prix.

2004 - Rok 2004 lze označit za rok absolutní nadvlády vozu Ferrari a Michaela Schumachera, který zvítězil v 13 velkých cenách.

2005 - Rok 2005 nebyl pro Michaela Schumachera příliš úspěšný. Vyhrál pouze v Grand Prix USA, do které startovalo pouze 6 pilotů. A v šampionátu se umístil na třetím místě, za Alonsem a Kimi Räikkönenem.

2006 - Poslední sezona legendárního jezdce se povedla. Přestože nevyhrál titul mistra světa (ten připadl opět Alonsovi), dokázal Schumacher vyhrát v sedmi závodech a o vítězi se rozhodovalo až v posledním závodě v Brazílii.

2009 - Tým Ferrari 29. července oznámil, že se do Formule 1 dočasně vrací Michael Schumacher, aby zastoupil zraněného Felipeho Massu, který měl nehodu ve druhé části kvalifikace GP Maďarska. Schumacher 10. srpna informoval prezidenta Ferrari Luku di Montezemola, že kvůli přetrvávajícím problémům s krkem, který si poranil při únorových motocyklových závodech, se do formule 1 nevrátí. Ferrari poté nominovalo svého testovacího pilota Luku Badoera, aby nahradil zraněného Felipeho Massu.

2010 - Až napodruhé uskutečnil Schumacher svůj návrat do formule 1 a nevyhnul se přitom jistému zklamání. Ačkoliv jeho tým Mercedes GP vstoupil do sezóny jako obhájce titulu, jeho vůz nestačil na boj s nejlepšími. Navíc se bývalý mistr světa nevrátil ve vrcholové formě a podléhal týmovému kolegovi Nicu Rosbergovi. Až v závěru sezóny začal předvádět slibné výkony. Svůj návrat naplánoval na tři sezóny.

2011 - Ani v druhé návratové sezóně nemohl Schumacher naplnit své ambice, ale jeho výkony se konečně začaly znatelně zlepšovat. V druhé polovině roku pak podával velmi dobré výkony s plným využitím možností vozu a zdálo se, že se vrátil do formy, kterou měl před dočasným důchodem. Sice znovu podlehl Rosbergovi, rozdíl byl ale mnohem menší.

2012 - Mercedes AMG

Související články

Ferrari
Stella srovnal Schumachera, Räikkönena a Alonsa

Stella srovnal Schumachera, Räikkönena a Alonsa

Když Alonsův závodní inženýr Andrea Stella vystoupil spolu se svým jezdcem na stupně vítězů ve Valencii, měl příležitost zavzpomínat na mistry světa, se kterými u Ferrari pracoval.

17.  7.  2012
Ještě toho nemám dost, naznačil Schumacher pokračování kariéry

Ještě toho nemám dost, naznačil Schumacher pokračování kariéry

Michael Schumacher nepřímo potvrdil, že vše směřuje k tomu, aby s Mercedesem uzavřel další smlouvu a pokračoval ve formuli 1.

11.  7.  2012
Mercedes
Sedmé místo bylo maximum, míní Schumacher

Sedmé místo bylo maximum, míní Schumacher

Mercedes odjíždí z GP Velké Británie zklamán. Michael Schumecher po startu ze třetího místa skončil sedmý. Nico Rosberg dojel patnáctý.

8.  7.  2012
Mercedes
Schumacher je v Silverstonu jako ryba ve vodě, ambice má velké

Schumacher je v Silverstonu jako ryba ve vodě, ambice má velké

Ačkoliv podle svých slov v měřeném kole nejel úplně naplno, stačilo to na třetí pozici. Rosbergovi se nedařilo a odstartuje třináctý.

7.  7.  2012
Mercedes
O Schumacherově budoucnosti se rozhodne nejpozději v srpnu

O Schumacherově budoucnosti se rozhodne nejpozději v srpnu

Mercedes a Michael Schumacher plánují během několika příštích týdnů rozhodnout o případném prodloužení smlouvy.

4.  7.  2012
Speciál
Schumacher v Praze: Bez bezpečnostního pásu bych si připadal jako nahý

Schumacher v Praze: Bez bezpečnostního pásu bych si připadal jako nahý

Michael Schumacher podpořil Den bezpečnosti silničního provozu, který se konal v rámci konference FIA v Praze. Na Václavském náměstí se s ním objevil i prezident FIA Jean Todt.

