To si alespoň myslí technický ředitel Scuderie Pat Fry. Allison je pokládán za žolíka, který by mohl dopomoci Ferrari k návratu na příčky nejvyšší.
Technický ředitel Ferrari Pat Fry si nemůže vynachválit angažování Jamese Allisona, který je rovněž technickým ředitelem. Allison bude mít na starosti zejména šasi vozu. Objevovaly se pochybnosti o tom, zda je angažování několika špičkových inženýrů do většího množství stejně vysoce postavených pozic dobrým krokem a zda nedojde k fragmentaci práce a chaosu. Fry se však podobného scénáře nebojí. Rozdělení práce na více týmů naopak může snížit celkový tlak.
"Je skvělé, že tu Jamese máme. Museli jsme se zaměřit na zlepšování všech oblastí, od aerodynamického tunelu po simulátor. Žádá si to hodně práce. Je dobré mít zátěž správně rozprostřenou. Když vás navíc čekají v roce 2014 nové regule, je potřeba mít na palubě co nejvíce bystrých mozků. Čím víc jich máte, tím větší máte šanci na úspěch.
Práci jsme si rozumně rozdělili a funguje to dobře. Myslím, že je potřeba více než jeden technický ředitel. Mít dva je dobré, jestli je potřeba najmout třeba pět, to si nejsem jistý. Formule 1 je stále komplikovanější, a kámen úrazu často tkví v detailech. Rozdělení práce je rozumné, ale pořád se jedná o velký počin," citoval Frye Autosport.
Allison ve Ferrari již v minulosti působil, a to v sezonách 2000-2005. Poté přestoupil k Renaultu, kde vydržel i po transformaci na současnou stáj Lotus.