Michael Schumacher

Tým F1 Mercedes
Startovní číslo
Aktivní roky
Národnost německá
Datum narození 03. 01. 1969
Rodiště Hürth-Hermülheim
Výška 174
Váha 68
Vítězství 91
Pole positions 68
Stupně vítězů 154
První GP GP Belgie 1991
První vítězství GP Belgie 1992
Titul mistra světa 7

Michael Schumacher zahájil sportovní kariéru, tak jako většina jeho kolegů, na motokárách. Jeho otec Rolf, který motokáry stavěl, ho k tomuto sportu přivedl již ve 4 letech a protože v Kerpenu (Schumacherovo rodné město) byla motokárová dráha, bylo i kde trénovat. Michaelovi bylo 12 let, když chtěl poprvé startovat v oficiálním mistrovství Německa, ale protože německé předpisy dovolují start jezdcům starším 14 let, musel otec pro syna sehnat potřebná povolení.

Rokem 1988 začala pro Schumachera nová závodní kariéra ve formulových vozech, když zvítězil v 9 závodech Formule König a stal se německým šampiónem. Ten samý rok ještě stihl čtyři závody evropského mistrovství Formule Ford 1600 a po vítězství v Zandvoortu si zajistil druhé místo na Mistrovství Evropy a 6. místo na Mistrovství Německa Formule Ford 1600.

Pro rok 1989 podepsal Schumacher smlouvu s týmem WTS v německém Mistrovství Formule 3, aby byl k ruce Frentzenovi. Oba skončili druzí jeden bod za Wendlingerem. Schumacher byl nakonec klasifikován na třetím místě. V Macau zvítězil v první jízdě, ale protože ostatní nedokončil nebyl klasifikován. V roce 1990 zůstal ve stejném týmu a to se mu vyplatilo, protože se stal mistrem. Dokonce zvítězil i v prestižním závodě Grand Prix Macau. S vozem Mercedes startoval ve závodech sportovních vozů ve skupině C a zvítězil v Mexiku spolu s Massem byl druhý v Dijonu a Nürburgringu a v celkovém mistrovství byl pátý s 21 body.

1991: Jordan

Rok 1991 začal s vozem Mercedes. Ve sportovních vozech byl druhý v Silverstone, pátý v Le Mans a vítěz v Autopolisu. V závodě F 3000 japonské série se s vozem Ralt Mugen RT23 kvalifikoval na druhém místě. Tým Jordan mu nabídl místo ve svém voze pro Velkou cenu Belgie. Michael Schumacher všechny překvapil, protože se kvalifikoval na 7. místě, ale samotný závod nedokončil.

1991-1995: Benetton

1991 - Pro posledních pět závodů sezóny přestoupil do týmu Benetton a také v německém DTM s Mercedesem. S vozem Benettonu se nejlépe umístil v Monze na 5.místě.

1992 - Nová sezóna začala pro Schumachera pátým místem v Jihoafrické republice. Další tři velké ceny v Mexiku, Brazílii a Španělsku dokončil na stupních vítězů. Zatímco před rokem v Belgii začínal, tak letos tu slavil své první vítězství a výrazně tak posilnil svou třetí pozici v šampionátu.

1993 - Benetton znovu potvrdil, že jeho vozy se lepší od jedné velké ceny ke druhé. Schumacher zvítězil v Portugalsku a celkově dosáhl na 4. místo.

1994 - Rozporuplný pohled na Schumachera přinesl nový ročník formule 1. Vítěz šesti Grand Prix z úvodních sedmi, Michael Schumacher, byl diskvalifikován pro nepovolené komponenty ve voze. Další diskvalifikace a zároveň stop na další dvě GP dostala Scumachera pod tlak a musel tak v závěru sezóny bojovat o body, o které přišel. Do poslední Velké ceny Austrálie nastupoval pouze s jednobodovým náskokem na Hilla. Boj o titul však trval jen 35 kol, kdy oba jmenovaní skončili po vzájemné kolizi mimo trať [1] a tak se mistrem světa stal Schumacher.

