Michael Schumacher

Tým F1 Mercedes
Startovní číslo
Aktivní roky
Národnost německá
Datum narození 03. 01. 1969
Rodiště Hürth-Hermülheim
Výška 174
Váha 68
Vítězství 91
Pole positions 68
Stupně vítězů 154
První GP GP Belgie 1991
První vítězství GP Belgie 1992
Titul mistra světa 7

Michael Schumacher zahájil sportovní kariéru, tak jako většina jeho kolegů, na motokárách. Jeho otec Rolf, který motokáry stavěl, ho k tomuto sportu přivedl již ve 4 letech a protože v Kerpenu (Schumacherovo rodné město) byla motokárová dráha, bylo i kde trénovat. Michaelovi bylo 12 let, když chtěl poprvé startovat v oficiálním mistrovství Německa, ale protože německé předpisy dovolují start jezdcům starším 14 let, musel otec pro syna sehnat potřebná povolení.

Rokem 1988 začala pro Schumachera nová závodní kariéra ve formulových vozech, když zvítězil v 9 závodech Formule König a stal se německým šampiónem. Ten samý rok ještě stihl čtyři závody evropského mistrovství Formule Ford 1600 a po vítězství v Zandvoortu si zajistil druhé místo na Mistrovství Evropy a 6. místo na Mistrovství Německa Formule Ford 1600.

Pro rok 1989 podepsal Schumacher smlouvu s týmem WTS v německém Mistrovství Formule 3, aby byl k ruce Frentzenovi. Oba skončili druzí jeden bod za Wendlingerem. Schumacher byl nakonec klasifikován na třetím místě. V Macau zvítězil v první jízdě, ale protože ostatní nedokončil nebyl klasifikován. V roce 1990 zůstal ve stejném týmu a to se mu vyplatilo, protože se stal mistrem. Dokonce zvítězil i v prestižním závodě Grand Prix Macau. S vozem Mercedes startoval ve závodech sportovních vozů ve skupině C a zvítězil v Mexiku spolu s Massem byl druhý v Dijonu a Nürburgringu a v celkovém mistrovství byl pátý s 21 body.

1991: Jordan

Rok 1991 začal s vozem Mercedes. Ve sportovních vozech byl druhý v Silverstone, pátý v Le Mans a vítěz v Autopolisu. V závodě F 3000 japonské série se s vozem Ralt Mugen RT23 kvalifikoval na druhém místě. Tým Jordan mu nabídl místo ve svém voze pro Velkou cenu Belgie. Michael Schumacher všechny překvapil, protože se kvalifikoval na 7. místě, ale samotný závod nedokončil.

1991-1995: Benetton

1991 - Pro posledních pět závodů sezóny přestoupil do týmu Benetton a také v německém DTM s Mercedesem. S vozem Benettonu se nejlépe umístil v Monze na 5.místě.

1992 - Nová sezóna začala pro Schumachera pátým místem v Jihoafrické republice. Další tři velké ceny v Mexiku, Brazílii a Španělsku dokončil na stupních vítězů. Zatímco před rokem v Belgii začínal, tak letos tu slavil své první vítězství a výrazně tak posilnil svou třetí pozici v šampionátu.

1993 - Benetton znovu potvrdil, že jeho vozy se lepší od jedné velké ceny ke druhé. Schumacher zvítězil v Portugalsku a celkově dosáhl na 4. místo.

1994 - Rozporuplný pohled na Schumachera přinesl nový ročník formule 1. Vítěz šesti Grand Prix z úvodních sedmi, Michael Schumacher, byl diskvalifikován pro nepovolené komponenty ve voze. Další diskvalifikace a zároveň stop na další dvě GP dostala Scumachera pod tlak a musel tak v závěru sezóny bojovat o body, o které přišel. Do poslední Velké ceny Austrálie nastupoval pouze s jednobodovým náskokem na Hilla. Boj o titul však trval jen 35 kol, kdy oba jmenovaní skončili po vzájemné kolizi mimo trať [1] a tak se mistrem světa stal Schumacher.

