Získat body ve Spa je pozitivní, hodnotí Gasly

Charles Leclerc Situs  |  27. 08. 2018 15:39

Dalsi Honda klinec do alonsovy McLaren rakve

Stoffel Vandoorne Rover78  |  27. 08. 2018 15:06

No a jestli beru ty dva body jako haluz, tak to ale ten Ferrari mód u Renaultu je stokrát větší haluzárna. To vidím i jako obyčejnej šulin 😂

Ferrari vs Honda
https://f1.sk/clanok/71018-ericsson-po-...

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfuku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vice jak 500b?

Pierre Gasly Ferda.  |  27. 08. 2018 13:43

Přitom letošní Sauber udělal neskutečný pokrok.

Presne ten Sauber, a proto musim priznat, ze me TR prekvapilo. Kdyz Honda mluvila, ze si z Baku neco odnesla, tak se mi to nezdalo az tak dulezite, prinosne. Ale zacli jinak hospodarit s energii s MGU-H, MGU-K a ukladani do baterii a asi to preci jen neco prineslo.
No Monza skutecne ukaze, takze se priznam, ze je vidim spise okolo 14-15 mista. 11. bych opet videl jako prekvapeni. Ikdyz loni Vandoorne byl 10. a Ala 14. tak preci jen jsou dnes auta konkurence FI, Haas, Sauber jinde nez loni.

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfuku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vice jak 500b?

Pierre Gasly Ferda.  |  27. 08. 2018 13:28

Gdyž vezmeme v úvahu, že TR je pouhou dvojkou RB sa to ještě s motorem Honda, tak jsou dva body ve SPA výsledkem, který nikdo nečekal.
Ale klidně můžeme pominout i body, ale jedenácté místo v kvaldě dává jasně najevo, že Honda je letos k Renaultu hodně blízko.

Nejsem nezaujatym, takze me potesi i reci co ctu ve svete okolo porovnani Hondy a Renaultu. A uz se zacinaji objevovovat reci jestli nahodou neni Honda pred Renaultem. Narozdil od Cyrdy a jeho bullshitu okolo Hondy a super vykonu Renaultu verim recem RB, kdy rika, ze rozdil je do 1%. Coz je velmi slusny pokrok od lonska.
Jinak je treba porovnavat motor jako balik, jako celek co prinasi z hlediska vykonu, moznosti aera a hmotnosti vzhledem na vyvazeni auta spolehlivosti, atd. Honda je momentalne na srovnatelne urovni s Renaultem a rozdil tam neni asi zadny.
A kdyz se podivame na trend vyvoje, tak to proste RB udelal nejlepe jak mohl s prechodem na Hondu. Vse vypada tak ze si pristi rok nepohorsi a Tost mluvi i o boji o titul, coz je prozatim hodne optimisticke. Jinak ale verim, ze bedny budou, vykon pujde nahoru a jeste se do jara priblizi Ferrari a Mercedesu, narozdil od Renaultu. Renault jen slibuje a vyhrozuje a pak prijde s hounama jako ze C-spec neni spolehliva a vykonove to jsou tak 5-10 koni v Monze. Proste vysmech.

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfuku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vice jak 500b?

Pierre Gasly Ferda.  |  27. 08. 2018 13:56

Taky více věřím Hondě než Renaultu.
Možná že Honda ještě ztrácí více než se momentálně jeví, ale asi má meší váhu a po tlaku McL je ve voze i skladnější. Pokud mám dobrý odhad, tak to je přesně to co z Red Bullu může uděla docela silnou zbraň. Jak víme, tak RB to se šasi docela umí a možná po vzoru letošního Ferrari i prodlouží rozvor. Pokud to všechno klapne, tak Renault (tým) nebude mít šanci.

Honda tolik neztraci, rec je o 10 konich. Ale o te zastavbe je to proste fakt, to uz rikam dlouho. Je hezky videt, jak Honda zvetsuje hmotnost a velikost a pritam je na spici v techto parametrech. Proto TR nemelo tolik problemu jako McL. Proste tam ta vyhoda je. Pro McL delali extra maly motor, ale kdyz to proste McL nezvldadal, neumi to co umi Newey, tak musel motor rust a byt vetsi, aby bylo mozne dosahnout vetscih vykonu.
Krasne videt na tech vyfukovych svodech, jak neslo o vykon, ale udelat McL co nejmensi motor. Pochybuji, ze by to takto Honda delala, kdyby nebyl pozadavek nenarusit konstrukci vozu
https://world.honda.com/Formula-1/2015/news08/pho...
Je videt, jak to najednou pro rok 16 a 17 slo nahoru a vyfukove svody byly optimalizovany pro vetsi vykon
https://www.racefans.net/wp-content/uploads/2016/1...
Letos opet probehla okolo vyfuku rec o tom, ze to prineslo pres 10 koni. Proto jsou Tost a Marko optimisti. Takze snad to klapne.