28.  6.  2012
Mercedes
Pódium je důležité, jednání o prodloužení smlouvy ale neurychlí, říká Haug

Pódium je důležité, jednání o prodloužení smlouvy ale neurychlí, říká Haug

Vedení Mercedesu předpovídá, že Michael Schumacher jedním umístěním na stupních vítězů nekončí. Rozhodování o jeho budoucnosti ale úspěch z Valencie nijak neurychlí.

27.  6.  2012
Proč nedostal Schumacher trest? Důležitá je rychlost, ne DRS, říká Whiting

Proč nedostal Schumacher trest? Důležitá je rychlost, ne DRS, říká Whiting

Michael Schumacher mohl přijít o své premiérové umístění na stupních vítězů od návratu do formule 1, ale nestalo se tak. Ředitel závodu Charlie Whiting vysvětlil důvody.

26.  6.  2012
Mercedes
Maldonado penalizován, Schumacher vyvázl bez trestu

Maldonado penalizován, Schumacher vyvázl bez trestu

Schumacher získal první pódiové umístění od svého návratu do formule 1, před stewardy ho však musel obhajovat. Maldonado byl za incident s Hamiltonem penalizován. AKTUALIZOVÁNO

24.  6.  2012
Mercedes
Schumacher: Třetímu místu jsem vůbec nemohl uvěřit

Schumacher: Třetímu místu jsem vůbec nemohl uvěřit

Mercedes dnes večer čekají bouřlivé oslavy. Michael Schumacher dojel po startu ze dvanáctého místa třetí, získal tak první pódiové umístění od svého návratu do F1. Nico Rosberg udržel svou šestou pozici. AKTUALIZOVÁNO

24.  6.  2012
Mercedes
Mercedesu se nepodařilo naplnit svá vysoká očekávání

Mercedesu se nepodařilo naplnit svá vysoká očekávání

Nico Rosberg po kvalifikaci přiznal, že doufal v lepší výsledek, než jakým bylo konečné šesté místo, Schumacher vzal dnešní neúspěch v podobě dvanácté startovní pozice na sebe.

23.  6.  2012
Mercedes
Brawn o Schumacherových problémech: Nevěřím na osud, ale jsou zvláštní

Brawn o Schumacherových problémech: Nevěřím na osud, ale jsou zvláštní

Mercedes stále nechápe, proč má technické problémy s vozem jen Michael Schumacher. Nicméně dělá vše proto, aby se neopakovaly, dokonce upravil DRS.

20.  6.  2012
Podle Forbesu je Alonso devatenáctým nejlépe placeným sportovcem světa

Podle Forbesu je Alonso devatenáctým nejlépe placeným sportovcem světa

Mezi sto nejlépe placených sportovců světa patří tři piloti formule 1. Na nejvíc peněz si přijde Fernando Alonso z Ferrari.

19.  6.  2012
Pneumatiky
Pirelli: Scénář z Kanady se ve Valencii nezopakuje, Schumacher zazáří

Pirelli: Scénář z Kanady se ve Valencii nezopakuje, Schumacher zazáří

V osmém závodě sezóny čekají formuli 1 nové výzvy a jiná situace na poli pneumatik. Pirelli znovu tipuje, že úspěšný bude Schumacher.

18.  6.  2012
Mercedes
Prioritou Mercedesu je mít ve Valencii dva spolehlivé vozy

Prioritou Mercedesu je mít ve Valencii dva spolehlivé vozy

Městský okruh ve Valencii by měl svým charakterem Mercedesu vyhovovat. Německý tým doufá, že oba jeho jezdci budou mít konečně k dispozici spolehlivé vozy.

17.  6.  2012
Mercedes
Důvěru v Mercedes neztrácím, ujišťuje Schumacher

Důvěru v Mercedes neztrácím, ujišťuje Schumacher

Po dalším technickém problému, který ho vyřadil ze závodu v Kanadě, věří Michael Schumacher týmu Mercedes stále stejně a je si jistý, že úspěch přijde.

12.  6.  2012
Mercedes
Mercedes se omlouvá Michaelu Schumacherovi

Mercedes se omlouvá Michaelu Schumacherovi

Tomu se opět nevyhnula smůla v podobě neutuchajících technických potíží. Tentokrát ho ze závodu vyprovodila porucha systému DRS.

11.  6.  2012
Mercedes
Schumacher doplatil na špatné načasování

Schumacher doplatil na špatné načasování

Od měřeného kola navíc ho dělily čtyři setiny sekundy. Mercedes si uvědomuje nevyužitou šanci a doufá ve zlepšení v zítřejším závodě.

