Honda se do formule 1 vrátila v roce 2015 jako dodavatel pohonných jednotek pro tým McLaren.
Příští týden bude klíčový pro další budoucnost Red Bullu ve formuli 1. Bude se hlasovat o zmrazení vývoje pohonných jednotek.
Stane se z Red Bullu skutečný výrobce pohonných jednotek formule 1? Podle Helmuta Marka je to možné.
Mercedes získal s předstihem sedmý titul v poháru konstruktérů v řadě a v tomto roce je jasně nejdominantnějším týmem. Šéf německé stáje Toto Wolff přesto upozorňuje na vzestupnou formu Red Bullu a jeho pohonných jednotek Honda.
Rok 2022 je ještě daleko, ale ne pro Red Bull. Rakouská stáj potřebuje v nejbližších týdnech rozhodnout, s čím bude jezdit v roce 2022.
Red Bull stále řeší, s čím bude jezdit v roce 2022, až Honda opustí formuli 1.
Sportovní ředitel formule 1 Ross Brawn doufá, že chystaná nová pravidla upravující parametry pohonných jednotek do roku 2026 přilákají nové automobilky ke vstupu do „královny motorsportu“. Brawn by zároveň ocenil angažovanost výrobců automobilů na tvorbě nových regulí.
Juki Cunoda byl považován za kandidáta na sedačku u týmu AlphaTauri. Honda, která mladého Japonce podporuje, ale oznámila odchod z F1. Podle Hondy i týmu to nakonec nebude mít vliv.
Max Verstappen nebyl překvapený oznámením Hondy, že na konci příštího roku skončí ve formuli 1.
Proč Honda opět opouští F1? Jaké možnosti má Red Bull? V čem selhala FIA a proč neumí přilákat nové výrobce? Jak by měla vypadat nová pohonná jednotka od roku 2026? Max Verstappen i Juki Cunoda v pasti. Jaké šance má ve F1 Mick Schumacher?
Helmut Marko promluvil o možnostech a plánech Red Bullu po konci Hondy ve formuli 1.
Renault z konce Hondy ve formuli 1 jako konkurent rozhodně radost nemá. Podle Abiteboula se ukazuje, že je něco špatně.
Honda na konci příštího roku odejde z formule 1. Red Bull musí v nejbližších měsících vyřešit, jaký motor bude pohánět jeho vozy.
Poradce pro motorsport Red Bullu Helmut Marko řekl, že on a majitel týmu Dietrich Mateschitz dlouho dopředu věděli o záměru Hondy po sezóně 2021 odejít z formule 1.
K ohlášenému odchodu Hondy z formule 1 po sezoně 2021 se vyjádřil i zakladatel elektrické formule E Alejandro Agag. Podle padesátiletého Španěla se jedná o špatnou zprávu pro celý svět motorsportu.
Honda na konci příštího roku odejde z formule 1. Vrátí se Red Bull do náruče Renaultu?
Honda na konci příštího roku odejde z formule 1. Do té doby ale hodlá dodržet své závazky.
Honda oznámila, že na konci příštího roku končí ve formuli 1. Red Bull a AlphaTauri tak budou muset hledat nového dodavatele.
Japonský dodavatel pohonných jednotek dnes oznámil, že na konci příštího roku odejde z formule 1.
Japonci mezi závody analyzovali příčinu problémů Verstappena a věří, že přijali potřebná protiopatření.
Ve formuli 2 na sebe letos upozornil člen juniorského programu Red Bullu Juki Cunoda. Podle šéfa týmu AlphaTauri Franze Tosta se Japonec „dříve či později“ objeví ve formuli 1.
Výkon pohonné jednotky se letos stává opět klíčovým prvkem, který rozhoduje o celkovém rozložení sil.
Zatímco Mercedes, Ferrari a Renault měli na dveřích svých motorových oddělení symbolické a nejen symbolické zámky, u Hondy v Japonsku se pracovalo.
Z Toro Roso se letos stala Scuderia AlphaTauri, což se promítlo i do zbarvení. Nový vůz si můžete postavit z papíru.
První závod sezóny přinesl velké množství odstoupení. Týmy na to musí před GP Štýrska reagovat.
Mercedes přivezl do Rakouska novou verzi pohonné jednotky. Řeší ale jen spolehlivost.
Red Bull potvrdil, že Honda přiveze na Red Bull Ring vylepšenou pohonnou jednotku.
Ayrton Senna měl pro sezónu 1992 formule 1 připravenu smlouvu s týmem Williams. Stačilo ji pouze podepsat. Brazilec ale zůstal u McLarenu, protože chtěl být věrný dodavateli motorů Honda.
Honda dala na web papírové modely vozů red bullu a toro rosso.
Honda podporuje Maxe Verstappena v přání dostat se na pódium v každém závodě letošní sezóny.
V příštím roce bude zaveden rozpočtový strop, který se ale nedotkne vývoje pohonných jednotek. Podle Hornera by se mělo šetřit i v této oblasti.
Red Bull letos čeká druhá sezóna s Hondou. Toro Rosso má zkušenost o rok delší.
Honda má s Red Bullem smlouvu do konce příštího roku. Prodlouží i nad tento rámec?
Pro Mercedes skončil druhý ten testů předčasně kvůli elektrickému problému. Nepříjemnosti technického rázu museli řešit také u Red Bullu.
Honda od loňské sezóny poprvé od svého návratu v roli výrobce motorů do formule 1 dodávala pohonné jednotky dvěma týmům, Red Bullu a Toro Rosso. Podle technického šéfa Tojoharu Tanabeho to bylo klíčové pro zlepšení rychlosti vývoje.
Ředitel formule 1 pro oblast motorsportu Ross Brawn chápe rozhodnutí McLarenu rozvázat spolupráci s Hondou na konci roku 2017. Podle něj to bylo potřeba pro to, aby tým objevil své vlastní nedostatky.
Red Bull čeká druhý rok s Hondou. Vloni si nemohli partnerství s japonským výrobcem vynachválit. Optimisticky podle nich vypadá i situace
Fernando Alonso má problém, letošní ročník Indy 500 se totiž zřejmě bude muset obejít bez něj. Španělský pilot pracoval na návratu do Indianapolis s týmem Andretti, který využívá motory Honda. Japonská značka ale Alonsův start s japonským motorem pod kapotou vetovala.
Honda od přechodu k Red Bullu udělala velké pokroky. Podle japonských médií se na tom podílela i divize, která staví letecké motory.
Max Verstappen v roce 2019 ukončil čekání Hondy na pódiové umístění v hybridní éře „královny motorsportu“. Podle šéfa japonské automobilky pro formuli 1 lze vztah rychlého Nizozemce s Hondou připodobnit ke vztahu, který měl s Hondou mladý Ayrton Senna.
Šéf motorářu Mercedesu Andy Cowell vyzdvihl výkon Hondy v letošní sezóny formule 1. Podle něj japonský dodavatel pohonných jednotek z pohledu vývoje překonal i Ferrari.
Podobná témata: Pravidla F1 2022, GP Číny 2018, GP Belgie 2015, GP Austrálie 2019, Lewis Hamilton, Ron Dennis, Alexander Albon, Pravidla formule 1, GP Japonska 2017, EisKing, Roberto Merhi, GP USA 2015, GP Velké Británie 2019, GP Belgie 2019, GP Monaka 2017, GP Kanady 2019, Audi, GP Belgie 2016, Peníze a byznys, Mercedes