Lucas di Grassi

Tým F1 Manor
Startovní číslo
Aktivní roky
Národnost
Datum narození
Rodiště
Výška
Váha
Vítězství
Pole positions
Stupně vítězů
První GP
První vítězství
Titul mistra světa

Související články

Jsi nejslabší, běž do formule 2. Di Grassi nastínil, jak si představuje F1

Jsi nejslabší, běž do formule 2. Di Grassi nastínil, jak si představuje F1

Lucas di Grassi po Velké ceně USA nastínil, jak by měla vypadat formule 1 podle jeho představ. Jsou to zajímavé a někdy docela divoké nápady.

25.  10.  2018
Formule E
Galerie: Massa, Wehrlein a další piloti testovali formule E ve Valencii

Galerie: Massa, Wehrlein a další piloti testovali formule E ve Valencii

Od úterý do pátku probíhaly na okruhu Ricarda Torma ve španělské Valencii oficiální předsezónní testy šampionátu formule E. Snímky ze všech session si můžete prohlédnou v galerii.

21.  10.  2018
Formule E
Nové vozy, nový tým, noví jezdci – sezóna formule E začíná testy ve Valencii | Zdroj:  ABB Formule E

Nové vozy, nový tým, noví jezdci – sezóna formule E začíná testy ve Valencii

Již dnes začíná oficiálními testy na okruhu Ricarda Torma ve Valencii nová, v pořadí pátá sezóna šampionátu formule E. Diváci se dočkají nových tratí, jednoho nového týmu ve startovním poli, nových jezdeckých tváří a hlavně nové generace monopostů.

16.  10.  2018
Formule E
Berlin ePrix: Audi ovládlo Tempelhof, z triumfu se raduje Abt

Berlin ePrix: Audi ovládlo Tempelhof, z triumfu se raduje Abt

Devátý závod probíhající sezóny formule E dnes hostilo berlínské letiště Tempelhof. Více než dvoukilometrový okruh vytyčený na betonové ploše před historickým terminálem nejvíce svědčil vozům Audi, které v cíli obsadily první dvě pozice.

19.  5.  2018
FIA
Nahradí Todta? Lucas di Grassi by chtěl být prezidentem FIA

Nahradí Todta? Lucas di Grassi by chtěl být prezidentem FIA

Šampion formule E má 33 let a v motorsportu chce ještě nějaký ten rok zůstat. Co bude dělat poté, až pověsí závodní overal na hřebík? Di Grassi svými plány překvapil. Chce být prezidentem FIA.

26.  1.  2018
Williams
Neberte Massu, ale někoho jiného. Webber Williamsu doporučil tři jezdce

Neberte Massu, ale někoho jiného. Webber Williamsu doporučil tři jezdce

Felipe Massa by měl prý odpočívat, měl dobrou kariéru. Mark Webber doporučil Williamsu zkušené jezdce z WEC.

20.  12.  2016
VideaFormule E
Video: di Grassi vzal formuli E na led!

Video: di Grassi vzal formuli E na led!

Lucas di Grassi vzal vůz formule E do ledového království na severu Grónska.

19.  9.  2016
Formule E
Di Grassi: Vettel a Hamilton by měli ve formuli E problém

Di Grassi: Vettel a Hamilton by měli ve formuli E problém

Vedoucí muž průběžného pořadí formule E Lucas di Grassi se domnívá, že mistrům světa F1 Lewisi Hamiltonovi a Sebastianu Vettelovi by dalo zabrat přizpůsobit se podmínkám v šampionátu elektrické formule.

23.  4.  2016
Massův motokárový závod letos vyhrál Tonio Liuzzi

Massův motokárový závod letos vyhrál Tonio Liuzzi

Bývalý italský pilot F1 Tonio Liuzzi vyhrál charitativní motokárový závod, který v Brazílii tradičně organizuje Felipe Massa. Ten si letos připsal třetí místo, druhý dojel Sébastien Buemi.

12.  1.  2014
Formule E
O formuli E projevili zájem Buemi, Čandhok, Liuzzi, Di Grassi a Sato

O formuli E projevili zájem Buemi, Čandhok, Liuzzi, Di Grassi a Sato

Hned pět bývalých pilotů formule 1 se přihlásilo do klubu jezdců formule E, ze kterého vyjde složení deseti týmů, které budou letos závodit.

