Stewardi zkontrolovali v Bahrajnu zadní přítlačné křídlo McLarenu MP4-25 a shledali ho v souladu s technickými regulemi. Pochybnosti o něm nedávno vyjádřil šéf Red Bullu Racing Christian Horner.
Jak přesně křídlo funguje, je tajemství, ale podle Hornera disponuje otvorem, který snižuje odpor vzduchu na rovinkách a umožňuje tak dosažení vyšší maximální rychlosti.
Podle spekulací je žraločí ploutev McLarenu průchodná pro vzduch nasávaný přívodem k motoru nad hlavou jezdce. Piloti pak můžou za jízdy klapkou ovládat tok vzduchu touto cestou. Podle Auto Motor und Sport označil jeden ze stewardů technické řešení McLarenu za "prosté, ale brilantní."
Svůj koncept McLaren průběžně konzultoval s FIA už v průběhu zimy, ale pro jistotu si minulý týden pozval na inspekci technického delegáta automobilové federace Charlieho Whitinga. Tomu však cesta do Wokingu nevyšla a definitivní hodnocení FIA mohlo padnout až v Bahrajnu. McLaren se však musel vrátit ke konzervativnější verzi difuzoru, než měl poslední den testů v Barceloně. Ten byl v oblasti, kde se nasazuje zařízení pro nastartování motoru, až moc vyříznutý, v rozporu s pravidly.