Motory
Přeplňované šestiválce o objemu 1,6 litru doplněné systémy na rekuperaci energií (ERS). Motor má jen jeden výfuk. Každý válec musí mít stejný objem. Otáčky omezené na 15 tisíc za minutu (doposud 18 tisíc).
Kromě rekuperace kinetické energie při brzdění, kterou doposud zajišťoval KERS, se přidá rekuperace tepla z turba. Jezdci tak získají dodatečných 160 koní na 33 sekund v každém kole, zatímco KERS dodávalo jen 80 koní navíc na šest sekund v každém kole. Zadní brzdy bude moci řídit elektronika, aby se kompenzovaly dopady výkonnějšího ERS.
Aerodynamika
Přední křídlo zúženo ze 180 na 165 centimetrů. Výška šasi vpředu snížena z 62,5 cm na 52,5 cm. Špička nosu maximálně 18,5 cm nad zemí, dříve bylo maximum 55 cm.
Zadní křídla budou mít méně dílů (zákaz beam wingu - elementu ve spodní části) a hlavní plát bude o trochu méně prohnutý.
Hmotnost
Monopost musí po celý závodní víkend vážit alespoň 690 kilogramů, rozložení hmotnosti mezi nápravy je zafixováno na minimálně 314 kg vpředu a 369 kg vzadu.
Brzdy
Zadní brzdy můžou mít hydraulicky posilovač.
Pneumatiky
Ke změně specifikací může v průběhu sezóny dojít, jen když s tím bude souhlasit alespoň 70 procent týmů. FIA může specifikace měnit bez souhlasu, pokud to bude z důvodu bezpečnosti.