8.  1.  2014
FIAPneumatiky
Mezi týmy, FIA a Pirelli nejsou žádné konflikty. Naopak

Mezi týmy, FIA a Pirelli nejsou žádné konflikty. Naopak

Pirelli zveřejnilo výsledky svého šetření, které vysvětlilo důvody neobvyklého počtu selhání pneumatik v průběhu Velké ceny Velké Británie. A dostává se mu maximální podpory.

3.  7.  2013
Pneumatiky
Testovacími jezdci Pirelli zůstávají Alguersuari a Di Grassi

Testovacími jezdci Pirelli zůstávají Alguersuari a Di Grassi

Pirelli nemění svoji jezdeckou sestavu a popřelo spekulace, podle kterých mělo ve svých řadách přivítat bývalého pilota Sauberu Kamuje Kobajašiho.

23.  1.  2013
Lucas di Grassi:Chci vyhrát 24 hodin Le Mans

Lucas di Grassi:Chci vyhrát 24 hodin Le Mans

Po jednoletém působení musel Lucas di Grassi formuli 1 opustit, protože nesehnal potřebné sponzory. Na konci loňského roku podepsal smlouvu s Audi, o které teď promluvil pro britský Autosport.

5.  1.  2013
Pneumatiky
Testování pro Pirelli mě udrží ve střehu, tvrdí Lucas di Grassi

Testování pro Pirelli mě udrží ve střehu, tvrdí Lucas di Grassi

Brazilec se ani pro tento rok nedohodl na závodním angažmá v F1 a nakonec setrvá u Pirelli na pozici testovače. Nicméně věří, že spoluúčast při vývoji pneumatik pomůže zvýšit jeho šance na případný návrat.

31.  3.  2012
Pneumatiky
Testovacími jezdci Pirelli jsou Alguersuari a di Grassi

Testovacími jezdci Pirelli jsou Alguersuari a di Grassi

Pirelli oznámilo rozšíření své jezdecké sestavy. Nově bude mít dva testovací jezdce, k Lucasovi di Grassimu se přidal Jaime Alguersuari.

30.  3.  2012
Pneumatiky
Pirelli má dlouhý seznam potenciálních testovačů, možná zůstane di Grassi

Pirelli má dlouhý seznam potenciálních testovačů, možná zůstane di Grassi

Pirelli se pomalu připravuje na své letošní první sezónní testy. Vůz už má, termín také, takže schází jen jezdec. Na testy v Jerezu už přizvalo všechny týmy.

20.  3.  2012
Pneumatiky
Lucas di Grassi se stal testovacím jezdcem Pirelli

Lucas di Grassi se stal testovacím jezdcem Pirelli

Brazilský závodník Lucas di Grassi získal místo stálého testovacího pilota Pirelli. Bude přítomen i během vybraných závodních víkendů.

6.  7.  2011
Peníze a byznysManor
Místo jsem ztratil kvůli nedostatku peněz, říká di Grassi

Místo jsem ztratil kvůli nedostatku peněz, říká di Grassi

Lucas di Grassi je po premiérové sezóně ve formuli 1 bez práce, u týmu Virgin ho nahradil Jerome D´Ambrosio. Brazilec nemohl přinést žádné peníze, a tak doufá v místo třetího jezdce.

20.  1.  2011
Celkovým vítězem Massova motokárového závodu se stal di Grassi

Celkovým vítězem Massova motokárového závodu se stal di Grassi

Lucas di Grassi porazil své kolegy z formule 1 a ostatní jezdce v tradičním motokárovém klání, které organizuje Felipe Massa v brazilském městě Florianópolis.

20.  12.  2010
Nováčci: Nejlépe v kvalifikaci dopadly lotusy v čele s Trullim

Nováčci: Nejlépe v kvalifikaci dopadly lotusy v čele s Trullim

Zástupci nových týmů se opět srovnali v posledních třech řadách. Vedle sebe by měly zítra na startovním roštu stát dva lotusy, dva virginy a dvě HRT.