1995 - Sezónu zahájil vítězně závodem v Brazílii, posléze byl diskvalifikován spolu s Coulthardem za použití paliva, které nebylo povoleno novými předpisy. Vítězem byl tedy vyhlášen třetí v cíli Berger, ale po několika měsících byl uznán původní výsledek s tím, že body byly přiznány jen jezdcům. Po velké ceně San Marina se do čela dostal Damon Hill. Michael Schumacher zmobilizoval všechny síly a závod ve Španělsku a Monaku vyhrál, čímž se vrátil do čela mistrovství světa a vedení už si nenechal vzít. Schumacher se tak stal podruhé mistrem světa.

1996-2006: Ferrari

1996 - První sezóna u Ferrari byla do určité míry rozčarováním. Schumacherovo Ferrari nestačilo na konkurenční Williams a bojuje s Benettonem, od kterého odešel. První vítězství přišlo až v sedmém závodě, v deštivé Grand Prix Španělska. V dalších závodech se Schumacher trápil a další triumfy si připsal až v Belgii a Itálii a zajistil si třetí místo v šampionátu.

1997 - V sezóně znovu dominuje Williams a Michael dokázal kontrovat až v mokré Grand Prix Monaka a dokazoval, že na vodě opravdu umí. Další vítězství přišlo v Kanadě, kde byl závod ukončen po havárii Panise a ve Francii, znovu za deště. Neuvěřitelnou šňůrou vítězství potvrdil v Belgii, kde zvítězil již po čtvrté. Schumacher se střídal ve vedení s Villeneuvem a před poslední velkou cenou Evropy vedl o pouhý bod. V posledním závodě Michael úmyslně narazil do Villeneuva, aby ho vyřadil ze závodu. Toto nesportovní chování mu vyneslo diskvalifikaci z celého šampionátu.

1998 - Prvního vítězství v roce dosáhl Schumacher ve třetím podniku v Argentině a snížil tak náskok Häkkinena z prvních dvou závodů. Schumacher musel čelit i dvojce McLarenu Coulthardovi, a tak po šesti závodech okupuval pouze třetí příčku. Ferrari znovu dolaďovalo nedostatky nového vozu a v následných třech GP nejenže Schumacher zvítězil, ale na stupně vítězů ho vždy doprovodil jeho týmový kolega Irvine. Schumacher tak snížil náskok Häkkinena na pouhé dva body. Posléze finský pilot znovu Němci poodskočil, ale v Maďarsku a Itálii kraloval opět Schumacher a skóre bylo 80:80. O mistru světa se rozhodlo až v posledním závodě, který hostila japonská Suzuka, kde německého závodníka zradila technika.

1999 - Sezóna 1999 byla pro rudé vozy dobře rozjetá i díky Eddiemu Irvinovi, který až do nešťastné Velké ceny Británie měl stejně bodů jako Schumacher. Michael Schumacher v již zmiňované Grand Prix Velké Británie havaroval a utrpěl zlomeniny nohou. I přesto, že v šesti Velkých cenách nestartoval, dokázal získat v šampionátu 5. místo.

2000 - Rok 2000 začal pro Michaela více než dobře, nový vůz, nový týmový kolega (Rubens Barrichello) a maximální podpora týmu, to vše znamenalo vítězství v prvních třech Grand Prix. Zatímco Michael nezaváhal ostatní, jen paběrkovali a tak stav po třech závodech byl 1. Michael Schumacher 30 bodů 2. Rubens Barrichello 9 bodů. Posléze musel čelit znovuzrození týmu McLaren a po haváriích v Německu a Rakousku přišel o vedení, které znovu nabyl až vítězstvím v posledních čtyřech GP a stal se tak potřetí mistrem světa.

2001 - Obhajoba titulu vyšla v prvních dvou závodech na 100% a o vedení se během sezóny již nenechal připravit. Vítězstvím v 9 Grand Prix si zajistil čtvrtý titul.

2002 - Sezóna měla od samého začátku jednoznačný, průběh Schumacher zvítězil v 11 Grand Prix a navíc bodoval ve všech závodech. Nelibost si vysloužil především v Rakousku, kde ho před sebe v posledním kole pustil Barrichello a demonstrativním průjezdem cílem Grand Prix USA.

2003 - Zisk šestého titulu byl do značné míry zkomplikován změnou systému bodování a především opožděnou premiérou nového Ferrari. O novém mistru světa se tak rozhodlo až v poslední Grand Prix.

2004 - Rok 2004 lze označit za rok absolutní nadvlády vozu Ferrari a Michaela Schumachera, který zvítězil v 13 velkých cenách.