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfuku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vice jak 500b?

https://serakota.c.blog.so-net.ne.jp/_images/blog/_b7e/serakot...
https://serakota.c.blog.so-net.ne.jp/_images/blog/_b7e/serakot...

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfuku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vice jak 500b?

Pierre Gasly Ferda.  |  27. 08. 2018 14:52

Nemyslím si, že motor Hondy nabobtnal. Spíše bych se přikláněl k tomu, že TR velice dobře poslouchal Hondu a nechal si poradit kolik prostoru potřebuje motorové příslušenství. Především se jedná o chladiče a jak píšeš Ty i výfukové potrubí. S volnějším prostorem pak nedochází k přehřátí kabeláže a elektroniky.
To že se McL vařil jsme mohli vidět nejen v testech, ale i v prvních závodech jak mu hořela kapotáž.

Tak on narostl asi o 4cm a i vahove o nejake Kg kvuli presunu a zvetseni prumeru kompresoru. Loni na konci roku opet narostl kvuli hlavam i trochu do vysky, protoze ta nova konstrukce vstrikovani proste zabere vice mista. Zase ale na druhou stranu se snizilo teziste, protoze se zvetsujicim se kompresorem, ktery se presunul pred motor ,se mohlo MGU-H posunout dolu. Trochu bobtna, ale porad je spicka. Neni to bezduvodne bobtnani, ale v ramci zvysovani vykonu a porad v mezich, ktere zasadne nic nezhorsuji. Tady Honda dobre okomentovala spolupraci s McL, kdyz rekla, ze to byla s McL zkusenost. A jiste bylo mysleno, ze se naucili delat veci hodne mrnave a ted aspon neplytvaji mistem a jdou na to zvetsovani rozumne.

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfuku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vice jak 500b?

Honda mluvila o tom, ze se na pocatku sezony naucila zase neco okolo hospodareni s energii. Vypada to, ze to byla pravda a SPA byla celkem slusna VC.
V Nemecku Honda upgradovala chlazeni motoru. Narust hmotnosti cca 3Kg. Vypada to, ze pred upgradem spe.3 se dela na ostatnich vecech, aby nebyl pokrok ve vykonu nicim omezen a byl vyrazny jak rika.
Gasly ma k pouiziti jeste 2 motory ze strategickych pentli, takze do USA by to melo byt pez pentle, tedy pokud to nerozseka pri nehode.
Musim pochvalit dobrou praci TR, jen skoda, ze se nepovedl upgrade aera, byly by dale.

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfuku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vice jak 500b?

superkliďásek  |  27. 08. 2018 11:33

Gasly a Leclerc, 2 zajímavé naděje do budoucnosti tohoto sportu.. I když celkově jde f1 spíš do háje.. s těmi zákaznickými týmy apod.. Ztrácí se konkurence mezi jednotlivými týmy a bude jen konkurence mezi 3 korporacemi, mercedes, ferrari a renault, vlastně možná se k tomu přidá ještě jedna - RB a Rosso - Honda.

Ferrari - Sauber - Haas
Mercedes - Williams - Stroll India
Renault - McL
RB a Rosso Honda

I když McL je tak v řiti, že odhaduju že bude kličkovat s motoráři jak zmatený srnec v říji a nakonec se bude chtít k Hondě jako nezávislému vrátit. Jenže to už myslím ovládně RB tak důsledně, že zas bude jen v roli zákazníka druhého, nebo spíš třetího sledu. McL ted má šílený vyhlídky.. Zas je fakt, že Renault si bude chtít asi McL udržet, protože pak ztratí spoustu dat a navíc od týmu který má velké zdroje, jakkoliv je neumí správně využívat. Ale Alonso jde do rektálu do nejpředvídatelnější serie historie motorsportu aby dokázal vyhrát v závodě dvou aut s týmovou režií v zádech aby se uspokojil že aspon tak zvítězit dokáže, takže McL ted bude mít klidnější prostor pro restrukturalizaci a během 2-3 let bude mít šanci se vzchopit. Uvidíme..

Stoffel Vandoorne Rover78  |  27. 08. 2018 11:21

Body jsou velmi pozitivní, ale nebejt tý bouračky tak měl rychlost tak na 11 místo. Profi byla práce Blonďáka když zdržoval Sonyho po jeho zastávce v boxech a Gasly mohl v klidu poodjet. A Sony si u mne poprvé trochu šplhnul, když mluvil hezky o Hondě 😁.

Gasly rika, ze mu dekuje, ale ze by to asi vyslo i bez pomoci. Jak rikas, bez te bouracky, by to bylo horsi, ale zase spatne nejel. Cekal jsem to horsi. Skoda, ze se jim nedarili ty upgrady, byly by dale a vice konkurenceschopni.

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfuku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vice jak 500b?



Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

14:51 | Objevují se spekulace, že manažerem Micka Schumachera bude N. Todt.
11:40 | odkaz
18. ledna | Vůz Ferrari prošel crash testy.
16. ledna | Niki Lauda opět opustil nemocnici, kde byl hospitalizován s chřipkou.