Zajímavé statistiky po GP Španělska 2017: Drtivý nástup Hamiltona a Vettela

Lewis Hamilton harry1967  |  19. 05. 2017 00:06

Na tehle statistice mne nejvíc zaráží tragedie McLarenu

Felipe Massa maxabugi  |  18. 05. 2017 15:58

Co to má ten doveda za postoje na kokpitu?Si hraje na terminátora?Aha.On vlastně chce aby se jednou o něm natočil film,bude psát tu knížku o sobě,kterou si všichni koupí a budou muset dodělávat jeden výtisk pro Álu bo si to rád přečte,leč to nestihne koupit jak to půjde na dračku a ten postoj znamená to,že by chtěl takovou sochu postavit v Americe,kde kvůli tomu zboří sochu svobody a tam bude v nadživotní velikosti sportovec planety klečící před Bíbrem.To bude hezký

Všechny tyto statistiky je potřeba brát s nadhledem, podle mého nejde srovnávat kdo je nebo byl lepší. Každý ať Senna, Schumacher, Lauda,Villeneuve st., Steward, Fangio atd atd, byli ve své době něčím vyjímeční a měli i štěstí na auto, které bylo nebo patřilo k těm nejrychlejším a nejspolehlivějším. Pravdou je, že tito jezdci uměli i dát kolektiv týmu dohromady, že to v něm fungovalo, uměli přesně vyhodnotit a srozumitelně popsat chování vozu pro techniky a díky tomu, že ve fabrice a boxech trávili s mechaniky atechniky dlouhé hodiny i po závodech, tím pádem věděli jak a co na voze funguje, dokázali sami navrhnout řešení. Příkladem Senna trval na výměně motoru po tréninku, že se mu něco nezdá, počítače nic neukazovali znepokojivého, ale byl to Senna tak jej vyměnili a následně se u Hondy po rozborce zjistilo, že se začínala zadírat vač. hřídel a motor by závod nevydržel. Je fakt, že na tohle už musí mít člověk dar. Testovací jezdci u Ferrari si s úsměvem stěžovali na dlouhé telefonáty se Schumacherem, které měli po každém testovacím dnu, ikdyž on byl třeba na dovolené. To jsou dle mého ty detaily, které oddělují ty nejlepší od těch dobrých.Nevím kdo ze sučastníků tohle dělá a o svém voze ví tolik co věděli oni. Já bych řek, že málo kdo, pokud někdo vůbec, má dojem, že to berou víc jako práci. Jsem placen za to, že řídím. A taky mám pocit, který mi nikdo nevymluví, že to tenkrá byli větší chlapi, kteří i řídili a závodili jako chlapi. Dnes když vidím ty gelisty a potetovance, kteří si do interkomu neustále na něco stěžují tak si říkám proč vůbec jezdí a nerozumím jim. No asi už jsem starej.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 18. 05. 2017 09:44

HWSpeedy F1  |  17. 05. 2017 08:28

Autore, jdi do zadele. Jen opravdovi blbecci budou klikat na vsechny trapne kratke kapitoly tveho "clanku".

Fernando Alonso Smiling  |  16. 05. 2017 19:45

Lewis je dobrej, o tom žádná, ale na Sennu zkrátka nemá a srovnání redakce nebo kohokoliv, je blbost, především díky počtu závodů v sezoně. Ayrton měl ze 162 závodů 65 pole, tzn. 40% úspěšnost. Lewis má za sebou něco kolem 195 závodů a z toho 64 pole, tzn. 33% úspěšnost. Takže ještě musí vyhrát hooooodně pole, aby se Ayrtonovi přiblížil...

Sebastian Vettel Mettaxa  |  16. 05. 2017 21:15

Tak blízko on je, sám si to napsal. 40% a 33% takový rozdíl není, ale možná jsi chtěl spíše napsat "aby se Ayrtonovi vyrovnal"

Tak on to taky nikdo moc vážně nebere, Schumacher taky překonal Sennu v počtu PP, má jich 68, pouze o 3 víc jak Ayrton, ale přitom na to potřeboval přes 300 závodů!! Čili pomalu jednou tolik co odjel Senna....takže na Sennu ač ho překonal vůbec nemá v tomhle ohledu....
Senna je na tom z moderních pilotů procentuálně nejlépe, jména jako Fangio, Ascari atd ač ho překonávají neberu moc vážně, protože tehdy se jezdilo někde 6-7 závodů ročně a jejich kariéra trvala jen krátce...

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 16. 05. 2017 21:17

Sebastian Vettel Mettaxa  |  17. 05. 2017 07:59

To se sice pěkně říká, ale těžko porovnová..Nevíme totiž, jak by Schumacher zajel s Sennově autě a v tý době, být na jeho místě.



Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

13:09 | Ericsson měnil převodovku + 5 míst. Zůstává ale poslední.
11:04 | Button neodstartuje z posledního místa ale z boxů po změně nastavení. Vyhne se tak i případným problémům v první zatáčce.
10:27 | V kulisách papírového Monaka. Kudy vede závod? odkaz
27. května | Vůz Stoffela Vandoorna vypadá v pořádku. Není nutná výměna PJ nebo převodovky.

GP Monaka 2017

Čtvrtek 25. května 2017
1. trénink Hamilton (1:13.425)
2. trénink Vettel (1:12.720)
Sobota 27. května 2017
3. trénink Vettel (1:12.395)
Kvalifikace Räikkönen (1:12.178)
Neděle 28. května 2017
Závod Vettel

Nejčtenější články

Ferrari po 16 letech vyhrálo v Monaku! Triumfoval Vettel před Räikkönenem

Ferrari po 16 letech vyhrálo v Monak…

Sebastian Vettel si připsal třetí vítězství sezóny formule 1, když vyhrál Velkou cenu Monaka! Úspěch Ferrari podtrhl druhým místem Kimi Räikkönen. Stupně vítězů doplňuje Daniel Ricciardo z Red Bullu.

včera | | 622 N/A
Räikkönen získal po devíti letech pole position! Ferrari ovládlo první řadu

Räikkönen získal po devíti letech po…

Poprvé od Velké ceny Francie 2008 a po 128 závodech získal Kimi Räikkönen pole position. Ferrari v Monaku obsadilo první řadu.

27.  5.  2017 | | 301 N/A
Ve druhém tréninku byl v Monaku nejrychlejší Vettel, Stroll boural

Ve druhém tréninku byl v Monaku nejr…

Sebastian Vettel byl jednoznačně nejrychlejší ve druhém tréninku na Grand Prix Monaka.

25.  5.  2017 | | 77 N/A
Indy 500: Alonsovi selhal motor Honda, vyhrál Takuma Sato

Indy 500: Alonsovi selhal motor Hond…

Fernando Alonso byl několikrát v průběhu závodu v jeho čele. V závěru závodu se po žluté fázi a zastávce v boxech propadl, ale byl stále ve hře o vítězství. Pak ovšem selhal jeho motor Honda.

včera | | 640 N/A
V prvním tréninku byl v Monaku nejrychlejší Hamilton před Vettelem

V prvním tréninku byl v Monaku nejry…

Tradičně už ve čtvrtek začaly v Monaku tréninky na Velkou cenu. V tom prvním byl nejrychlejší Lewis Hamilton.

25.  5.  2017 | | 42 N/A