Zbitý Ecclestone neztratil smysl pro humor, využil ho v reklamě

Loupežné přepadení, jehož obětí se stal na konci listopadu, s šéfem formule 1 Berniem Ecclestonem neotřáslo. Svérázným způsobem si z něj udělal srandu v reklamě.
Zbitý Ecclestone neztratil smysl pro humor, využil ho v reklamě

Ecclestona čtyři útočníci při přepadení zbili tak, že to nemohl skrýt a ani nechtěl, hned druhý den se ukázal na veřejnosti. A pak dostal nápad, jak nešťastnou událost vtipně využít.

Ecclestona a jeho přítelkyni oloupili útočníci o hodinky, klenoty a další cennosti v odhadované celkové hodnotě 200 tisíc liber, i když sám šéf formule 1 říká, že to bylo mnohem méně.

Jaké hodinky Ecclestone měl, neprozradil, ale pro účely reklamy to byla značka Hublot, která je oficiálním partnerem formule 1. Ecclestone se pro ni nechal vyfotit se sloganem "Podívejte se, co jsou lidé schopní udělat pro hodinky Hublot." Reklamu chce švýcarský výrobce hodinek publikovat v britském tisku.

 

Klepněte pro větší obrázek

Diskuze (55) Další článek: Neúspěch Belgie s fotbalovým MS by mohl pomoci formuli 1 ve Spa
16:32 | Zdá se, že Ticktum má smůlu. Účastní se zimní asijské F3, ale body za super licenci podle Autosportu nedostane. FIA totiž požaduje, aby měla série alespoň 5 závodů a tato má jen 3.
10:49 | Kuan-jü Čou bude vedle závodění ve F2 pracovat jako vývojový jezdec Renaultu. Čínský závodním prošel Jezdeckou akademií Ferrari.
21. ledna | HWA bude spolupracovat ve F2 s týmem Arden. Šance pro juniory Mercedesu...
20. ledna | Objevují se spekulace, že manažerem Micka Schumachera bude N. Todt.