Sebastian Vettel se neobává, že by upřesnění pravidel o motorech ze strany FIA Red Bull zpomalilo. Alespoň ne výrazně.
FIA narychlo tento týden upravila pravidla tak, aby Red Bullu zabránila v použití stejného nastavení motoru jako v Hockenheimu, kde se domnívala, že snížením točivého momentu ve středních otáčkách pomáhal jezdcům s kontrolou trakce a pomocí zpožděného zapalování produkoval více výfukových plynů pro aerodynamické účely.
"Týmy se snaží dosáhnout něčeho podobného jako loni (s foukáním difuzorů)", připustil Vettel. "Ale není to tak, že by teď auto přestalo fungovat. Věřím, že se nic nezmění."
"Ale na autě v Hockenheimu jsme to samozřejmě měli proto, že jsme věřili, že to je nejrychlejší (řešení), takže tady to bude trochu jiné. Ale těžko vám můžu říct konkrétní číslo, jestli to jsou dvě desetiny, půl desetiny nebo nic. Nedá se to změřit."
V závodě v Hockenheimu dojel Vettel druhý, i když po penalizaci skončil pátý, přičemž na trati musel svádět souboje i s okolo pozadu jedoucím Hamiltonem. V Maďarsku ale popřel, že by chování pilota McLarenu označil za hloupé, jak byl citován.
"Po závodě jsem řekl, že to bylo zbytečné, pak jsem byl citován, že jsem řekl, že je hloupý, což je zklamání. Mám pusu, kterou něco řeknu, vy máte uši, ale zdá se, že v tomto procesu dochází k chybám."
Ke své penalizaci za využití prostoru mimo trať při předjetí Buttona pak dodal: "Abych byl upřímný, tak co se stalo, stalo se. Nejsem v Hockenheimu, jsem v Maďarsku a těším se na tento závod. Samozřejmě by pomohlo, kdybych býval dostal zprávu od vedení závodu nebo od týmu co nejdříve. Získat názor zvenčí by pomohlo, ale podle mě to bylo v pořádku, proto jsem to udělal. Nakonec to nebylo v pořádku, proto jsme dostali trest."