Guenther Steiner (*1965) se narodil v Meranu v Itálii. V současné době působí jako šéf týmu Haas ve formuli 1. Dříve působil ve WRC, Jaguaru a Red Bullu.
Nový pilot týmu Haas ve formuli 1 Nikita Mazepin si uvědomil, že jeho chování na videu zveřejněném na sociálních sítích nebylo správné. Podle šéfa týmu Guenthera Steinera bude americká stáj s ruským pilotem pracovat na tom, aby se ze své chyby poučil a neopakoval ji.
Nestává se příliš často, aby tým formule 1 vyměnil oba jezdce. Haas se ale k tomuto kroku odhodlal. Podle Steinera je to správný přístup.
Pietro Fittipaldi během posledních dvou závodů letošní sezóny, kdy nahradil zraněného Romaina Grosjeana, podle šéfa týmu Haas Günthera Steinera ukázal, že ve formuli 1 „dokáže odvést dobrou práci“.
Nikita Mazepin bude příští rok týmovým kolegou Micka Schumachera u Haasu. Nemá však zatím super licenci.
Zraněného Romaina Grosjena nahradí v Grand Prix Sachíru náhradní jezdec Haasu Pietro Fittipaldi.
V průběhu letošního roku se spekulovalo, zda Haas ve formuli 1 neskončí.
Haas dnes potvrdil, že oba současní jezdci na konci sezóny skončí.
Oba jezdci Haasu dnes potvrdili, že končí u týmu na konci sezóny.
Grand Prix pohoří Eifel měla kvůli špatnému počasí na Nürburgringu neplánovaně pouze dvoudenní program. Pouze dva dny bude mít také závodní víkend v Imole a v tomto případě už se jedná o záměr FIA. Kratší závodní víkendy mají své zastánce, třeba šéfa Haasu Günthera Steinera.
Grosjean v GP Eifelu zapůsobil svým výkonem, když se z chvostu pole probojoval až na deváté místo. Haas to nicméně při výběru jezdců nebude brát v potaz.
Haas na tom letos není dobře. Část výkonu ztratil kvůli letošní pohonné jednotce Ferrari. Ukončení spolupráce s Maranellem ale nezvažuje.
Kevin Magnussen má větší šanci udržet si sedačku pro příští rok než Romain Grosjean. Ani on ale nemá nic jistého.
Haas na tom není letos dobře a příští rok na tom bude možná ještě hůře. Chce se totiž soustředit na rok 2022.
Haasu se letos nedaří a Romain Grosjean to dává najevo i v týmovém rádiu.
Letošní mimořádný kalendář přinesl okruhy, na kterých se nikdy dříve nezávodilo a také několik návratů. V příštím roce má být ale kalendář už více normální. Zejména fanouškům se asi návrat moc líbit nebude. Co s tím?
Sergio Pérez by mohl zamířit k Haasu. Musí ale počítat s konkurencí.
Kevin Magnussen nedokončil ani jeden závod na Silverstonu. V tom druhém byl jediným, kdo ze závodu odstoupil.
Racing Point zopakoval, že se ničeho nelegálního nedopustil a věří, že u odvolacího soudu uspěje.
Mezi Romainem Grosjeanem a Haasem došlo v Maďarsku k zajímavé mediální přestřelce.
Jezdci Haasu v zahřívacím kole zajeli do boxů a nazuli jako první slicky. Rozhodnutí se vyplatilo, i když nakonec přišly penalizace.
Šéf Haasu poměrně pikantně reagoval na slova Romaina Grosjeana.
Některé týmy vyjely před Rakouskem na trať s letošním vozem nebo s monopostem z roku 2018. Dnes například v Mugellu testuje Ferrari. Haas se k podobnému kroku nechystá.
Ve spojitosti s týmem Haas se objevily spekulace o možném prodeji, podle šéfa závodní stáje Günthera Steinera se však žádné ze zvěstí nezakládají na pravdě.
Sezóna začne 5. července na Red Bull Ringu. Zatím je potvrzeno osm závodů. Jak to bude dál, je hvězdách a totéž platí o penězích, které dostanou týmy z komerčních práv.