1995 - Sezónu zahájil vítězně závodem v Brazílii, posléze byl diskvalifikován spolu s Coulthardem za použití paliva, které nebylo povoleno novými předpisy. Vítězem byl tedy vyhlášen třetí v cíli Berger, ale po několika měsících byl uznán původní výsledek s tím, že body byly přiznány jen jezdcům. Po velké ceně San Marina se do čela dostal Damon Hill. Michael Schumacher zmobilizoval všechny síly a závod ve Španělsku a Monaku vyhrál, čímž se vrátil do čela mistrovství světa a vedení už si nenechal vzít. Schumacher se tak stal podruhé mistrem světa.

1996-2006: Ferrari

1996 - První sezóna u Ferrari byla do určité míry rozčarováním. Schumacherovo Ferrari nestačilo na konkurenční Williams a bojuje s Benettonem, od kterého odešel. První vítězství přišlo až v sedmém závodě, v deštivé Grand Prix Španělska. V dalších závodech se Schumacher trápil a další triumfy si připsal až v Belgii a Itálii a zajistil si třetí místo v šampionátu.

1997 - V sezóně znovu dominuje Williams a Michael dokázal kontrovat až v mokré Grand Prix Monaka a dokazoval, že na vodě opravdu umí. Další vítězství přišlo v Kanadě, kde byl závod ukončen po havárii Panise a ve Francii, znovu za deště. Neuvěřitelnou šňůrou vítězství potvrdil v Belgii, kde zvítězil již po čtvrté. Schumacher se střídal ve vedení s Villeneuvem a před poslední velkou cenou Evropy vedl o pouhý bod. V posledním závodě Michael úmyslně narazil do Villeneuva, aby ho vyřadil ze závodu. Toto nesportovní chování mu vyneslo diskvalifikaci z celého šampionátu.

1998 - Prvního vítězství v roce dosáhl Schumacher ve třetím podniku v Argentině a snížil tak náskok Häkkinena z prvních dvou závodů. Schumacher musel čelit i dvojce McLarenu Coulthardovi, a tak po šesti závodech okupuval pouze třetí příčku. Ferrari znovu dolaďovalo nedostatky nového vozu a v následných třech GP nejenže Schumacher zvítězil, ale na stupně vítězů ho vždy doprovodil jeho týmový kolega Irvine. Schumacher tak snížil náskok Häkkinena na pouhé dva body. Posléze finský pilot znovu Němci poodskočil, ale v Maďarsku a Itálii kraloval opět Schumacher a skóre bylo 80:80. O mistru světa se rozhodlo až v posledním závodě, který hostila japonská Suzuka, kde německého závodníka zradila technika.

1999 - Sezóna 1999 byla pro rudé vozy dobře rozjetá i díky Eddiemu Irvinovi, který až do nešťastné Velké ceny Británie měl stejně bodů jako Schumacher. Michael Schumacher v již zmiňované Grand Prix Velké Británie havaroval a utrpěl zlomeniny nohou. I přesto, že v šesti Velkých cenách nestartoval, dokázal získat v šampionátu 5. místo.

2000 - Rok 2000 začal pro Michaela více než dobře, nový vůz, nový týmový kolega (Rubens Barrichello) a maximální podpora týmu, to vše znamenalo vítězství v prvních třech Grand Prix. Zatímco Michael nezaváhal ostatní, jen paběrkovali a tak stav po třech závodech byl 1. Michael Schumacher 30 bodů 2. Rubens Barrichello 9 bodů. Posléze musel čelit znovuzrození týmu McLaren a po haváriích v Německu a Rakousku přišel o vedení, které znovu nabyl až vítězstvím v posledních čtyřech GP a stal se tak potřetí mistrem světa.

2001 - Obhajoba titulu vyšla v prvních dvou závodech na 100% a o vedení se během sezóny již nenechal připravit. Vítězstvím v 9 Grand Prix si zajistil čtvrtý titul.

2002 - Sezóna měla od samého začátku jednoznačný, průběh Schumacher zvítězil v 11 Grand Prix a navíc bodoval ve všech závodech. Nelibost si vysloužil především v Rakousku, kde ho před sebe v posledním kole pustil Barrichello a demonstrativním průjezdem cílem Grand Prix USA.

2003 - Zisk šestého titulu byl do značné míry zkomplikován změnou systému bodování a především opožděnou premiérou nového Ferrari. O novém mistru světa se tak rozhodlo až v poslední Grand Prix.

2004 - Rok 2004 lze označit za rok absolutní nadvlády vozu Ferrari a Michaela Schumachera, který zvítězil v 13 velkých cenách.

