McLaren opět více stál v garáži než jezdil po trati. Vedení týmu i Alonso to ale bagatelizují.
McLaren jezdil 2 hodiny. Poté musel kvůli úniku oleje měnit motor, což mu trvalo téměř šest hodin. Celkem už tým z Wokingu potkalo pět různých problémů, které ho šestkrát zastavily:
- matice kola
- baterie (2x)
- únik hydraulické kapaliny
- únik oleje
- výfuk
„Je to součást testování“, řekl Alonso. „Doufejme, že tyhle věci se nestanou v 10. kole v Melbourne. Jsem spokojený, že auto je stále silnější a silnější.“
„Všechny důležité věci v programu se nám podařilo udělat ráno, takže zbytek dne měl být o dlouhých jízdách. Nejsem příliš ve stresu kvůli kolům, která jsme dnes ztratili.“
„Myslím, že je to u každého nového auta více méně normální. Jsem tady 18 let a v zimních testech se takové věci objevují každý rok.“
„Předtím, když nebylo testování omezené, jsme testovali mezi jednotlivými závody – třeba Monakem a Kanadou. Jeli jsme na okruh Paula Ricarda a odjeli jen 20 kol za den. Ale nikdo to nesledoval.“
„Chápu, že nyní tu máme stovky médií, takže každá červená vlajka přitahuje velkou pozornost. Ale z pohledu týmu je to více méně v pořádku. S autem není problém.“
„Problémy, které jsme měli, jsou pod kontrolou. Bohužel každý den objevujeme drobné věci.“
Podle Alonsa bude McLaren pro Austrálii připraven.
Foto: Getty Images / Mark Thompson