Začínající trendy vývoje předních křídel

Rover78  |  26. 02. 2019 04:39

Technická, jestlipak víte, kterej z těch dvou konceptů je lepší na sledování soupeře a přípravu na útok. Co myslíte? 😁 Jelikož velikost přítlačnejch ploch vzhledem k vzdálenosti od osy vozu, kam až musí vyjet ze stopy aby chytil nějakej přítlak Mercedes, a kam až Ferrari, kdo z těch dvou musí vyjet víc? A kdo z těch dvou teď v testech vydržel sledovat auto před sebou max pět kol a pak konec, box box.... ?

Cryptaa  |  26. 02. 2019 07:36

Jasný, že ferko. Ale co jsem koukal, nejezdili tak krátké stinty.

Rover78  |  26. 02. 2019 14:37

Ferko po pěti kolech v závěsu odpadalo, Mergl a RB ne, ale ještě je čas ladit...... 😉

crazytunny  |  25. 02. 2019 22:52

Ferko muselo koupit Sauber, nacpat 150mil do sveho vyvoje s jeste vyuzit data z tunelu Haasu. Tomuhle se Mercedes nemuze rovnat, ale co je dulezite porazit Red Bull a je jedno jestli to bude Ferko, Mergl, nebo treba Haas.....

Red Bull-Technikchef Adrian Newey gibt einen kleinen Einblick in das Aerodynamik-Einmaleins: „Du musst dich zwischen den beiden Flügelkonzepten entscheiden. Eine Zwischenlösung gibt es nicht. Wir könnten ohne größere Umbauten auf den Ferrari-Flügel umschwenken, falls es nötig wäre. Mercedes hätte da mehr Probleme. Jak uz jsem psal nize, u RB asi nemusi byt az tak velky problem s prechodem kridla, zato u Mercedesu asi bude problem vetsi, coz rika i Coehoorn, ktery vypada ze vi o cem mluvi Takze jsem na RB fakt zvedav. Marko dale rika, ze ma strach z pocasi, aby to neovlivnilo vyvoj vozu a RB nesel spatnou cestou, kterou by ovlivnilo pocasi Tak snad to RB poresi dobre

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 25. 02. 2019 21:20

RB-Honda

caterham  |  25. 02. 2019 20:03

Alfa bet a mezi tim? Tak u nas se taky rika A az Z a pak mezitim. Alfa a Omega tedy jsou temi extremy

T.E.CH  |  25. 02. 2019 13:19

Že by se AN mejlil ? No tak je to výzva, jakou cestou se vybrat....asi je i dobře, že jsou dvě cesty a nejdou jednoduše změnit. Zítra uvidíme nové aero pakety, tak sú zvědavej.....

Zajimave je, ze TR jede cca lonsky RB a ze by najednou to kridlo ala Alfa a Ferrko slo jednoduse pouzit tam? Prijde mi, ze RB testuje jedno reseni a TR druhe a mozna ze az pro Australii vyberou co jim prijde dle testu lepsi. Nakonec to ze to nejde jednoduse pouzit nemusi byt uplne pravda. Nakonec, aby Mercedes nemlzil a nenasadil pak podobne kridlo jako Alfa, ale je to vcelku nepravdepodobne, protoze by to nemel otestovane na rozdil od RB-TR. Uvidime co bude Mercedes testovat druhe testy. Sice to vypada ze kazdy pouziva jine kridla o jinem pritlaku, ale take to tak nemusi byt. Predni pneu potrebuji urcity pritlak pro spravnou funkci, jinak pujdou rychle do kopru. Alfa na prednim kridle ma dost vyraznou Gourenyho klapku, coz udela dost pritlaku a nakonec to muze mit i vetsi odpor nez hladke kridlo RB, ktere bude lepe usmernovat vzduch kam RB potrebuje. Druhe testy hodne napovi

RB-Honda

T.E.CH  |  25. 02. 2019 13:45

Prý to složité je.....nejde jen přehodit přední křídlo. Jinak Aero si každej musí dělat sám( ač to je asi fraška) ....TR má imho jen podvozek RB. Ale je možné že to testují.....tohle ale já kritizuji. Béčka by neměla nic testovat pro Á týmy, to pak půjde F1 úplně do kopru. Je možné, že někdo lakuje.....