2005 - Rok 2005 nebyl pro Michaela Schumachera příliš úspěšný. Vyhrál pouze v Grand Prix USA, do které startovalo pouze 6 pilotů. A v šampionátu se umístil na třetím místě, za Alonsem a Kimi Räikkönenem.

2006 - Poslední sezona legendárního jezdce se povedla. Přestože nevyhrál titul mistra světa (ten připadl opět Alonsovi), dokázal Schumacher vyhrát v sedmi závodech a o vítězi se rozhodovalo až v posledním závodě v Brazílii.

2009 - Tým Ferrari 29. července oznámil, že se do Formule 1 dočasně vrací Michael Schumacher, aby zastoupil zraněného Felipeho Massu, který měl nehodu ve druhé části kvalifikace GP Maďarska. Schumacher 10. srpna informoval prezidenta Ferrari Luku di Montezemola, že kvůli přetrvávajícím problémům s krkem, který si poranil při únorových motocyklových závodech, se do formule 1 nevrátí. Ferrari poté nominovalo svého testovacího pilota Luku Badoera, aby nahradil zraněného Felipeho Massu.

2010 - Až napodruhé uskutečnil Schumacher svůj návrat do formule 1 a nevyhnul se přitom jistému zklamání. Ačkoliv jeho tým Mercedes GP vstoupil do sezóny jako obhájce titulu, jeho vůz nestačil na boj s nejlepšími. Navíc se bývalý mistr světa nevrátil ve vrcholové formě a podléhal týmovému kolegovi Nicu Rosbergovi. Až v závěru sezóny začal předvádět slibné výkony. Svůj návrat naplánoval na tři sezóny.

2011 - Ani v druhé návratové sezóně nemohl Schumacher naplnit své ambice, ale jeho výkony se konečně začaly znatelně zlepšovat. V druhé polovině roku pak podával velmi dobré výkony s plným využitím možností vozu a zdálo se, že se vrátil do formy, kterou měl před dočasným důchodem. Sice znovu podlehl Rosbergovi, rozdíl byl ale mnohem menší.

2012 - Mercedes AMG

Související články

Schumacherova rodina nepochybuje o dobrém konci

Schumacherova rodina nepochybuje o dobrém konci

Mluvčí Michaela Schumachera Sabine Kehmová vydala aktuální informace jménem rodiny. Musí být trpělivá a znovu žádá o ochranu soukromí.

12.  3.  2014
Harstein: Doktoři nikdy neříkají, že pacientovi pomůže už jen zázrak

Harstein: Doktoři nikdy neříkají, že pacientovi pomůže už jen zázrak

Bývalý šéflékař formule 1 opětovně vyvrací nedávné informace některých britských médií o aktuálním stavu zraněného Michaela Schumachera.

9.  3.  2014
První zatáčka v Bahrajnu ponese Schumacherovo jméno

První zatáčka v Bahrajnu ponese Schumacherovo jméno

První zatáčka Bahrajnského mezinárodního okruhu bude pojmenována po hvězdě formule 1 Michaelu Schumacherovi. Němcova rodina je za to vděčná.

2.  3.  2014
Gary Hartstein je proti utajování informací o Schumacherovi

Gary Hartstein je proti utajování informací o Schumacherovi

Podle bývalého šéflékaře formule 1 informační embargo Schumimu ani rodině nijak nepomáhá a naopak škodí fanouškům.

26.  2.  2014
Villeneuve nejen o Alonsovi, Räikkönenovi, Vettelovi a Schumacherovi

Villeneuve nejen o Alonsovi, Räikkönenovi, Vettelovi a Schumacherovi

Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve poskytl při příležitosti svého vstupu do rallycrossu televizi Sky Sports rozhovor.

14.  2.  2014
Gary Hartstein: Jak si vysvětlit dlouhé mlčení kolem Schumachera

Gary Hartstein: Jak si vysvětlit dlouhé mlčení kolem Schumachera

Bývalý šéflékař F1 opět fanouškům přibližuje pravděpodobný vývoj zdravotního stavu Michaela Schumachera. Prognóza je v současnosti špatná.

12.  2.  2014
Lékaři začali probouzet Schumachera, potvrdila jeho mluvčí

Lékaři začali probouzet Schumachera, potvrdila jeho mluvčí

Po dřívějším odmítnutí informací o snaze lékařů pozvolna probudit Michaela Schumachera z umělého spánku je jeho mluvčí Sabine Kehmová nyní potvrdila.

