Za zákazem FRIC prý stojí Ferrari a McLaren

Auto Bild Motorsport přinesl informaci, podle které za zákazem systému propojení předního a zadního zavěšení stojí Ferrari společně s McLarenem.
Za zákazem FRIC prý stojí Ferrari a McLaren

Zákaz FRIC přišel v polovině sezóny jako blesk z čistého nebe a mnozí si pokládají jednoduchou otázku proč? Šéf McLarenu Eric Boullier přišel s názorem, že některý z týmů možná ve vývoji systému zašel až příliš daleko.

Experti se mezi tím dohadují, zda může zákaz FRIC nějakým způsobem oslabit Mercedes. Odpověď je, že jednoznačně ano, protože se předpokládá, že právě stříbrné šípy mají systém na nejlepší úrovni.

Otázkou však zůstává, kolik by případně ztratili. Někteří mluví až o 0,5 sekundách, jiní ale jedním dechem dodávají, že ztatí všichni, protože FRIC v nějaké podobě používá většina týmů. 

Auto Bild Motorsport přinesl informaci, podle které stojí za zákazem Ferrari společně s McLarenem. 

V diskusích se nyní rozjedou vášnivé diskuse o tom, jak se chce zlé Maranello vrátit na čelo jinými než sportovními metodami. Problém je ale především praktický.

Pokud by byla informace německých médií pravdivá, pak není příliš pravděpodobné, že by zástupci McLarenu a Ferrari hlasovali pro odložení zákazu FRIC na začátek příští sezóny. O jejich motivaci ale nevíme nic, budeme si tak muset pár dní počkat. Pokud se týmy jednomyslně nedohodnout, spadne FRIC do vod ilegality už za týden při GP Německa.

Podle Auto Motor und Sport přijedou Red Bull a Mercedes do Německa s vozy bez systému FRIC. 

Diskuze (36) Další článek: FIA Räikkönena za nehodu trestat nebude
10. prosince | Zajímavé. Podle webu odkaz míří bývalý šéf Porsche v LMP1 Andreas Seidl do vedení McLarenu.
7. prosince | Oprava: Gala FIA zdá se už teď. odkaz
6. prosince | Toto Wolff prozradil, že si při oslavách titulu poranil přední zkřížený vaz.
6. prosince | Jak se vám líbila letošní sezóna? Oznámkujte ji jako ve škole