V Jerezu jezdil Sauber jen se základní konfigurací vozu a až v Bahrajnu se C33 začne blížit verzi, ve které nastoupí v Melbourne.
S tím, jak Sauber zvládl první testy, byla jeho šéfka Monisha Kaltenbornová spokojená. Ale o hodnocení výkonnosti nemůže být ani řeč.
"Je těžké soudit časy na kolo, protože každý tým měl jiný program, včetně různých množství paliva," vysvětlovala. "Pneumatiky byly dalším důležitým faktorem, který je třeba brát v úvahu. Oba naši jezdci měli problémy se zahříváním pneumatik."
"A určitě jim nepomohlo, že jsme na voze měli jen provizorní komplet aerodynamiky s omezeným přítlakem. Nicméně překvapení to pro nás nebylo. Víme, co očekávat. Bylo naší hlavní prioritou být připravení od prvního dne testů, abychom mohli jezdit a získat co nejvíce dat."
Vůz začne Sauber předělávat do závodní konfigurace už na začátku příštích testů, do Bahrajnu si přiveze novou aerodynamiku.
"Od základu je to velmi rozsáhly balík. Máme v plánu většinu dílů nasadit na vůz pro první test v Bahrajnu," potvrdila Kaltenbornová. "Patří k tomu nové přední a zadní křídlo, deflektory na bočnících a několik dalších malých dílů na voze. Další díly budou následovat v druhém testu v Bahrajnu."