30.  1.  2014
Informace o probouzení Schumachera jsou jen spekulace, varuje Kehmová

Informace o probouzení Schumachera jsou jen spekulace, varuje Kehmová

Manažerka Michaela Schumachera Sabine Kehmová varovala před spekulacemi, které se objevily o změnách stavu bývalého pilota.

29.  1.  2014
Hartstein upřesňuje spekulace o Schumacherově stavu

Hartstein upřesňuje spekulace o Schumacherově stavu

Bývalý šéflékař F1 připomíná, že naděje na probuzení stále existuje. Šance, že se Schumacher uzdraví s nulovými následky, je však minimální.

23.  1.  2014
Schumacher není mimo nebezpečí, popírá Kehmová spekulace

Schumacher není mimo nebezpečí, popírá Kehmová spekulace

Mluvčí Michaela Schumachera Sabine Kehmová odmítla další z řadu neoficiálních zpráv o zdravotním stavu bývalého mistra světa.

7.  1.  2014
Häkkinen: Schumacher je bojovník, nevzdá se, dokud nevyhraje

Häkkinen: Schumacher je bojovník, nevzdá se, dokud nevyhraje

Někdejší velký Schumacherův rival je nehodou stejně jako celý motoristický svět šokován. Zůstává ale optimistou a věří, že se pětačtyřicetiletý šampion zotaví.

5.  1.  2014
Schumacherova mluvčí varuje veřejnost před spekulacemi

Schumacherova mluvčí varuje veřejnost před spekulacemi

Lidé, kteří se zajímají o Schumacherův zdravotní stav, by se měli spoléhat pouze na informace předávané lékaři a managementem zraněného.

4.  1.  2014
Ferrari zorganizuje akci, aby vyjádřilo podporu Schumacherovi

Ferrari zorganizuje akci, aby vyjádřilo podporu Schumacherovi

V pátek bude u nemocnice v Grenoblu, kde je hospitalizovaný Michael Schumacher, červeno. Postarají se o to příznivci Ferrari.

2.  1.  2014
Schumacherův stav je na Nový rok stabilizovaný, nicméně stále kritický

Schumacherův stav je na Nový rok stabilizovaný, nicméně stále kritický

O Silvestrovské noci nedošlo k žádným výraznějším změnám, a tak Sabine Kehm odvolala plánovanou tiskovou konferenci. Schumacher v umělém spánku strávil již třetí noc.

1.  1.  2014
Schumacherova mluvčí popsala, jak k nehodě došlo

Schumacherova mluvčí popsala, jak k nehodě došlo

Ke střetu Schumachera se skálou na sjezdovce Meribel došlo v důsledku obrovské smůly, spíše než riskantní jízdy. Schumacherova mluvčí Sabine Kehmová to v úterý vysvětlila novinářům.

31.  12.  2013
Gary Hartstein: Buďme trpěliví, Schumiho léčba potrvá dlouho

Gary Hartstein: Buďme trpěliví, Schumiho léčba potrvá dlouho

Bývalý šéflékař F1 zhlédl úterní tiskovou konferenci a své poznatky shrnul do čtyř krátkých srozumitelných bodů. Je zřejmé, že v pondělí byl Schumacher na pokraji smrti.

31.  12.  2013
Schumacher podstoupil druhou operaci, jeho stav se mírně zlepšil

Schumacher podstoupil druhou operaci, jeho stav se mírně zlepšil

Francouzští lékaři z fakultní nemocnice v Grenoblu poskytli v úterý dopoledne aktualizované informace o stavu Michaela Schumachera, který se zranil na lyžích.

31.  12.  2013
Speciál
Novoroční pozdrav

Novoroční pozdrav

Tak pochopitelně jsem měl připravený trochu jiný ‚proslov‘ ke konci letošního roku. A platí, že je to s každým rokem čím dál náročnější. Lidé jsou agresivnější, čím dál méně tolerantní, výměna informací čím dál povrchnější.

30.  12.  2013
Bývalý šéflékař F1 nabízí důvody k optimismu

Bývalý šéflékař F1 nabízí důvody k optimismu

Gary Hartstein zhlédl tiskovou konferenci o situaci kolem Michaela Schumachera a s fanoušky se dělí o svůj velmi opatrně optimistický pohled na Schumiho současný zdravotní stav.