9.  6.  2012
Soutěž o originální závodní boty Michaela Schumachera má svého vítěze

Soutěž o originální závodní boty Michaela Schumachera má svého vítěze

Známe jméno čtenáře, který vyhrál závodní body sedminásobného mistra světa Michaela Schumachera. Hrajte teď o kuchařku Pirelli!

9.  6.  2012
Vítězství z Monaka udělá s Webberovým sebevědomím divy

Vítězství z Monaka udělá s Webberovým sebevědomím divy

Pilot Red Bullu se teď musí cítit jak na vrcholu světa. Vymanil se z oscilování kolem čtvrtého místa a vrátil se do vítězných kolejí. To s psychikou udělá zázraky.

7.  6.  2012
Roztočí Hamilton a Schumacher přestupový kolotoč? Asi by tím získal di Resta

Roztočí Hamilton a Schumacher přestupový kolotoč? Asi by tím získal di Resta

S blížícím se létem se pomalu rozjíždějí jednání o nových jezdeckých smlouvách. Příští rok by mohlo dojít k velkým změnám, anebo také ne, hodně záleží na dvou bývalých šampiónech.

4.  6.  2012
Pneumatiky
Rozložení sil se ukáže v Silverstonu, předpovídá Pirelli a sází na Schumachera

Rozložení sil se ukáže v Silverstonu, předpovídá Pirelli a sází na Schumachera

Sportovní šéf Pirelli Paul Hembery je přesvědčený, že jsou týmy blízko úplnému pochopení pneumatik, a tudíž se na tratích začne spolehlivě ukazovat, jakou má kdo formu.

1.  6.  2012
Mercedes
Mercedes měl v Monaku nejlepší auto, domnívá se Rosberg

Mercedes měl v Monaku nejlepší auto, domnívá se Rosberg

Mercedes bude z Monaka odjíždět s rozpačitými pocity. Nico Rosberg dojel druhý s minimální ztrátou na vítěze, Michael Schumacher si na své konto připsal další nedokončený závod.

27.  5.  2012
Mercedes
Brawn nevidí žádný důvod, proč by měl Schumacher skončit

Brawn nevidí žádný důvod, proč by měl Schumacher skončit

Včerejším kvalifikačním výkonem sedminásobný šampión jasně dokázal, že stále patří mezi absolutní špičku, a tak není důvod k tomu, aby na konci letošního roku z formule 1 odešel.

27.  5.  2012
Mercedes
Mercedes doufá, že se dnes nebude opakovat situace z loňska

Mercedes doufá, že se dnes nebude opakovat situace z loňska

Mercedes neočekává, že by měl mít dnes problémy s pneumatikami. I když se v Monaku vloni trápil, výsledky včerejší kvalifikace poukazují na to, že letošní W03 bude trati celkem vyhovovat.

27.  5.  2012
Mercedes
Schumacher: Je dobré připomenout, že jsem pořád tady

Schumacher: Je dobré připomenout, že jsem pořád tady

Michael Schumacher zajel v kvalifikaci na svou oblíbenou Velkou cenu Monaka nejrychlejší čas. Díky penalizaci z předchozího závodu se posune na šestou příčku. Nico Rosberg postoupí ze třetího místa na druhé.

26.  5.  2012
Výsledky
Monackou kvalifikaci vyhrál Schumacher, ale pole position má Webber

Monackou kvalifikaci vyhrál Schumacher, ale pole position má Webber

Poprvé od svého návratu do formule 1 vyhrál Michael Schumacher kvalifikaci, ale z pole position se těší druhý Mark Webber. Třetí nejrychlejší byl Rosberg.

26.  5.  2012
Mercedes
Brawn: Schumachera jsme nechali třikrát ve štychu, letos bude na pódiu

Brawn: Schumachera jsme nechali třikrát ve štychu, letos bude na pódiu

Šéf týmu Mercedes Ross Brawn se po barcelonské nehodě zastal Michaela Schumachera. Věří, že je německý závodník stále ve formě.

23.  5.  2012
Mercedes
Jako nástupce Schumachera se Mercedesu líbí Di Resta

Jako nástupce Schumachera se Mercedesu líbí Di Resta

Mercedes otevřeně přiznal, že se zajímá o jezdce Force Indie Paula di Restu. Až skončí Schumacher, skotský pilot by mohl zamířit na jeho místo.

21.  5.  2012
Mercedes
Mercedes: Monako našemu vozu sedne

Mercedes: Monako našemu vozu sedne

Nico Rosberg i Michael Schumacher věří, že úzké a klikaté uličky Monte Carla budou jejich vozu W03 dobře vyhovovat. Mercedes proto očekává slušné umístění.

