Zbitý Ecclestone neztratil smysl pro humor, využil ho v reklamě

Loupežné přepadení, jehož obětí se stal na konci listopadu, s šéfem formule 1 Berniem Ecclestonem neotřáslo. Svérázným způsobem si z něj udělal srandu v reklamě.
Zbitý Ecclestone neztratil smysl pro humor, využil ho v reklamě

Ecclestona čtyři útočníci při přepadení zbili tak, že to nemohl skrýt a ani nechtěl, hned druhý den se ukázal na veřejnosti. A pak dostal nápad, jak nešťastnou událost vtipně využít.

Ecclestona a jeho přítelkyni oloupili útočníci o hodinky, klenoty a další cennosti v odhadované celkové hodnotě 200 tisíc liber, i když sám šéf formule 1 říká, že to bylo mnohem méně.

Jaké hodinky Ecclestone měl, neprozradil, ale pro účely reklamy to byla značka Hublot, která je oficiálním partnerem formule 1. Ecclestone se pro ni nechal vyfotit se sloganem "Podívejte se, co jsou lidé schopní udělat pro hodinky Hublot." Reklamu chce švýcarský výrobce hodinek publikovat v britském tisku.

 

Klepněte pro větší obrázek

Diskuze (55) Další článek: Neúspěch Belgie s fotbalovým MS by mohl pomoci formuli 1 ve Spa
26. května | Verstappen má pro závod 5 sad čerstvých hyperměkkých pneumatik. Tolik jich ale asi potřebovat nebude. odkaz
26. května | Laudy se zeptali, jak by řešil Verstappena: Vyměnil Za koho? Jeho mozek!
26. května | Ferrari si nakonec nechá nové zadní zavěšení. Ve čtvrtek po problémech v Barceloně zkoušelo zpět staré zavěšení. To… odkaz

GP Monaka 2018

Čtvrtek 24. května 2018
1. trénink Ricciardo (1:12.126)
2. trénink Ricciardo (1:11.841)
Sobota 26. května 2018
3. trénink Ricciardo (1:11.786)
Kvalifikace Ricciardo (1:10.810)
Neděle 27. května 2018
Závod Ricciardo