James Key je britský závodní inženýr. Momentálně pracuje pro tým Toro Rosso jako technický ředitel. James Key začal ve formuli 1 v roce 1998 u týmu Jordan. Poté přešel do týmu MF1, u kterého zůstal i poté, co se z něj stal Spyker a Force India. Poté působil u Sauberu a od roku 2012 je u Toro Rosso.
McLaren představil vůz MCL35M, který bude pohánět motor Mercedes.
McLaren vloni skončil na třetím místě v Poháru konstruktérů. Letos se může těšit na motor Mercedes, ale zlepšit chce také svůj vůz MCL35M.
Podle McLarenu je klíčovým aspektem budoucího úspěchu týmu schopnost napodobit pracovní vztah, jaký byl mezi Sainzem a Norrisem.
McLaren letos získal třetí místo v Poháru konstruktérů. Na vavřínech ale ve Wokingu neusínají. Musí přepracovat auto pro motory Mercedes, ale pracují také na jeho vývoji.
Titul mezi týmy je už rozhodnutý, ale o pomyslný titul nejlepšího ze zbytku pole se ještě svede dramatický souboj. Renault, McLaren a Racing Point mají v podstatě stejný počet bodů.
V roce 2022 mají vstoupit v platnost nová pravidla, jejichž hlavním cílem je umožnit těsnější souboje. DRS ale zůstane.
Red Bull má vůz s velkým sklonem. Jedná se o zastaralý koncept, ze kterého už nelze více vytěžit?
Podle Jamese Keye loňské zlepšení motoru Renaultu umožnilo jeho týmu dosáhnout lepších výsledků, protože jeho výkon je podobný výkonu Mercedesu a poněkud lepší než výkon Hondy.
Technický ředitel stáje McLaren James Key pro web racefans.net vysvětlil některé klíčové novinky, které jsou k vidění u nového monopostu MCL35. Nový McLaren na první pohled zaujal zúženými bočnicemi a také změnami ve zbarvení, které ale nemají pouze kosmetický význam.
McLaren pracuje pro rok 2021 na novém aerodynamickém tunelu. Není to ale jediná investice. James Key chce nový simulátor.
James Key se zabydlel u McLarenu a zvažuje změny. Týmy budou muset brzy rozdělit své zdroje na vývoj vozů pro rok 2020 a 2021.
Kdyby Pirelli nebylo, musely by si ho týmy formule 1 vymyslet, aby měly na koho svést vinu za neúspěchy? Nebo je to spíše tak, že sytý hladovému nevěří?
Red Bull si nemůže vynachválit spolupráci s Hondou. Pochvala ale teď přišla také ze druhého tábora.
Na Carlose Sainze Jr. udělal nový výkonný ředitel McLarenu Andreas Seidl velmi dobrý první dojem a podle Španěla se již nemůže dočkat, až začne pracovat pro britský tým formule 1.
James Key byl v Bahrajnu poprvé v garáži McLarenu. Do týmu přišel po vleklých jednáních z Toro Rosso.
Toro Rosso a McLaren se konečně dohodli na přestupu Jamese Keye do Wokingu.
James Key bude mít na starost návrh vozu formule 1 týmu McLaren pro sezónu 2020, řekl šéf britské stáje Zak Brown.
James Key se má stát technickým šéfem McLarenu. V současné době má ale smlouvu s Toro Rosso.
James Key by měl působit v roli technického šéfa McLarenu. Jeho přestup je ale zvláštní.
McLaren získal velmi významnou posilu. Z Toro Rosso přijde James Key, který je považován za jednoho z nejlepších inženýrů ve formuli 1.
Toro Rosso v letošní sezóně poprvé využívá pohonné jednotky Honda. Spolupráci s japonským výrobcem si členové týmu z Faenzy pochvalují, a to včetně technického šéfa Jamese Keye.
Red Bull by od příštího roku mohl jezdit s pohonnými jednotkami Honda. Toro Rosso by to nevadilo – spíše naopak.
Toro Rosso odjelo v testech nejvíce kol, ze všech týmů.
Toro Rosso letos přechází na pohonné jednotky Honda a jednou z klíčových otázek letošní sezóny je, kam se tým z Faenzy posune na startovním roštu.
Technický šéf Toro Rosso věří, že svatozář nebude vypadat tak špatně, jak si někteří myslí.
Toro Rosso se během zimy nevěnuje jen plánovanému vývoji vozu, ale musí také provést změny, které souvisí s výměnou pohonné jednotky.
Toro Rosso bude s pohonnými jednotkami Honda jezdit až v příštím roce, ale už teď s Japonci samozřejmě spolupracuje na vývoji vozu pro příští rok.
Toro Rosso oznámilo, že technický šéf týmu James Key prodloužil smlouvu.
Technický šéf Toro Rosso James Key přiznal, že letošní vůz STR12 není tak tak silný, jako byli jeho předchůdci.
Technický šéf Toro Rosso James Key je považován za jeden z největších talentů. Faenzu prý ale v budoucnu opustí.
Technický šéf Toro Rosso na sebe upozornil mnoha zajímavými řešeními. Říká se, že nebýt jeho, byl by na tom tým z Faenzy výkonnostně mnohem hůře.
Nový jezdec týmu Red Bull Max Verstappen je už v továrně týmu. Podle dřívějších informací by se měl připravovat na simulátoru a vyzkoušet si sedačku ve voze RB12.
Technický ředitel Toro Rosso James Key si myslí, že volnější výběr pneumatik přinese pestřejší závodění.
Základem pro atraktivní závodění jsou podle něj malé rozdíly ve startovním poli.
Technický ředitel stáje Toro Rosso James Key se domnívá, že Max Verstappen s Carlosem Sainzem juniorem umlčeli své kritiky ve Formuli 1.
Red Bull nechce měnit svůj technický tým a obsadit pozici technického ředitele.
Red Bull ještě nemá hotový vůz a tak zahájil novou sezónu netradičně na sjezdovce. Zatímco Ferrari svého času vyráželo do Madonny di Campiglio, Red Bull si postavil sjezdovku přímo v továrně.
Úprava pravidel pro sezónu 2015 by mohla dát zaniknout letošním nevzhledným řešením.
Japonská automobilka Honda oznámila, že si jako sídlo pro svoji divizi motorů formule 1 zvolila britské Milton Keynes.
Podobná témata: Honda, Bez záruky, Renault, Ferrari, Carlos Sainz, Andrea Stella, Williams, Andreas Seidl, Kamuj Kobajaši, Adrian Sutil, Sauber, Zak Brown, Novinky, GP Turecka 2020, Daniel Ricciardo, Videa, Technika, Lando Norris, DRS, Pohonné jednotky