Ja ti rozumim, ze pry je to slozite, ale hlavne aby nekecali a netajili neco pred ostatnimi. Ono kdyz se podivas na popis funkce tech 3 casti kridel, tak vlastne z toho plyne, ze ta vnejsi cast az tak dulezita neni a mozna jen usmernuje proudeni vzduchu stranou nebo pres kolo. Vnitrni cast, ktera tvori dulezity vir Y250 maji cca vsichni stejnou a stredni take. Mozna je to jen o tom, jak pak ten odvadeny spinavy vzduch z vnejsi strany kridla ovlivnuje vir kolem podlahy a jestli ho nejak nenarusuje. Klidne to muze byt tak, ze to reseni je ve vysledku v CFD jen nepatrne rozdilne a TR a RB radsi otestuji oboje, aby byla jistota, ze neztrati tech par % rozdilu. Jak rikas, je to ale trochu nefer, kdyz 2 tymy jedou na jeden vysledek. Tedy pokud to tak skutecne bude v Australii

RB-Honda

Coehoorn  |  25. 02. 2019 14:49

TR to krídlo má len preto,lebo ho RB rýchlo skopíroval ako ho ihneď videl na alfe a Ferrari pri predstavení. Na TR nefunguje.

Mas docela zajimave postrehy. Odkud cerpas? Ja nic takoveho nezaznamenal.

Coehoorn  |  25. 02. 2019 15:00

Hovoril to Horner v jednom rozhovore. A na autosporte a AMUSE počas testov vypisujú jednotlivé zistenia novinárov. Horner presne povedal to,že o tom riešení Ferrari vedeli,ale tunel im ukazoval niečo iné,ale tesne pred testom sa rozhodli to vyskúšať i na trati,ale ,že zatial sa potvrdzujú ich zistenia z tunela. Z toho som si odvodil,že to na TR nefunguje lepšie než to čo majú na RedBulle. Ale možu i klamať samozrejme. Šefovia od alfy zase hovorili,že boli velmi prekvapený,keď Mercedes a RedBull prišli s tými kridlami i na testy.Že si mysleli,že tie predstavené sú len kricie atrapy.

Super, diky za upresneni.

No, pocitam, ze take testuji co je lepsi a jestli je to pravda a sedi to i s tim co rikas, mel by RB a TR jezdit v Australii s jednim typem kridla. Protoze preci oba chteji to lepsi reseni. Jsem zvedav, jakou volbou toto skonci Jinak jsem rad, ze se ma domnenka potvrdila a rozhodne to pak vypada, ze ta zamenitelnost kridel nemusi byt az tak slozita, tedy pokud ten zbytek auta neni az tak ovlivnen, coz u RB asi neni, kdyz si testuji obe kridla jak je napadne. U Mercedesu muze byt situace jina, ten si myslim ma sve aero reseni jinak nez Ferrari a RB a muze tam byt opravdu zmena problemova. Ale uvidime v Australii a v druhych testech, s cim kdo prijde

RB-Honda


1 2

18:15 | Za incident s Mazepinem ve třetím tréninku byl Hamilton napomenut a tým dostal pokutu 25 000 euro.
16:53 | Hamilton jde před sportovní komisaře kvůli nerespektování dvojitých žlutých vlajek.
14:18 | První závod F2 vyhrál Armstrong. Piastri devátý, Čou se roztočil a dojel na chvostu pole. V závodě byly 2 safety cary, jeden (resp. dva) virtuální.
8:49 | Podle Pirelli je střední směs jen o 0,3 s pomalejší než měkká. Tvrdá pak o dalších 0,6 s.

GP Saúdské Arábie 2021

Pátek 3. prosince 2021
1. trénink Hamilton
2. trénink Hamilton
Sobota 4. prosince 2021
3. trénink Verstappen
Kvalifikace 18.00–19.00
Neděle 5. prosince 2021
Závod 18.30