2005 - Rok 2005 nebyl pro Michaela Schumachera příliš úspěšný. Vyhrál pouze v Grand Prix USA, do které startovalo pouze 6 pilotů. A v šampionátu se umístil na třetím místě, za Alonsem a Kimi Räikkönenem.

2006 - Poslední sezona legendárního jezdce se povedla. Přestože nevyhrál titul mistra světa (ten připadl opět Alonsovi), dokázal Schumacher vyhrát v sedmi závodech a o vítězi se rozhodovalo až v posledním závodě v Brazílii.

2009 - Tým Ferrari 29. července oznámil, že se do Formule 1 dočasně vrací Michael Schumacher, aby zastoupil zraněného Felipeho Massu, který měl nehodu ve druhé části kvalifikace GP Maďarska. Schumacher 10. srpna informoval prezidenta Ferrari Luku di Montezemola, že kvůli přetrvávajícím problémům s krkem, který si poranil při únorových motocyklových závodech, se do formule 1 nevrátí. Ferrari poté nominovalo svého testovacího pilota Luku Badoera, aby nahradil zraněného Felipeho Massu.

2010 - Až napodruhé uskutečnil Schumacher svůj návrat do formule 1 a nevyhnul se přitom jistému zklamání. Ačkoliv jeho tým Mercedes GP vstoupil do sezóny jako obhájce titulu, jeho vůz nestačil na boj s nejlepšími. Navíc se bývalý mistr světa nevrátil ve vrcholové formě a podléhal týmovému kolegovi Nicu Rosbergovi. Až v závěru sezóny začal předvádět slibné výkony. Svůj návrat naplánoval na tři sezóny.

2011 - Ani v druhé návratové sezóně nemohl Schumacher naplnit své ambice, ale jeho výkony se konečně začaly znatelně zlepšovat. V druhé polovině roku pak podával velmi dobré výkony s plným využitím možností vozu a zdálo se, že se vrátil do formy, kterou měl před dočasným důchodem. Sice znovu podlehl Rosbergovi, rozdíl byl ale mnohem menší.

2012 - Mercedes AMG

Související články

Mercedes
Schumacher byl prý pozdržen Hamiltonem, mohl se dostat do první desítky

Schumacher byl prý pozdržen Hamiltonem, mohl se dostat do první desítky

Takto se pilot Mercedesu bude muset spokojit se startem z chvostu pole, jelikož si odpyká penalizaci za incident v Singapuru.

6.  10.  2012
PneumatikyMercedes
Pirelli: Kdyby se Schumacher nudil, může pro nás testovat

Pirelli: Kdyby se Schumacher nudil, může pro nás testovat

Ačkoliv je Michael Schumacher jedním z největších kritiků letošních pneumatik Pirelli, italský výrobce by byl ochotný mu nabídnout práci.

5.  10.  2012
Nehádejme se. Tleskejme

Nehádejme se. Tleskejme

Tak je to tady. Schumacher ukončil kariéru. Neříkám zase, protože pro mě kariéru ukončil poprvé. V roce 2006 byla totiž jeho kariéra ukončena.

4.  10.  2012
Mercedes
Schumacher mohl zůstat jako jezdec, ale nezůstal. Manažerskou roli zváží

Schumacher mohl zůstat jako jezdec, ale nezůstal. Manažerskou roli zváží

Michael Schumacher neopustí závodní kokpit, protože by musel, ale protože chce. Co bude dělat příští rok, stále neví.

4.  10.  2012
Schumacher oznámil konec kariéry ve formuli 1

Schumacher oznámil konec kariéry ve formuli 1

Michael Schumacher se rozhodl neprodloužit své jezdecké působení ve formuli 1, čekají ho poslední Grand Prix kariéry.

4.  10.  2012
Mercedes
Mercedes: Se Schumacherem jsme měli velká očekávání, ale není mu co vyčítat

Mercedes: Se Schumacherem jsme měli velká očekávání, ale není mu co vyčítat

Šéf Daimleru Dieter Zetsche přiznal, že když se Schumacher vrátil do formule 1, Mercedes čekal během tří let lepší výsledky.

3.  10.  2012
Schumacher má nedotčenou motivaci. Ale stále neví, co příští rok

Schumacher má nedotčenou motivaci. Ale stále neví, co příští rok

Před závodem v Japonsku Michael Schumacher ujistil, že ve zbytku sezóny zůstává stále stejně zapálený pro závodění.

