Zajímavé statistiky po Grand Prix Mexika 2016

kaskader45  |  03. 11. 2016 11:15

to by byla rozlučka s kariérou kdyby v Brazílii vyhrál Massa což se ale nejspíš nestane.... pravdou je že ani Hamilton za ty roky v Brazílii ještě nevyhrál jsem zvědav co letos, mohl by už Nico začít slavit :)

K8MKII  |  03. 11. 2016 09:46

Už i sem se dostal ten mor v podobě kapitol? Díky, ale tohle opravdu číst nebudu.

McLaren-Merceds  |  02. 11. 2016 16:23

Imola se nevrátí při dnešní konkurenci by to měla těžké ale, snad nová pravidla příští rok budou lepší a uvidíme na bedně Wiliams atd. na dominance Mercedesu je trapná.

Jako jo, dominance jednoho týmu není pro žádný motorsport super, ale trapný to není je to nuda, to uznávám. Ale taky musíš uznat, že si to zasloužili správným vývojem vozu, motoru atd. Jestli je tu někdo trapnej, tak Ferrko, když není schopný je dohnat.

PS: a dominance Ferrka na začátku minulý dekády trapná nebyla? příště mysli co napíšeš

To samý jako RB 210-213, trapný nebyli, byli nejlepší

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 02. 11. 2016 20:21

Hořický okruh - ten nejlepší

Jaromir83  |  02. 11. 2016 15:22

jn, ale hlavně F1: zkrátit vozy (menší nádrže, vyházet setrvačníky/baterie) tzn. buď zkrátit závody nebo zavézt tankování + návrat na opravdové okruhy (Kyalami, Donington, Imola, Adelaide)

Winnie.WinJet  |  02. 11. 2016 17:33

Donington zkrachoval, plánovaná přestavba padla a nebyli ani schopni přijmout nabídku na MotoGP v loňském roce. Tam se těžko F1 vrátí. Navíc Silverstone je jako okruh skvělý a má smlouvu až skoro do roku 2030, takže tam ještě chvíli budeme.
Návrat do Adelaide je také nesmysl. Nevím, zda se tam ještě něco jezdí (něco australského asi ano), ale rozhodně to nesplňuje standarty F1.
Imola ta se pořád snaží, ale myslím, že už se nedočká. Kyalami špatně nezní, ale je otázka, zda to je zajímavý trh pro majitele F1.

Kyalami prošlo rekonstukcí, nevím jestli by tam F1 ještě teď mohla.
Ano souhlasím, hlavně pryč od Tillkeho

Hořický okruh - ten nejlepší

Jaromir83  |  03. 11. 2016 05:23

ještě Estoril bych vrátil, kdyby předělali T1+T2 jak byly dřív (jet bez 1994 šikany) + Jerez jako závodní okruh návrat (nejen testy)