Zákaz FRIC byl podle Ferrari správný

Technický ředitel Ferrari James Allison nepatří mezi ty, kteří by zákaz používání FRIC kritizovali. Spíše naopak.
Zákaz FRIC byl podle Ferrari správný

„Došli (FIA) k takovému názoru a podle mne jim šlo hlavně o to, aby to bylo nelegální od příštího roku. Chtěli dát každému jasně najevo, že na voze pro příští rok to už být nemá. Vybrali si takové načasování, aby k nám nebyli příliš tvrdí a aby o tom každý věděl s dostatečným předstihem. Každý by měl mít jasno ohledně designu vozu pro příští rok a měl by vědět, co na voze může být“, říká Allison.

FRIC: Jak funguje a co změní jeho zákaz?

FRIC: Jak funguje a co změní jeho zákaz?

Týmy se mohly dohodnout na tom, že zákaz začne platit až od příštího roku, ale nestalo se tak. Výsledky pátečních tréninků na první pohled ukazují, že náskok Mercedesu se zmenšil, ale musíme si počkat na kvalifikaci. Pokud by se rozložení sil přece jen změnilo, byl by to pouze krátkodobý jev. Především velké týmy, které mají velké kapacity, si s novinkou poradí nejrychleji.

Allison říká, že vozy bez systému propojení předního a zadního zavěšení jsou trochu více nedotáčivé. Je to důsledkem toho, že musí nyní jezdit s větší světlou výškou vpředu. 

Diskuze (5) Další článek: Zákaznici Renaultu dostanou větší výkon díky novému software
7. prosince | Oprava: Gala FIA zdá se už teď. odkaz
6. prosince | Toto Wolff prozradil, že si při oslavách titulu poranil přední zkřížený vaz.
6. prosince | Jak se vám líbila letošní sezóna? Oznámkujte ji jako ve škole
5. prosince | FIA schválila kalendář na příští rok. Žádné změny oproti předešlé verzi.