20.  5.  2012
Mercedes
Schumacher: Jsem naštvaný, byla to chyba Senny

Schumacher: Jsem naštvaný, byla to chyba Senny

Mercedes nebude ze Španělska odjížděť v příliš dobré náladě. Rosberg během závodu nedokázal vybojovat jedinou pozici, dojel sedmý. Schumacher byl nucen odstoupit po kolizi se Sennou. AKTUALIZOVÁNO

13.  5.  2012
PneumatikyMercedes
Schumacher věří, že sada nových pneumatik bude zítra velkou výhodou

Schumacher věří, že sada nových pneumatik bude zítra velkou výhodou

Kombinace drsného povrchu trati v Barceloně a rychlého opotřebení pneumatik Pirelli přinutila sedminásobného šampióna k obětování kvalifikace ve prospěch zítřejšího závodu.

12.  5.  2012
Pneumatiky
Schumacher: Nejsem frustrován, jen chci veřejnou diskuzi o pneumatikách

Schumacher: Nejsem frustrován, jen chci veřejnou diskuzi o pneumatikách

Michael Schumacher je rád, že se díky němu začalo veřejně řešit, jaké části vozu mají či nemají mít velký vliv na výsledky závodů.

11.  5.  2012
PneumatikyMercedes
Mercedes: Je dobře, že se díky našim jezdcům diskutuje o pneumatikách

Mercedes: Je dobře, že se díky našim jezdcům diskutuje o pneumatikách

Ředitel Mercedesu Nick Fry podpořil Michaela Schumachera. Každý pilot má právo vyjádřit názor na pneumatiky a otevřít tím veřejnou debatu.

10.  5.  2012
Pneumatiky
Schumacher přirovnal pneumatiky k jízdě na syrových vajíčkách

Schumacher přirovnal pneumatiky k jízdě na syrových vajíčkách

Michael Schumacher dal znovu najevo, jak se mu nelíbí vlastnosti letošních pneumatik Pirelli. Za svojí kritikou si i nadále stojí.

8.  5.  2012
Mercedes
Barcelona nebude Mercedesu sedět, avizuje Schumacher

Barcelona nebude Mercedesu sedět, avizuje Schumacher

Michael Schumacher se domnívá, že jeho tým nebude v Grand Prix Španělska mířit nejvýše, protože okruh v Montmelu svými vlastnostmi nevyhovuje Mercedesu W03.

4.  5.  2012
PneumatikyMercedes
Mercedes s Schumacherovou kritikou Pirelli nesouhlasí

Mercedes s Schumacherovou kritikou Pirelli nesouhlasí

Sportovní šéf Mercedesu Norbert Haug se zastal dodavatele pneumatik. Pirelli podle něj plní svoji roli dobře a pomáhá zajímavým závodům.

25.  4.  2012
Pneumatiky
Schumacher byl zvyklý na exkluzivní pneumatiky, teď si stěžuje na standard

Schumacher byl zvyklý na exkluzivní pneumatiky, teď si stěžuje na standard

Bývalý konstruktér Gary Anderson nabídl zajímavý pohled na problémy, které má Michael Schumacher s pneumatikami. Podle něj nejsou stížnosti bývalého mistra světa oprávněné.

23.  4.  2012
Pneumatiky
Schumacher znovu kritizoval pneumatiky, zklamal tím Pirelli

Schumacher znovu kritizoval pneumatiky, zklamal tím Pirelli

Michael Schumacher dal opět najevo, že se mu nelíbí vlastnosti pneumatik Pirelli. Vadí mu, že neumožňují jízdu naplno a že až příliš ovlivňují výsledky.

23.  4.  2012
Mercedes
Rosberg na pátém místě vidí pozitiva

Rosberg na pátém místě vidí pozitiva

V Bahrajnu Mercedes oproti Číně zažil výkonnostní pokles. Piloti jsou ovšem vzhledem k průběhu závodu s výsledky spokojeni.

22.  4.  2012
1...56789...17

18:46 | Kvůli dvoudennímu víkendu v Imole se musela měnit pravidla a další věci. Méně bude i pneumatik. Místo 13 sad jen 10: dvě sady tvrdých, dvě střední a šest měkkých. Tři sady musí být po tréninku vráceny.
18:15 | Roman Staněk byl odpoledne v Jerezu nejrychlejší v testech... formule 3 měla v datech chybu. Opravujeme to...
10:55 | Testy F3 online: odkaz

GP Emilia Romagna

Sobota 31. října 2020
Trénink 10.00–11.30
Kvalifikace 14.00–15.00
Neděle 1. listopadu 2020
Závod 13.10