30.  12.  2013
Bývalý hlavní lékař F1 Gary Hartstein o nitrolebečním tlaku

Bývalý hlavní lékař F1 Gary Hartstein o nitrolebečním tlaku

Michaela Schumachera vážně ohrožuje nitrolebeční tlak. Doktor Hartstein fanouškům přibližuje, jaká úskalí tento stav pro Schumiho představuje.

30.  12.  2013
Schumacher je i nadále v kritickém stavu

Schumacher je i nadále v kritickém stavu

Francouzští lékaři z fakultní nemocnice v Grenoblu poskytli v 11 hodin pondělního dopoledne aktuální informace o zdravotním stavu Michaela Schumachera. AKTUALIZOVÁNO

30.  12.  2013
Závodníci skrze sociální sítě vyjadřují podporu Michaelu Schumacherovi

Závodníci skrze sociální sítě vyjadřují podporu Michaelu Schumacherovi

Za nejúspěšnějšího závodníka formule 1 v historii, který se vážně zranil v neděli dopoledne, se modlí také miliony fanoušků z celého světa.

30.  12.  2013
Michael Schumacher po zranění hlavy bojuje o život

Michael Schumacher po zranění hlavy bojuje o život

Sedminásobný mistr světa přišel k úrazu při lyžování ve francouzských Alpách. Jeho stav se postupně výrazně zhoršil, nyní je kritický.

29.  12.  2013
Kdo je podle Webbera lepší, Vettel, Alonso, Hamilton nebo Schumacher?

Kdo je podle Webbera lepší, Vettel, Alonso, Hamilton nebo Schumacher?

Mark Webber se rozpovídal o svých velkých soupeřích z formule 1. Snažil se vysvětlit, koho považuje za nejlepšího jezdce.

13.  12.  2013
Mercedes
Nechtěl bych být Vettelovým týmovým kolegou, říká Schumacher

Nechtěl bych být Vettelovým týmovým kolegou, říká Schumacher

Michael Schumacher obdivuje, s jakou suverenitou letos vítězil Sebastian Vettel. Mladší krajan je tak rozjetý, že by mu nechtěl stát v cestě.

29.  11.  2013
Red Bull Racing
Webber: Schumacher měl horší úlety než Vettel

Webber: Schumacher měl horší úlety než Vettel

Marku Webberovi sice vadí některé činy Sebastiana Vettela, ale už viděl horší, a proto nevylučuje, že se s týmovým kolegou jednou udobří.

21.  11.  2013
Renault
Nabídku od Lotusu měl i Schumacher

Nabídku od Lotusu měl i Schumacher

Překvapivý návrat do závodního kokpitu mohl tento víkend uskutečnit Michael Schumacher, umožnil by mu to Lotus. Bývalý mistr světa ale odmítl.

14.  11.  2013
Alonso je silnější než Schumacher, zhodnotil týmové kolegy Massa

Alonso je silnější než Schumacher, zhodnotil týmové kolegy Massa

Felipe Massa se v rozhovoru pro Gazzettu dello Sport věnoval nejen týmovým kolegům, své dosavadní kariéře u Ferrari a životě po formuli 1.

7.  11.  2013
Výsledky
Vettel vítězstvím v Abú Zabí vyrovnal další rekord Michaela Schumachera

Vettel vítězstvím v Abú Zabí vyrovnal další rekord Michaela Schumachera

Letošní mistr světa dokázal vyhrát s velkým náskokem. Webber nedokázal zúročit start z pole position, nicméně zpečetil double Red Bullu. Třetí dojel Rosberg.

3.  11.  2013
Za Schumachera to bylo horší, vzkazuje Vettel Hamiltonovi

Za Schumachera to bylo horší, vzkazuje Vettel Hamiltonovi

Sebastian Vettel je přesvědčený, že formuli 1 nedominuje tak jako v minulosti Michael Schumacher, a proto závody nemají tak jasný výsledek.

10.  10.  2013
Ferrari
Massa: Alonso je ještě lepší než Schumacher

Massa: Alonso je ještě lepší než Schumacher

Massa považuje svého současného týmového kolegu Alonsa za velmi komplexního jezdce. Podle Brazilce je Španěl ještě lepší než Schumacher, se kterým se rovněž sešel v jednom týmu.

