Stáj Force India vznikla na základech týmu Spyker, který byl dříve známý jako Midland a zřejmě nejznámější jako Jordan. Vlastní ho indický miliardář Vidžaj Mallya.
Závodit pod indickou značkou začal tým v roce 2008, ale na první body si musel počkat až do sezóny 2009. V té době přišel skutečný zlom ve výkonnosti týmu, Giancarlo Fisichella dokonce vyhrál belgickou kvalifikaci a v cíli závodu byl druhý.
Rok 2010 sice Force Indii nepřinesl žádné umístění na stupních vítězů či pole position, ale pravidelné bodové zisky ho vynesly na pro něj rekordní sedmou příčku v šampionátu konstruktérů. Zklamáním ale bylo, že tým dlouho držel šestou příčku a až v úplném závěru šampionátu ji ztratil ve prospěch Williamsu. Ta už mu ale neunikla v roce 2011, přičemž v závěru sezónu mu scházely jen čtyři body na páté místo Renaultu. Vidžaj Mallya se na konci sezóny rozloučil s Adrianem Sutilem a vedle Paula di Resty posadil do vozu Nica Hülkenberga.
Ti týmu v roce 2012 přivezli největší počet bodů v historii, ale kvůli vyrovnané konkurenci to zlepšení neznamenalo, naopak, tým si pohoršil o jedno místo v poháru konstruktérů. V průběhu roku se spolumajitelem Force Indie stala indická společnost Sahara. V sezóně 2013 nastal pravý opak, indická stáj získala menší počet bodů, přesto se vrátila na 6. pozici v šampionátu.