13.  11.  2010
Heikki Kovalainen byl nejúspěšnějším z pilotů nových týmů

Heikki Kovalainen byl nejúspěšnějším z pilotů nových týmů

Vytoužené desáté místo pro Lotus je již velmi blízko. Zopakuje-li v Abú Zabí výkon z Brazílie, Richard Branson si může jít zkoušet letuškovský úbor.

8.  11.  2010
Bitva nováčků dopadla nejlépe pro Tima Glocka z Virginu

Bitva nováčků dopadla nejlépe pro Tima Glocka z Virginu

Se zrádnými podmínkami mokré trati se potýkali i piloti nových týmů. K žádným velkým překvapením mezi nimi ovšem nedošlo.

7.  11.  2010
Z pilotů nových týmů se s nástrahami nové tratě nejlépe popral Trulli

Z pilotů nových týmů se s nástrahami nové tratě nejlépe popral Trulli

Lotus, Virgin a HRT mnoho překvapení pro své fanoušky nepřipravily a i v Koreji si tradičně rozdělily posledních šest míst.

23.  10.  2010
Manor
Glock zůstane u Virginu, tvrdí britský tým

Glock zůstane u Virginu, tvrdí britský tým

Timo Glock má dlouhodobou smlouvu s Virginem Racing a i když by na základě výkonnostní klauzule mohl odejít, představitelé týmu říkají, že to neudělá.

15.  10.  2010
Dnes mohli někteří pouštět lodičky, zítra budou mít všichni napilno

Dnes mohli někteří pouštět lodičky, zítra budou mít všichni napilno

Čekání na konečné rozhodnutí o odložení kvalifikace trávili jezdci různými způsoby. Všichni se ale shodli, že ředitelství závodu se zachovalo správně.

9.  10.  2010
Singapur byl pro nové týmy decimující

Singapur byl pro nové týmy decimující

Nejklidnější spaní bude mít po dnešku zřejmě Lucas di Grassi. Jako jediný pilot z trojice nových týmů projel pod šachovnicovou vlajkou. O největší pozornost se ale zasloužil požárník Heikki Kovalainen.

26.  9.  2010
Nováčci: Na Marina Bay nejrychlejší Glock s virginem

Nováčci: Na Marina Bay nejrychlejší Glock s virginem

Díky problémům Felipeho Massy obsadili zástupci nových týmů v kvalifikaci osmnácté až třiadvacáté místo. Nejrychlejší byl Timo Glock s virginem. Navrátilec Christian Klien dokázal porazit svého týmového kolegu.

25.  9.  2010
Nováčci: Jamamoto srazil mechanika, tým HRT dostal pokutu

Nováčci: Jamamoto srazil mechanika, tým HRT dostal pokutu

Nejlepším z jezdců nových týmů byl Timo Glock s virginem, domácího Jarna Trulliho s lotusem zradila převodovka. Sakon Jamamoto z HRT dostal v boxech příkaz k odjezdu příliš brzy a zranil jednoho ze svých mechaniků.

12.  9.  2010
V souboji nových týmů vyhrál kvalifikační specialista Trulli

V souboji nových týmů vyhrál kvalifikační specialista Trulli

Žádný trojlístku nováčků neměl své zastoupení ve druhé části kvalifikace, jezdci Lotusu se ovšem mohli zaradovat ze skalpu Vitantonia Liuzziho.

11.  9.  2010
Lucas di Grassi se stal spolumajitelem GP3 týmu Addax

Lucas di Grassi se stal spolumajitelem GP3 týmu Addax

Pilot týmu Virgin Racing Lucas di Grassi získal minoritní podíl ve španělském týmu Addax, jenž se účastní šampionátu GP3. Chce pomáhat mladým jezdcům.

1.  9.  2010
V souboji nových týmů triumfoval Heikki Kovalainen

V souboji nových týmů triumfoval Heikki Kovalainen

Jezdci nových týmů měli v Belgii jedinečnou možnost vylepšit nejlepší výsledky v sezoně, nakonec však byli posledními klasifikovanými.

