Základy hlavní tribuny budou už příští týden, ozývá se z Austinu

Velká cena Spojených států je sice naplánovaná až na druhou polovinu listopadu, problémů už ale dosud způsobila víc než dost. Teď to naštěstí vypadá, že všechno zase nabírá ten správný směr.
Základy hlavní tribuny budou už příští týden, ozývá se z Austinu

Více než rok už pracuje architektonická firma Miró Rivera Architects na projektu nového texaského autodromu. Špičkoví architekti navrhli, že by se dominantou celého komplexu mohla stát věž vysoká 76,2 metru, na jejíž vrchol by se jezdci měli mít možnost dostat výtahem. Spolu s kanceláří Hermanna Tilkeho a se společností HKS vypracovali architekti podrobný plán stavby celého komplexu. Teď by se tedy už jen mělo začít stavět.

"Příští týden nás čeká hodně práce," vysvětloval Juan Miro ze společnosti Miró Rivera Architects. "Musíme konečně dodělat celý projekt."

"Ve stavbě závodních tratí jsme se nikdy neangažovali. V naší společnosti však pracují architekti z různých odvětví a my nehodláme dávat žádné oblasti přednost."

"Podle harmonogramu by měly být během příštího týdne položeny betonové základy trojúrovňové hlavní tribuny, na kterou se může vejít až devět tisíc diváků. V závislosti na poptávce po lístcích může být kapacita tribuny ještě navýšena. Na vrchním podlaží nad paddockem se plánuje navýšení kapacity až o pět tisíc lidí. Na stejné výškové úrovni se bude nacházet i podium."

"Když očekáváte okolo 120 000 diváků, chce to dobrý přístup, abyste v případě nutnosti mohli kapacitu ještě navýšit," říká Miro.

Dalším bodem programu je design celého komplexu. Podle vlastních slov Juana Mira by vše mělo být vyvedeno v červené barvě, protože ta je tradičně spojovaná s Ferrari a se sportovními vozy vůbec.

Další článek: Ferrari nakonec crash testy prošlo

11:46 | A testuje i Ferrari ve Fioranu... se starším vozem a normálními pneumatikami. Za volantem Sainz. V poslední době Ferrari testuje poměrně hodně. Oficiálně to vysvětleno nebylo (nebo o tom nevíme), ale může to souviset se spouštěním a potřebným laděním nového simulátoru.
11:19 | Dnes také pokračují testy 18palcových pneumatik v Imole. Za volantem mercedesu je Valtteri Bottas.
9:24 | V Barceloně začaly testy F3
20. dubna | Hamilton dokončil testy 18palcových pneumatik. Odjel 130 kol. Zítra testy v Imole pokračují.

GP Emilia Romagna 2021

Pátek 16. dubna 2021
1. trénink Bottas (1:16.564)
2. trénink Bottas (1:15:551)
Sobota 17. dubna 2021
3. trénink Verstappen (1:14.958)
Kvalifikace Hamilton (1:14.411)
Neděle 18. dubna 2021
Závod Verstappen