Zak Brown hledá hlavního sponzora pro McLaren

Zak Brown hledá hlavního sponzora pro McLaren

Výkonný ředitel McLarenu Zak Brown hledá nového hlavního sponzora pro svůj tým. Před koncem nadcházející sezóny se však pravděpodobně jméno nového partnera ještě nedozvíme.

Když na konci loňského roku přebíral Zak Brown vedení McLarenu od jeho dlouholetého šéfa Rona Dennise, jedním z jeho hlavních úkolů bylo zlepšení marketingu značky. Toho by chtěl Brown docílit i nalezením nového titulárního sponzora pro jeho tým ve formuli 1. Nových reklamních polepů na oranžovočerných monopostech se ale nejspíš dočkáme až na začátku roku 2018.

„Získání nového titulárního sponzora zabere i rok, takže teď nelze čekat nějaké zázraky. Svou práci jsem začal teprve v prosinci, podepsání nové sponzorské smlouvy během letoška je tedy nepravděpodobné. V roce 2018 však již nového hlavního sponzora představit musíme. Již kvůli tomu cítím tlak na svoji osobu a odpočítávám dny,“ řek Zak Brown pro web crash.net.

Brown si je rovněž vědom, že k nalezení sponzora jsou nutné i dobré výsledky. Po dvou letech strádání tak nyní od týmu očekává naprosté maximum úsilí pro dosažení vyšších příček.

„Dobré výsledky vám vždy pomohou. Proto čím lepší naše výkony budou, tím jednodušší pro nás bude hledání případného sponzora. Pro McLaren potřebujeme takového partnera, který se ztotožní s tím, čím jsme a za čím si stojíme,“ vysvětluje Brown.

Zak Brown také doufá, že nový majitel formule 1 společnost Liberty Media dokáže vrátit týmům formule 1 velkou pozornost od fanoušků a sponzorů.

„Když se podíváte do současného paddocku, tak nebudete mít šanci spatřit žádná oznámení nových sponzorů, a to se týká i týmu, který v posledních třech ročnících dominoval. S příchodem Liberty Media nás ale čekají lepší časy,“ je přesvědčen Zak Brown. 

Foto: Getty Images / Lars Baron

Doporučujeme

Články odjinud