29.  8.  2010
Nevyzpytatelné počasí hrálo nováčkům do karet

Nevyzpytatelné počasí hrálo nováčkům do karet

V garážích nových týmů po kvalifikaci zavládla neafalšovaná radost, když se jim podařilo získat skalpy Sauberu a také Vitalije Petrova.

28.  8.  2010
Příznivý den pro nové týmy, všichni jezdci viděli cíl

Příznivý den pro nové týmy, všichni jezdci viděli cíl

Timo Glock nedokázal využít svého devatenáctého místa v kvalifikaci. Nejlepším z trojice nováčků byl opět zástupce Lotusu, tentokrát Heikki Kovalainen.

1.  8.  2010
Nováčci: Nejlepší tentokrát Glock a Virgin

Nováčci: Nejlepší tentokrát Glock a Virgin

Timo Glock byl tentokrát nejrychlejším ze zástupců nových týmů. K postupu do druhé části kvalifikace mu scházelo 2,03 sekundy. Za ním se umístili jezdci Lotusu a Lucas di Grassi. Poslední řadu okupují jezdci týmu Hispania Racing.

31.  7.  2010
Úmrtnost mezi novými týmy byla na Hockenheimringu vysoká

Úmrtnost mezi novými týmy byla na Hockenheimringu vysoká

Závod na Hockenheimringu nebyl k novým týmům milosrdný. Klasifikováni nakonec byli jen dva piloti, konkrétně Timo Glock a Bruno Senna.

25.  7.  2010
Nové týmy se nevyhly problémům, nejlépe si s nimi poradil Lotus

Nové týmy se nevyhly problémům, nejlépe si s nimi poradil Lotus

Kvalifikační výsledky nových týmů nepřekvapily. Ani jednomu z jejich pilotů se nepodařilo probojovat do druhé části. Osmnáctému Trullimu k tomu scházela vteřina a půl.

24.  7.  2010
Z nových týmů byl v Silverstonu nejsilnější Lotus

Z nových týmů byl v Silverstonu nejsilnější Lotus

Nové týmy měly v závodě klasické cíle - dostat oba vozy přes cílovou čáru. Téměř se to podařilo, šachovnicovou vlajku neviděl jen Lucas di Grassi z Virginu.

11.  7.  2010
Z nováčků nejrychlejší Lotus, Virgin si to nechce nechat líbit

Z nováčků nejrychlejší Lotus, Virgin si to nechce nechat líbit

V klání nováčků opět přilákával pozornost hlavně souboj mezi Lotusem a Virginem. Spokojenější tentokrát byl prvně jmenovaný tým.

10.  7.  2010
Nováčci: Nejlepší tentokrát Virgin

Nováčci: Nejlepší tentokrát Virgin

Lotusu se oslavy příliš nevydařily. Dojel akorát poslední Trulli. Nejvíc se tentokrát dařilo di Grassimu s virginem, Glock si po průjezdu cílem připsal penalizaci, šachovnice se při domácím závodě dočkaly také oba vozy HRT.

27.  6.  2010
Nováčci: Lotus opět překonal vozy Virgin a HRT

Nováčci: Lotus opět překonal vozy Virgin a HRT

Nové týmy pokračovaly ve Valencii podle dosavadního trendu. Nejlepší byly lotusy před virginy a vozy HRT. Nejspokojenější byl asi Jarno Trulli, jehož nové šasi funguje zatím bez větších problémů.

26.  6.  2010
12

18:07 | Steiner označil víkend ve Francii za nejhorší v historii týmu.
17:25 | Norrise a Ricciarda doplní u stewardů Raikkonen.
17:07 | Ricciardo vyšetřován za souboj s Norrisem v posledním kole
11:28 | Ferrari objevilo únik oleje na voze Vettela. V rámci parc fermé vymění olejovou pumpu. Podle Binotta to s výkonem v Q3 nesouvisí.

GP Francie 2019

Pátek 21. června 2019
1. trénink Hamilton (1:32.738)
2. trénink Bottas (1:30.937)
Sobota 22. června 2019
3. trénink Bottas (1:30.159)
Kvalifikace Hamilton (1:28.319)
Neděle 23. června 2019
Závod Hamilton