2.  10.  2012
Mercedes
Možné je všechno, uvádí k Schumacherově budoucnosti jeho manažerka

Možné je všechno, uvádí k Schumacherově budoucnosti jeho manažerka

Michael Schumacher se stále nerozhodl, co bude příští rok dělat, vyloučeno tedy není ani pokračování kariéry ve formuli 1.

1.  10.  2012
Speciál
Kudy dál pro Michaela Schumachera?

Kudy dál pro Michaela Schumachera?

Mercedes podepsal smlouvu s Lewisem Hamiltonem a Nika Rosberga si ponechá. Znamená to, že Schumacher přišel o závodní sedačku. Jaké má nyní možnosti?

30.  9.  2012
Mercedes
Schumacher se nechtěl vázat na delší dobu, proto přišel o místo

Schumacher se nechtěl vázat na delší dobu, proto přišel o místo

Michael Schumacher nedokázal kývnout Mercedesu na delší smlouvu a vedení týmu chtělo alespoň střednědobý plán, proto angažovalo Hamiltona.

28.  9.  2012
Ztratil Schumacher sedačku u Mercedesu kvůli své nerozhodnosti?

Ztratil Schumacher sedačku u Mercedesu kvůli své nerozhodnosti?

Britský Autosport přišel s tvrzením, že Lewis Hamilton byl pro Mercedes až druhou volbou po Michaelu Schumacherovi.

28.  9.  2012
Mercedes
Lauda jde do vedení týmu Mercedes, Schumacherův osud nejistý

Lauda jde do vedení týmu Mercedes, Schumacherův osud nejistý

Lewis Hamilton nebude jedinou posilou týmu Mercedes, členem vedení stáje z Brackley se stane Niki Lauda. Zda se k němu přidá Schumacher, není zřejmé.

28.  9.  2012
Mercedes
O Schumacherově budoucnosti stále jednáme, zní od Mercedesu

O Schumacherově budoucnosti stále jednáme, zní od Mercedesu

Šéf týmu Mercedes Ross Brawn tvrdí, že stále nepadlo rozhodnutí, zda bude Michael Schumacher příští rok ve formuli 1 pokračovat.

27.  9.  2012
Mercedes
Rána pod pás pro fanoušky

Rána pod pás pro fanoušky

Fernando nebo Sebastian se mnou nejspíš nebudou souhlasit, ale Lewisova porouchaná převodovka je špatnou zprávou pro příznivce formule 1.

25.  9.  2012
Mercedes
Schumacher dostal penalizaci 10 míst na startu do GP Japonska

Schumacher dostal penalizaci 10 míst na startu do GP Japonska

Během GP Singapuru Michael Schumacher kolidoval s Jeanem-Ericem Vergnem a ze závodu tak musel odstoupit. Za nehodu prý může technická závada na voze. Stewardi mu i tak udělili trest. AKTUALIZOVÁNO

23.  9.  2012
Mercedes
Mercedes hájí svou strategii ve třetí části kvalifikace

Mercedes hájí svou strategii ve třetí části kvalifikace

Sada čerstvých pneumatik navíc má prý v konečném důsledku větší cenu než pokus o vylepšení pozice v první desítce.

22.  9.  2012
Mercedes
Výkon Mercedesu opět ovlivnily problémy s obutím

Výkon Mercedesu opět ovlivnily problémy s obutím

Piloti německé stáje obsadili ve Velké ceně Itálie šesté, respektive sedmé místo v pořadí Schumacher - Rosberg. Mercedes si na své konto připsal čtrnáct bodů, což není špatný výsledek. Mohlo to být prý ale lepší.

9.  9.  2012
Mercedes
Mercedes se podle Brawna v kvalifikaci přiblížil svému maximu

Mercedes se podle Brawna v kvalifikaci přiblížil svému maximu

Michael Schumacher po vyřešení drobných problémů s vozem odstartuje v Monze do závodu ze čtvrté pozice, Nico Rosberg, kterého trápilo vyvážení, ze šesté.

8.  9.  2012
Výsledky
Závodní víkend v Monze zahájil nejlepším časem Schumacher

Závodní víkend v Monze zahájil nejlepším časem Schumacher

V prvním volném tréninku před GP Itálie byl nejrychlejší Michael Schumacher před Jensonem Buttonem a Nicem Rosbergem.

