Zůstat u současných pneumatik má podle Pirelli tři výhody

Pirelli už reagovalo na tiskovou zprávu FIA, která oznámila, že se týmy jednomyslně dohodly, že v příští sezóně zůstanou u letošních pneumatik.
Zůstat u současných pneumatik má podle Pirelli tři výhody

Pneumatiky pro rok 2020 v ostrém nasazení nikdy neuvidíme. Příští rok se bude jezdit na letošních pneumatikách. Pirelli na rozhodnutí týmů reagovalo poměrně mírně. Podle výrobce má rozhodnutí tři výhody. 

  • „Týmy nebudou muset upravovat design svých aut pro rok 2020, což by bylo jinak nezbytné pro přizpůsobení se odlišnému profilu konstrukce pneumatik pro rok 2020.“
  • „Týmům to umožní bez přerušení pokračovat ve vývoji vozů pro rok 2020. Vývoj je už v pokročilé fázi (probíhá zhruba od dubna, pozn. redakce).“
  • „Použití pneumatik z roku 2019 také zaručuje týmům stabilitu s výhodou použití známého produktu během poslední sezóny dle současných pravidel.“

V roce 2021 přijdou do F1 nové 18palcové pneumatiky. Jejich testy před pár dny pro letošní rok skončily. Pokračovat se v nich bude příští rok. Jako první si je vyzkouší v únoru v Jerezu Ferrari.

Pirelli dokončilo letošní testy 18palcových pneumatik pro rok 2021

Pirelli dokončilo letošní testy 18palcových pneumatik pro rok 2021

Další článek: FIA potvrdila, že v příštím roce budou týmy používat letošní pneumatiky

24. ledna | 17. února bychom mohli vidět nové zbarvení Williamsu. Vůz až v den testů... podobně by na tom mohl být Haas. Oficiálně to ale potvrzeno nebylo.
23. ledna | Red Bull prodloužil spolupráci se společností ExxonMobil jako dodavatelem paliv, maziv a technologickým partnerem.
22. ledna | Formule 1 potvrdila, že Drive to Survive bude na Netflixu 28. února.
22. ledna | Racing Point představí svůj vůz 17. února.