Český tým Scuderia Praha získal pódiové umístění i ve druhém podniku evropské části vytrvalostního seriálu 24H Series. Ve francouzském Le Castellet vybojoval Josef Král se slovenskými kolegy Miroslavem Výbohem a Matúšem Výbohem druhé místo.
Josef Král odstartoval do dvanáctihodinového závodu z pole position, díky čemuž se těsně po startu v úvodní technické pasáži vyhnul kolizi. Mercedes-AMG GT3 #58 týmu MP Racing kolidoval s Ferrari 488 GT3 #8 švýcarské stáje Kessel Racing, pro kterou tak vytrvalostní klání na Paul Ricard skončilo velmi brzy.
Král za volantem Ferrari 488 GT3 #11 během svého úvodního stintu kroužil na čele, otěže však postupně přebral německý tým Herberth Motorsport. V jeho typicky černém Porsche 911 GT3 R #91 se znovu střídala sehraná čtveřice Daniel Allemann, Ralf Bohn, Alfred Renauer, Robert Renauer.
Letošní šampioni třídy GT v Asijské Le Mans Series nakonec na Paul Ricard získali po triumfu v Mugellu druhé vítězství v řadě, Porsche #91 dovezl do cíle na první pozici Ralf Bohn s náskokem jednoho kola před Josefem Králem v českém ferrari.
Spolukomentátor přenosů F1 a vítěz závodu GP2 se opět se střídal se slovenským závodníkem Miroslavem Výbohem a jeho synem Matúšem. Pro slovenské jezdce se po Mugellu jednalo o teprve druhý závod s technikou GT3, přesto se opět mohli radovat ze stupňů vítězů.
„Po krásném druhém místě z dvanáctihodinovky v Mugellu to tentokrát už byla větší odpovědnost, protože jsme chtěli potvrdit naši rychlost. Na druhou stranu jsme krotili očekávání, protože pro Mira s Matúšem to byla úplně nová trať, na které ještě nikdy nezávodili. Nakonec je z toho ale zase skvělý výsledek! Za sebe jsem rád, že se mi podařilo zajet pole position i nejrychlejší kolo závodu,“ napsal Josef Král webu F1sport.
Třetí na Paul Ricard skončilo Audi R8 LMS GT3 #18, ve kterém se střídali Michael Doppelmayr, Pierre Kaffer, Elia Erhart a Swen Herberger.
Dalším závodem sezony 24H Series bude dvanáctihodinovka na Hockenheimringu 23. května.