7.  9.  2012
Jezdci Force Indie jsou předmětem přestupových spekulací, těší je to

Jezdci Force Indie jsou předmětem přestupových spekulací, těší je to

V italském paddocku pokračují diskuze o možné vlně přestupů, kterou by spustil případný Schumacherův konec kariéry.

7.  9.  2012
Mercedes
Předpověděl Schumachera v Mercedesu, nyní tam vidí Hamiltona

Předpověděl Schumachera v Mercedesu, nyní tam vidí Hamiltona

Z Velké Británie přicházejí informace o tom, že se současný Pilot McLarenu Lewis Hamilton snaží dohodnout s týmem Mercedes. To by šlo ale pouze v případě, že by skončil Michael Schumacher.

5.  9.  2012
Nesnesitelná lehkost luštění nepředvídatelného

Nesnesitelná lehkost luštění nepředvídatelného

Pokud snad někdo čekal, že druhá půlka sezony bude normálnější a lépe odhadnutelná, Spa ho rychle vyvedlo z omylu.

5.  9.  2012
Bernie Ecclestone
Schumacher nám bude scházet, řekl Ecclestone. Ví víc než veřejnost?

Schumacher nám bude scházet, řekl Ecclestone. Ví víc než veřejnost?

Bernie Ecclestone rozproudil ve Spa debaty o možném konci kariéry Michaela Schumachera, když o něm hovořil jako o jisté věci.

3.  9.  2012
Mercedes
Schumacher při třísté velké ceně musel měnit strategii a dojel sedmý

Schumacher při třísté velké ceně musel měnit strategii a dojel sedmý

Oba piloti Mercedesu museli během závodu změnit strategii z jedné zastávky na dvě. Michaelu Schumacherovi navíc v závěru nefungovala šestka a skončil sedmý, Nico Rosberg nebodoval.

2.  9.  2012
Mercedes
Mercedes smutní, kvalifikace jim nevyšla

Mercedes smutní, kvalifikace jim nevyšla

Mercedes by na dnešní kvalifikaci nejraději zapomněl. Schumacher bude zítra startovat třináctý, Rosberg díky penalizaci za předčasnou výměnu převodovky dokonce třiadvacátý.

1.  9.  2012
Schumacher dostal v Maďarsku nesprávný trest

Schumacher dostal v Maďarsku nesprávný trest

Mezinárodní automobilová federace připustila, že během GP Maďarska chybovala, když Michaelu Schumacherovi udělila penalizaci průjezdu boxy.

31.  8.  2012
Mercedes
Schumacher oznámí rozhodnutí o své budoucnosti až v říjnu

Schumacher oznámí rozhodnutí o své budoucnosti až v říjnu

Jedna z největších tajenek letošního přestupového trhu nechá na své rozluštění ještě chvíli čekat, Michael Schumacher zatím neprozradil, zda bude závodit i příští rok.

30.  8.  2012
Schumacher: Jsem stejně dobrý jako dřív? Nevím, ale jsem tu rád

Schumacher: Jsem stejně dobrý jako dřív? Nevím, ale jsem tu rád

Michael Schumacher si není jistý, v jaké formě je ve srovnání se svým předchozím působením ve formuli 1, ale ví, že na špičku stále stačí.

28.  8.  2012
Schumacher: Nejlepším jezdcem ve formuli 1 je teď Alonso

Schumacher: Nejlepším jezdcem ve formuli 1 je teď Alonso

Michael Schumacher pochválil svého soupeře Fernanda Alonsa za výkony, které podává na závodních tratích. Považuje ho za nejsilnějšího ve startovním poli.

27.  8.  2012
Mercedes
Schumacher jede do Belgie slavit 300. účast v Grand Prix

Schumacher jede do Belgie slavit 300. účast v Grand Prix

I když to zřejmě nebude vítězstvím, Michael Schumacher se bude snažit v příštím závodě oslavit další milník ve své kariéře co nejlepším výsledkem.

24.  8.  2012
Mercedes
Mercedes odmítá prozradit, v jaké fázi jsou jednání s Schumacherem

Mercedes odmítá prozradit, v jaké fázi jsou jednání s Schumacherem

Jedno z klíčových rozhodnutí pro letošní trh s jezdci na sebe nechá čekat bez konkrétního termínu. Mercedes s Schumacherem nepospíchá.

