Závod bude podle Brawna drama, rozhodne se v posledních kolech

Jednotlivé strategie se budou v průběhu závodu rozvíjet a to, která z nich byla nakonec nejprozřetelnější, vyjde najevo jen chvíli před šachovnicovými vlajkami.
Závod bude podle Brawna drama, rozhodne se v posledních kolech

První šestice na roštu do závodu vyjede na měkkých pneumatikách, které jsou sice rychlejší, ovšem jejich degradace je na Nürburgringu velice rychlá. Naopak zbytek první desítky i Nico Rosberg pojedou na střední směsi, která by teoreticky mohla poskytovat strategickou výhodu.

Rosberg byl po chybě Mercedesu v kvalifikaci nahněvaný, ovšem nakonec by jeho ztráta nemusela být tak zásadní, jako se na první pohled mohlo zdát.

"Byl naštvaný, protože věděl, že měl k dispozici dobré auto. Už se z toho ale oklepal a přemýšlí, jaká pozitiva může ze své pozice vykřesat. Můžeme si vybrat, které pneumatiky na startu nasadíme. Jsem si jistý, že několik vozů na konci první desítky pojede stejně jako Nico na tvrdší směsi.

Čeká nás poněkud neobvyklý závod a mám pocit, že do posledních pěti kol nebude nic rozhodnuto. Bude to každopádně velmi zajímavé. 

Nad opotřebováním pneumatik visí stále otazník. S pneumatikami, jaké se používaly v posledních závodech, jsme se naučili lépe pracovat. Vypadá to ale, že v závodě bude opravdu horko a navíc pojedeme na pneumatikách, které ještě nikdo v závodě nevyzkoušel.

Musím říct, že dlouhé jízdy Red Bullu v pátečních trénincích byly opravdu zlověstné. V závodě to může být jiné, čekáme, že trať může mít v porovnání s pátkem o deset až patnáct stupňů více. Bude to mít vliv, a to na všechny týmy.

Doufám, že jsme v této oblasti udělali pokrok. Přesvědčit se o tom ale můžeme až v závodě," řekl Ross Brawn v rozhovoru pro televizi Sky Sports.

Diskuze (10) Další článek: Recept na Ricciardovo zrychlení? Jednoduchý, vábnička Red Bullu je silná
15. prosince | Da Costa získal pole position pro první závod formule E, Vandoorne pátý, Massa po červených vlajkách devatenáctý. Závod od 13:00 na Eurosportu.
10. prosince | Zajímavé. Podle webu odkaz míří bývalý šéf Porsche v LMP1 Andreas Seidl do vedení McLarenu.