Pokud Ferrari tvrdilo, že jen "trouba" může tento čárový kód spojovat s reklamou na Marlboro, pak Ferrari dělá hlupáka samo ze sebe.
V Barceloně je nečekaná zima a vypadá to, že se to do konce víkendu nijak nezlepší. Všichni tu chodí v dlouhých rukávech a teplotní úroveň je skoro jako při jarních testech.
Přípravy na velkou cenu se vyznačují velkým zájmem o technické novinky na autech. Nikdo nechce moc prozradit, ale nový kryt motoru Mercedesu nešel přehlédnout. Ostatně, změn doznal i kryt motoru Ferrari. Zmizel čárový kód. Pokud Ferrari tvrdilo, že jen "trouba" může tento čárový kód spojovat s reklamou na Marlboro, pak Ferrari dělá hlupáka samo ze sebe. Tím spíš, když pár hodin poté čárový kód odstraní. Majitel značky Marlboro, Philip Morris platí Ferrari ročně asi 100 milionů eur. Ve Španělsku tak paradoxně dostane tabákový koncern ještě větší reklamu.
Na veké ceny přijely motorhomy. Znatelná je absence oblíbené Energy station Red Bullu. Její konstrukce zabere dost času, a už za týden se jede trénink na Velkou cenu Monaka. Energy station je tedy právě tam a v Barceloně má Red Bull motorhome, který nasazuje při testech. Přivítá mimo jiné čerstvě ostříhaného Vettela. Nový sestřih má také Alonso, který od Ferrari dostal zvláštní dárek: může svým fanouškům v Barceloně nabídnout trička v modrém zabarvení! Barva má spojitost s oblastí, kde se nachází jeho rodné Oviedo. Tím se z trička stane velmi cenný artikl.