Zadní křídlo použijí jezdci v monackém závodě na celé cílové rovince

FIA potvrdila, že v Grand Prix Monaka umožní jezdcům používání pohyblivého zadního křídla. V závodě jim poslouží na cílové rovince.
Zadní křídlo použijí jezdci v monackém závodě na celé cílové rovince

I když je úsek pro zadní křídlo dlouhý celou cílovou rovinku (od zelené čáry), s velkou pravděpodobností DRS v Monaku mnoho předjížděcích manévrů nepřinese. Mnohem víc se očekává od pneumatik.

Aby jezdec mohl v závodě na cílové rovince zadní křídlo aktivovat, a zvýšit tak maximální rychlost svého vozu, nesmí na soupeře před sebou ztrácet více než sekundu. Tuto ztrátu bude FIA měřit za 16. zatáčkou, mezi Bazénem a La Rascasse (žlutá čára).

Z důvodu bezpečnosti federace také letos poprvé zavedla omezení pro použití zadního křídla i v trénincích a kvalifikaci. Absolutní zákaz aktivace DRS platí po celý víkend v tunelu.

Další článek: Ecclestone: Místo Concordské dohody můžeme inkasovat startovné