8.  8.  2012
Mercedes
Třístý Schumacherův závod oznámení o nové smlouvě zřejmě nepřinese

Třístý Schumacherův závod oznámení o nové smlouvě zřejmě nepřinese

Mercedes pochybuje, že by budoucnost Michaela Schumachera stihl vyřešit během letní přestávky a prezentovat ji během dalšího závodu.

30.  7.  2012
Mercedes
Schumacherovi se startu přehříval motor, proto se jej rozhodl vypnout

Schumacherovi se startu přehříval motor, proto se jej rozhodl vypnout

Mercedes má za sebou víkend, na který bude chtít co nejrychleji zapomenout. V Maďarsku bodoval, ale pouze zásluhou Rosberga, který dojel desátý. Schumacherovi se dnes pokazilo, co se dalo, a závod nedokončil.

29.  7.  2012
PneumatikyMercedes
Mercedes se na Hungaroringu trápí, důvodem jsou znovu pneumatiky

Mercedes se na Hungaroringu trápí, důvodem jsou znovu pneumatiky

Němcům se kvalifikace GP Maďarska vůbec nevydařila. Ani jeden ze Stříbrných šípů se v závěrečné části sobotního souboje s časem neobjevil, a tak jsou Rosberg se Schumacherem odsouzeni ke startu z hloubi pole.

28.  7.  2012
Mercedes
Hodnocení Mercedesu v poločase: Úspěchy máme, ale ztrácíme půl sekundy

Hodnocení Mercedesu v poločase: Úspěchy máme, ale ztrácíme půl sekundy

Mercedes se ve srovnání s minulými roky zlepšil výkonnostně a dosáhl i několika dobrých výsledků, ale zatím nemůže být spokojený.

24.  7.  2012
Výsledky
Nejrychlejší kolo zajel Schumacher, nejrychlejší zastávku měl Button

Nejrychlejší kolo zajel Schumacher, nejrychlejší zastávku měl Button

Michael Schumacher zajel doma na Hockenheimu poprvé od svého návratu do F1 a poprvé od GP Brazílie 2006 nejrychlejší kolo závodu, v kariéře již 77. Nejrychlejší zastávku v boxech absolvoval Jenson Button.

22.  7.  2012
Mercedes
Schumacher na suchu uvadl, ztratil čtyři pozice

Schumacher na suchu uvadl, ztratil čtyři pozice

Pozitivem Mercedesu byl v domácím závodě fakt, že oba vozy dojely na bodovaných pozicích. Zvolená strategie ovšem podle Rosse Brawna nebyla ideální.

22.  7.  2012
Mercedes
Pódium není tak blízko, jak by se mohlo zdát, míní Ross Brawn

Pódium není tak blízko, jak by se mohlo zdát, míní Ross Brawn

Navzdory Schumacherově třetí startovní pozici si není šéf Mercedesu úplně jist tím, jestli si sedminásobný šampión udrží svoji rychlost také v samotném závodě.

22.  7.  2012
Mercedes
Mercedes má za sebou rozporuplnou domácí kvalifikaci

Mercedes má za sebou rozporuplnou domácí kvalifikaci

Početná skupina místních fanoušků se mohla radovat ze Schumacherova výsledku, naopak Rosberg zažil velké zklamání.

21.  7.  2012
Fotografie
Schumacher a Rosberg navštívili továrny Mercedesu

Schumacher a Rosberg navštívili továrny Mercedesu

19.  7.  2012
1...45678...17

18:19 | Trochu kuriózní situace. Pérez dostal tento víkend dvě napomenutí. Za blokování Gaslyho v kvalifikaci a za souboj s Gaslym v závodě. Při třetím napomenutí v sezóně ho čeká penalizace 10 míst.
18:08 | Sergio Pérez dostal za souboj s Gaslym napomenutí.
16:28 | Stroll dostal za limity a kolizi tři trestné body. Do závodu měl na kontě 0, takže žádný problém.

GP Portugalska

Pátek 23. října 2020
1. trénink Bottas (1:18.410)
2. trénink Bottas (1:17.940)
Sobota 24. října 2020
3. trénink Bottas (1:16.654)
Kvalifikace Hamilton (1:16.652)
Neděle 25. října 2020
Závod Hamilton