Formule 1 schválila zavedení rozpočtového stropu. Od příštího roku bude moci každý tým hospodařit s maximálně 145 miliony dolarů. V dalších letech se bude tato částka ještě snižovat. Nepochybně se to odrazí také v počtu zaměstnanců.
Šéf týmu Haas Günther Steiner se domnívá, že z finančního hlediska by pro týmy formule 1 bylo lepší nejet v letošním roce žádné závody, než absolvovat sezónu s výrazně omezeným počtem velkých cen.
Ve formuli 1 se nedávno objevily plány na omezení vývoje aerodynamiky u týmů s lepší výkonností. Podle Günthera Steinera by něco takového pomohlo snížit ztrátu menších stájí na ty nejlepší.
Hvězdou druhé řady seriálu Formula 1: Drive to Survive (F1: Touha po vítězství) je Günther Steiner, který byl velmi naštvaný na své jezdce. Grosjeanovi se jeho přístup líbí.
Start sezóny 2020 znemožnila světová pandemie koronaviru, kvůli které si týmy obvykle srpnovou letní přestávku nuceně vybírají již nyní. V tomto období jsou uzavřené továrny a s jejich otevřením by se podle šéfa týmu Haas Günthera Steinera nemělo vůbec spěchat.
Šéf týmu Haas Günther Steiner očekává, že i přes současnou globální pandemii koronaviru se letošní sezóna formule 1 uskuteční.
Tým Haas si z loňské zkušenosti s titulárním sponzorem Rich Energy vzal ponaučení, řekl šéf týmu Günther Steiner.
Kevin Magnussen během pátečních testů v Barceloně havaroval se svým monopostem Haas VF-20. Zprvu se zdálo, že na vině byl defekt pneumatiky, hlavní příčina byla ale jinde. Za nehodou dánského pilota stál prasklý ráfek.
Možná největší pozornost vzbudil na začátku testů vůz Racing Pointu. Ten jakoby z oka vypadl loňskému Mercedesu.
Režie přenosů závodů formule 1 podle pilota Racing Pointu Sergia Péreze neodvádí dobrou práci, když během velkých cen nezachytí pro televizního diváka v přímém přenosu nejzajímavější momenty na trati.
Haas letos zažil hodně špatnou sezónu. Dokonce se vracel k hodně starým dílům. Na jedno kolo to bylo dobré a jezdci zajížděli v kvalifikacích solidní výsledky. V závodě se pak ale propadali. Podle Güenthera Steinera ale letošní sezónu nelze klást za vinu jezdcům.
Šéf týmu Haas Günther Steiner si na základě rychlosti vozu, který se od prvního závodu v Austrálii více méně nezměnil, myslí, že tým v letošní sezóně formule 1 mohl obsadit čtvrté místo.
Haasy startovaly v první desítce, ale po chaotickém závodě odjely z Brazílie s prázdnou. Magnussen dojel 11., Grosjean 13.
Haas letos zažívá velmi špatnou sezónu. Na domácí půdě v USA to nebylo lepší. Od Německa získal body jen jednou v Rusku.
Haas letos zažívá hodně těžkou a turbulentní sezónu. Jednou z příčin problémů můžeme najít v oblasti pneumatik. Güenther Steiner odhalil zajímavý aspekt, který práci s pneumatikami ovlivňuje.
Šéf týmu Haas Günther Steiner připustil, že by americká stáj měla při vývoji svého vozu v průběhu letošní sezóny formule 1 více poslouchat své jezdce Kevina Magnussena a Romaina Grosjeana a vycházet z jejich pocitů z modelu VF-19.
Podobná témata: Kevin Magnussen, GP Velké Británie 2019, GP Maďarska 2020, Fernando Alonso, Charles Leclerc, Haas, GP Ruska 2019, GP Singapuru 2018, Esteban Gutiérrez, Rozhovor, Robert Kubica, GP Kanady 2018, GP Maďarska 2018, GP Monaka 2019, Mick Schumacher, FIA, Ferrari, Sezóna 2020, GP 70. výročí, Koronavirus