Mezi Schumacherem a Ilottem zůstal po hlavním závodě bodový rozdíl 14 bodů.
Micku Schumacherovi opět nevyšla kvalifikace. Obsadil v ní až 18. místo a navíc boural s Nissanym. Jeho největší konkurent v boji o titul Callum Illott na tom ale také nebyl úplně nejlépe – startoval devátý.
Z pole position odstartoval Júki Cunoda, vedle něj stál Nikita Mazepin. Oba měli před hlavním závodem matematickou šanci ještě zabojovat o titul, ale museli by vyhrát a zajet nejrychlejší kolo závodu. Druhá řada patřila Daruvalovi a Shwartzmanovi.
Závod
Po startu se do čela dostal Mazepin. Cunoda se propadl na třetí místo za Shwartzmana. Schumacher a Ilott si na startu polepšili o dvě místa. Schumacher měl v úvodních metrech štěstí, že neboural po strkanicích ve stejném místě jako před týdnem Grosjean.
V dalších kolech Schumacher postupoval pořadím nahoru, Ilott naopak zase o jednu pozici přišel a byl osmý.Po 12 kolech se před něj dostal Ticktum.
Ve 13. kole se Cunoda dostal na druhé místo před Shwartzmana. Ve 14. kole začaly zastávky v boxech. Schumacher se dostal na 10. místo, které je v hlavním závodě F2 posledním bodovaným. V tu dobu byl mezi Ilotem a Schumacherem jen Armstrong a asi sekundový rozestup.
Schumacher se poté dostal i před Armostronga. K přímému souboji s Ilottem ale nedošlo, Ilott zajel na konci 16. kola do boxů. Schumacher startoval na opačné strategii (startoval na tvrdých), a tak pokračoval dál.
Mazepin po boxech přišel o pozici, ale hned se zase dostal před Cunodu. Japonce překonal i Shwartzman.
Schumacher zajel k mechanikům až jako jeden z posledních na konci 29. kola z prvního místa. Po zastávce se propadl na 11. místo. Ilott byl v té době 6.
Ve 36. kole se Cunoda dostal zpět na druhé místo. Schumacher postupoval na měkkých pneumatikách pořadím. O tři kola později se Schumacher dostal na osmé místo, takže do první osmičky, která se pro sprint otáčí.
Cunoda postupně dojel Mazepina. Ve 44. kole se Cunoda dokázal dostat zpět na první místo. Mazepin se ještě pokoušel zachránit situaci s využitím DRS, ale to se mu už nepovedlo. Mazepin o chvíli později ztratil další pozice, došlo dokonce ke kontaktu s Drugovichem. Mazepin poté předvedl několik agresivních manévrů a dojel třetí.
Schumacher dojel na sedmém místě (6 bodů), ale získal také dva body za nejrychlejší kolo závodu, a tak získal stejné množství bodů jako šestý Ilott. Před sprintem, ve kterém lze získat maximálně 17 bodů má Schumacher náskok 14 bodů a bude startovat před Ilottem.
Závod vyhrál Júki Cunoda. O šanci na titul sice přišel, ale získal klíčové body pro zisk super licence a zisk sedačky u AlphaTauri.
Mazepin ale také Cunoda jsou po závodě vyšetřováni.
Pozn.: Mazepin dostal po závodě penalizaci 5 s.
Výsledky
P. |
Jezdec |
Tým |
Ztráta |
Kol |
1 |
Yuki Tsunoda |
Carlin |
|
48 |
2 |
Guanyu Zhou |
UNI-Virtuosi |
5.6 |
48 |
3 |
Felipe Drugovich |
MP Motorsport |
6.6 |
48 |
4 |
R.Shwartzman |
Prema Racing |
7.4 |
48 |
5 |
Callum Ilott |
UNI-Virtuosi |
8.1 |
48 |
6 |
Mick Schumacher |
Prema Racing |
10.3 |
48 |
7 |
Jehan Daruvala |
Carlin |
11.8 |
48 |
8 |
Dan Ticktum |
DAMS |
14.6 |
48 |
9 |
Nikita Mazepin |
Hitech Grand Prix |
6.2+5 s |
48 |
10 |
Pedro Piquet |
Charouz Racing System |
17.5 |
48 |
11 |
Marcus Armstrong |
ART Grand Prix |
17.7 |
48 |
12 |
Louis Delétraz |
Charouz Racing System |
19.3 |
48 |
13 |
Artem Markelov |
BWT HWA RACELAB |
31.9 |
48 |
14 |
Ralph Boschung |
Campos Racing |
34.3 |
48 |
15 |
Giuliano Alesi |
MP Motorsport |
35.0 |
48 |
16 |
Luca Ghiotto |
Hitech Grand Prix |
38.1 |
48 |
17 |
Marino Sato |
Trident |
39.0 |
48 |
18 |
Théo Pourchaire |
BWT HWA RACELAB |
41.7 |
48 |
19 |
Sean Gelael |
DAMS |
45.8 |
48 |
20 |
Roy Nissany |
Trident |
50.3 |
48 |
21 |
C.Lundgaard |
ART Grand Prix |
59.2 |
48 |
22 |
Guilherme Samaia |
Campos Racing |
|
47 |