15.  9.  2013
Ferrari
Schumacher a Webber o Ferrari: Bude to explozivní a prospěšná sestava

Schumacher a Webber o Ferrari: Bude to explozivní a prospěšná sestava

Michael Schumacher a Mark Webber se domnívají, že přes hrozící rizika budou Fernando Alonso a Kimi Räikkönen tvořit dobrou jezdeckou sestavu.

13.  9.  2013
Za Vettela je větší zábava než za Schumachera, říká Button

Za Vettela je větší zábava než za Schumachera, říká Button

Jenson Button je přesvědčený, že i když Sebastian Vettel sbírá jeden titul za druhým jako před lety Michael Schumacher, z pohledu ostatních jezdců není taková nuda.

10.  9.  2013
Schumacher: Jestli má někdo překonat moje rekordy, ať je to Vettel

Schumacher: Jestli má někdo překonat moje rekordy, ať je to Vettel

Michaelu Schumacherovi by coby držiteli mnoha rekordů ve formuli 1 nevadilo, kdyby ho v historických tabulkách překonal Sebastian Vettel.

5.  9.  2013
Mercedes
Mercedes: Hamilton staví do lepšího světla Rosberga a Schumachera

Mercedes: Hamilton staví do lepšího světla Rosberga a Schumachera

Šéf týmu Mercedes Ross Brawn se raduje z angažování Lewise Hamiltona nejen díky jeho výsledkům, ale také proto, že zasadil výkony ostatních jezdců do kontextu.

16.  8.  2013
Mercedes
Hamilton: Řídím auto postavené pro Schumachera a Rosberga, těžko se mi nastavuje

Hamilton: Řídím auto postavené pro Schumachera a Rosberga, těžko se mi nastavuje

Lewis Hamilton stále nepřekonal své problémy s Mercedesem W04, chování vozu nevyhovuje jeho potřebám. Navíc je velmi těžké najít správné nastavení.

9.  7.  2013
Mercedes
Na pokračování kariéry jsem už neměl energii, říká Schumacher

Na pokračování kariéry jsem už neměl energii, říká Schumacher

Ani vzhledem k lepší formě Mercedesu Michael Schumacher nelituje svého odchodu. Už neměl sílu, aby dál závodil, takže současné dění na trati jeho názor změnit nemůže.

9.  7.  2013
FIAPneumatiky
Mezi týmy, FIA a Pirelli nejsou žádné konflikty. Naopak

Mezi týmy, FIA a Pirelli nejsou žádné konflikty. Naopak

Pirelli zveřejnilo výsledky svého šetření, které vysvětlilo důvody neobvyklého počtu selhání pneumatik v průběhu Velké ceny Velké Británie. A dostává se mu maximální podpory.

3.  7.  2013
Navzdory rostoucí formě Mercedesu Schumacher konce kariéry nelituje

Navzdory rostoucí formě Mercedesu Schumacher konce kariéry nelituje

Michael Schumacher je v závodnickém důchodu spokojený. Závody formule 1 sleduje, ale nemrzí ho, že se jich neúčastní.

12.  6.  2013
Videa
Video: Jak Mercedes jezdil na Nordschleife nejen se Schumacherem a Rosbergem

Video: Jak Mercedes jezdil na Nordschleife nejen se Schumacherem a Rosbergem

Podívejte se na další video z slavnostní akce Mercedesu na Severní smyčce Nürburgringu. Pět jezdců se postaralo o propagaci značky AMG.

10.  6.  2013
123456...17

15:57 | Valtteri Bottas letos počtvrté porazil v kvalifikaci formule 1 Lewise Hamiltona a pro Velkou cenu Emilia Romagna získal svou 15. pole position v kariéře.
13:48 | Toto Wolff hledá nástupce. Chce se stáhnout, jezdit na závody méně a mít jinou roli. Zatím není jasné, zda to bude už příští rok nebo později.
13:05 | 50 je moc... ředitelství závodu tak opět upravilo traťové limity v 9., 13. a 15. zatáčce.
12:35 | V tréninku bylo smazáno 50 časů! 22 v 9. zatáčce, 38 v 15.

GP Emilia Romagna

Sobota 31. října 2020
Trénink Hamilton (1:14.726)
Kvalifikace Bottas (1:13.609)
Neděle 1. listopadu 2020
Závod 13.10