Velká cena Spojených států je sice naplánovaná až na druhou polovinu listopadu, problémů už ale dosud způsobila víc než dost. Teď to naštěstí vypadá, že všechno zase nabírá ten správný směr.
Více než rok už pracuje
architektonická firma Miró Rivera
Architects na projektu nového texaského autodromu. Špičkoví architekti
navrhli, že by se dominantou celého komplexu mohla stát věž vysoká 76,2 metru, na
jejíž vrchol by se jezdci měli mít možnost dostat výtahem. Spolu s kanceláří
Hermanna Tilkeho a se společností HKS vypracovali architekti podrobný plán
stavby celého komplexu. Teď by se tedy už jen mělo začít stavět.
"Příští týden nás čeká
hodně práce," vysvětloval Juan Miro ze společnosti Miró Rivera Architects.
"Musíme konečně dodělat celý projekt."
"Ve stavbě závodních
tratí jsme se nikdy neangažovali. V naší společnosti však pracují
architekti z různých odvětví a my nehodláme dávat žádné oblasti přednost."
"Podle harmonogramu by měly
být během příštího týdne položeny betonové základy trojúrovňové hlavní tribuny,
na kterou se může vejít až devět tisíc diváků. V závislosti na poptávce po
lístcích může být kapacita tribuny ještě navýšena. Na vrchním podlaží nad
paddockem se plánuje navýšení kapacity až o pět tisíc lidí. Na stejné výškové
úrovni se bude nacházet i podium."
"Když očekáváte okolo 120 000
diváků, chce to dobrý přístup, abyste v případě nutnosti mohli kapacitu
ještě navýšit," říká Miro.
Dalším bodem programu je design celého komplexu. Podle
vlastních slov Juana Mira by vše mělo být vyvedeno v červené barvě,
protože ta je tradičně spojovaná s Ferrari a se sportovními vozy vůbec.