Doporučujeme

Komentáře, analýzy... materiály o formuli 1, které nenajdete nikde jinde než na F1sport.cz.


Domenicali naznačil, že problémy Ferrari tkví v personálu

Domenicali naznačil, že problémy Ferrari tkví v personálu

Ferrari dělá chyby hlavně v taktice. Tu ale určují lidé.

12.  5.  2009
FIA
Válka mezi FOTA a FIA: Toyota jako první zavelela k útoku

Válka mezi FOTA a FIA: Toyota jako první zavelela k útoku

Budoucnost mimo F1 zvažuje také Ferrari a BMW.

10.  5.  2009
Zachránil McLaren odchod Rona Dennise?

Zachránil McLaren odchod Rona Dennise?

Vyjádření zúčastněných stran tomu nasvědčují.

30.  4.  2009
Mercedes a jeho rozvahy o odchodu z formule 1

Mercedes a jeho rozvahy o odchodu z formule 1

Čtyřicetiprocentní vlastník McLarenu není spokojen.

23.  4.  2009
USF1 závodí už teď: s časem

USF1 závodí už teď: s časem

Deset měsíců je šibeniční termín.

22.  4.  2009
Co dál se Sebastianem Vettelem?

Co dál se Sebastianem Vettelem?

Po Alonsovi, Räikkönenovi a Massovi má F1 novou hvězdu.

21.  4.  2009
Vypátrali jsme: Ron Dennis byl "odejit"

Vypátrali jsme: Ron Dennis byl "odejit"

Za odměnu se McLaren vyhne nejtvrdšímu trestu.

21.  4.  2009
Opět dvojí metr

Opět dvojí metr

Problémy Vettela a Trulliho jedno jsou, pokutu však dostal jen jeden.

21.  4.  2009
Jste moc zvědaví

Jste moc zvědaví

Piloti mají problémy s dotazy na podrobnosti.

18.  4.  2009
FIA
McLaren investuje do náklonnosti ze strany FIA

McLaren investuje do náklonnosti ze strany FIA

Světová rada mlůže ale nemusí McLaren ušetřit...

15.  4.  2009
Když pravá ruka neví co dělá levá

Když pravá ruka neví co dělá levá

Uvádí Briatore veřejnost záměrně v omyl?

9.  4.  2009
Za ten bod to vážně nestálo

Za ten bod to vážně nestálo

Co může McLaren od Světové rady čekat?

7.  4.  2009
Kdo se prohřešil víc, Toyota nebo McLaren?

Kdo se prohřešil víc, Toyota nebo McLaren?

FIA může McLaren dále vláčet před Světovou radou.

2.  4.  2009
Jezdci pláčou, fanoušek se raduje

Jezdci pláčou, fanoušek se raduje

Úprava pravidel kolem pneumatik je dobrým krokem.

1.  4.  2009
90 km/h a bezpečné odstupy

90 km/h a bezpečné odstupy

Vettel je nebezpečný a nezodpovědný gauner.

29.  3.  2009
Bernie Ecclestone
Maxi, Bernie, máte co jste chtěli

Maxi, Bernie, máte co jste chtěli

Difuzorová kauza nabídla malý pohled do budoucnosti.

28.  3.  2009
Co se bude dít, když týmy podají protest kvůli difuzorům?

Co se bude dít, když týmy podají protest kvůli difuzorům?

Možné scénáře dalšího vývoje napjaté situace.

25.  3.  2009
Když se zamíří na špatný cíl

Když se zamíří na špatný cíl

Nezbývá, než se Radovanovi Novákovi omluvit.

21.  3.  2009
Bodový systém: scénář dalšího vývoje

Bodový systém: scénář dalšího vývoje

"Děkujeme. Odejděte."

20.  3.  2009
Nepovšimnutě bylo přijato pravidlo o záhubě formule 1

Nepovšimnutě bylo přijato pravidlo o záhubě formule 1

Od příštího roku budou v F1 závodit dvě kategorie vozů.

18.  3.  2009
FIA
Delegát FIA Radován Novák opět vzbudil pozornost

Delegát FIA Radován Novák opět vzbudil pozornost

Jakoby na hlasování Světové rady ani nebyl.

18.  3.  2009
Komentář: Spravedlnost neexistuje, bodový systém nepomůže

Komentář: Spravedlnost neexistuje, bodový systém nepomůže

Nedělní matematická desetiminutovka.

8.  3.  2009
Glosa: Luca di Montezemolo a jeho čtyři „S“

Glosa: Luca di Montezemolo a jeho čtyři „S“

Jednoduché problémy, jednoduchá řešení a složité peníze.

18.  1.  2009
Komentář: Honda neopustila F1 kvůli krizi, nýbrž díky ní

Komentář: Honda neopustila F1 kvůli krizi, nýbrž díky ní

Ekonomická recese jí ve skutečnosti přišla vhod.

2.  1.  2009
1...6789101112

14. srpna | Třicet jedna let od úmrtí Enza Ferrariho: Životní příběh a odkaz nerudného génia z Maranella | odkaz odkaz prostřednictvím @infocz_web
12. srpna | Týmy formule 1 musí během léta na dva týdny uzavřít továrny. Většina týmů si zřejmě vybírá přestávku ode dneška.