Zajímavé statistiky po GP Španělska 2017: Drtivý nástup Hamiltona a Vettela

Lewis Hamilton harry1967  |  19. 05. 2017 00:06

Na tehle statistice mne nejvíc zaráží tragedie McLarenu

maxabugi  |  18. 05. 2017 15:58

Co to má ten doveda za postoje na kokpitu?Si hraje na terminátora?Aha.On vlastně chce aby se jednou o něm natočil film,bude psát tu knížku o sobě,kterou si všichni koupí a budou muset dodělávat jeden výtisk pro Álu bo si to rád přečte,leč to nestihne koupit jak to půjde na dračku a ten postoj znamená to,že by chtěl takovou sochu postavit v Americe,kde kvůli tomu zboří sochu svobody a tam bude v nadživotní velikosti sportovec planety klečící před Bíbrem.To bude hezký

Všechny tyto statistiky je potřeba brát s nadhledem, podle mého nejde srovnávat kdo je nebo byl lepší. Každý ať Senna, Schumacher, Lauda,Villeneuve st., Steward, Fangio atd atd, byli ve své době něčím vyjímeční a měli i štěstí na auto, které bylo nebo patřilo k těm nejrychlejším a nejspolehlivějším. Pravdou je, že tito jezdci uměli i dát kolektiv týmu dohromady, že to v něm fungovalo, uměli přesně vyhodnotit a srozumitelně popsat chování vozu pro techniky a díky tomu, že ve fabrice a boxech trávili s mechaniky atechniky dlouhé hodiny i po závodech, tím pádem věděli jak a co na voze funguje, dokázali sami navrhnout řešení. Příkladem Senna trval na výměně motoru po tréninku, že se mu něco nezdá, počítače nic neukazovali znepokojivého, ale byl to Senna tak jej vyměnili a následně se u Hondy po rozborce zjistilo, že se začínala zadírat vač. hřídel a motor by závod nevydržel. Je fakt, že na tohle už musí mít člověk dar. Testovací jezdci u Ferrari si s úsměvem stěžovali na dlouhé telefonáty se Schumacherem, které měli po každém testovacím dnu, ikdyž on byl třeba na dovolené. To jsou dle mého ty detaily, které oddělují ty nejlepší od těch dobrých.Nevím kdo ze sučastníků tohle dělá a o svém voze ví tolik co věděli oni. Já bych řek, že málo kdo, pokud někdo vůbec, má dojem, že to berou víc jako práci. Jsem placen za to, že řídím. A taky mám pocit, který mi nikdo nevymluví, že to tenkrá byli větší chlapi, kteří i řídili a závodili jako chlapi. Dnes když vidím ty gelisty a potetovance, kteří si do interkomu neustále na něco stěžují tak si říkám proč vůbec jezdí a nerozumím jim. No asi už jsem starej.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 18. 05. 2017 09:44

HWSpeedy F1  |  17. 05. 2017 08:28

Autore, jdi do zadele. Jen opravdovi blbecci budou klikat na vsechny trapne kratke kapitoly tveho "clanku".

Fernando Alonso Smiling  |  16. 05. 2017 19:45

Lewis je dobrej, o tom žádná, ale na Sennu zkrátka nemá a srovnání redakce nebo kohokoliv, je blbost, především díky počtu závodů v sezoně. Ayrton měl ze 162 závodů 65 pole, tzn. 40% úspěšnost. Lewis má za sebou něco kolem 195 závodů a z toho 64 pole, tzn. 33% úspěšnost. Takže ještě musí vyhrát hooooodně pole, aby se Ayrtonovi přiblížil...

Sebastian Vettel Mettaxa  |  16. 05. 2017 21:15

Tak blízko on je, sám si to napsal. 40% a 33% takový rozdíl není, ale možná jsi chtěl spíše napsat "aby se Ayrtonovi vyrovnal"

Tak on to taky nikdo moc vážně nebere, Schumacher taky překonal Sennu v počtu PP, má jich 68, pouze o 3 víc jak Ayrton, ale přitom na to potřeboval přes 300 závodů!! Čili pomalu jednou tolik co odjel Senna....takže na Sennu ač ho překonal vůbec nemá v tomhle ohledu....
Senna je na tom z moderních pilotů procentuálně nejlépe, jména jako Fangio, Ascari atd ač ho překonávají neberu moc vážně, protože tehdy se jezdilo někde 6-7 závodů ročně a jejich kariéra trvala jen krátce...

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 16. 05. 2017 21:17

Sebastian Vettel Mettaxa  |  17. 05. 2017 07:59

To se sice pěkně říká, ale těžko porovnová..Nevíme totiž, jak by Schumacher zajel s Sennově autě a v tý době, být na jeho místě.



Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

11:01 | Twitter anketa: Bude v roce 2018 závodit Robert Kubica v F1?
21. července | U Haasu by měli v příštím roce jezdit opět Grosjean a Magnussen. Řekl to Gene Haas pro odkaz
19. července | Twitter anketa: Souhlasíte se zavedením svatozáře?
18. července | Antonio Giovinazzi (Haas) a Lance Stroll (Williams) testovali pro Pirelli.
17. července | Během noci dojde k přesunu webu na jiný server. Pokud v noci napíšete do diskuse příspěvek, nemusíte ho zítra najít.

GP Maďarska 2017

Pátek 28. července 2017
1. trénink 10.00–11.30
2. trénink 14.00–15.30
Sobota 29. července 2017
3. trénink 11.00–12.00
Kvalifikace 14.00–15.00
Neděle 30. července 2017
Závod 14.00

Nejčtenější články

Pirelli už ví, proč došlo k poškození pneumatiky u Vettela

Pirelli už ví, proč došlo k poškozen…

Pirelli vydalo v pátek odpoledne tiskovou zprávu se závěry vyšetřování poškození pneumatiky Sebastiana Vettela v závěru GP Velké Británie.

21.  7.  2017 | | 30 N/A
Verstappen se vysmál Vettelově kritice

Verstappen se vysmál Vettelově kriti…

Max Verstappen prý už kritiku ze strany čtyřnásobného mistra světa Sebastiana Vettela nebere vážně.

21.  7.  2017 | | 95 N/A
Tohle nás čeká! Podívejte se na fotogalerii z testů svatozáře

Tohle nás čeká! Podívejte se na foto…

FIA rozhodla, že v roce 2018 zavede tzv. svatozář. Její testy probíhaly v průběhu sezóny 2016.

20.  7.  2017 | | 29 N/A
90 % týmů bylo proti svatozáři. Kdo hlasoval pro?

90 % týmů bylo proti svatozáři. Kdo …

Devět z deseti týmů hlasovalo proti zavedení svatozáře. Kdo byl pro?

20.  7.  2017 | | 86 N/A
Marchionne čeká od Ferrari okamžitou reakci

Marchionne čeká od Ferrari okamžitou…

Ferrari v Silverstonu na Mercedes ztrácelo. Byl to ojedinělý případ nebo Mercedes začíná pět dominovat?

20.  7.  2017 | | 33 N/A