Zákaz FRIC byl podle Ferrari správný

Technický ředitel Ferrari James Allison nepatří mezi ty, kteří by zákaz používání FRIC kritizovali. Spíše naopak.
Zákaz FRIC byl podle Ferrari správný

„Došli (FIA) k takovému názoru a podle mne jim šlo hlavně o to, aby to bylo nelegální od příštího roku. Chtěli dát každému jasně najevo, že na voze pro příští rok to už být nemá. Vybrali si takové načasování, aby k nám nebyli příliš tvrdí a aby o tom každý věděl s dostatečným předstihem. Každý by měl mít jasno ohledně designu vozu pro příští rok a měl by vědět, co na voze může být“, říká Allison.

FRIC: Jak funguje a co změní jeho zákaz?

FRIC: Jak funguje a co změní jeho zákaz?

Týmy se mohly dohodnout na tom, že zákaz začne platit až od příštího roku, ale nestalo se tak. Výsledky pátečních tréninků na první pohled ukazují, že náskok Mercedesu se zmenšil, ale musíme si počkat na kvalifikaci. Pokud by se rozložení sil přece jen změnilo, byl by to pouze krátkodobý jev. Především velké týmy, které mají velké kapacity, si s novinkou poradí nejrychleji.

Allison říká, že vozy bez systému propojení předního a zadního zavěšení jsou trochu více nedotáčivé. Je to důsledkem toho, že musí nyní jezdit s větší světlou výškou vpředu. 

Diskuze (5) Další článek: Zákaznici Renaultu dostanou větší výkon díky novému software
13:34 | Ferrari bude mít v Suzuce 10 sad superměkkých pneumatik. odkaz
24. září | Giovinazzi nahradí Ericssona. Zatím tedy jen pro FP1 v Soči.
21. září | Hankook potvrdil, že se účastní výběrového řízení FIA na dodávání pneumatik pro F1.

GP Ruska 2018

Pátek 28. září 2018
1. trénink 10.00–11.30
2. trénink 14.00–15.30
Sobota 29. září 2018
3. trénink 11.00–12.00
Kvalifikace 14.00–15.00
Neděle 30. září 2018
Závod 13.10