Za tři roky jsme se zlepšili o 100 koní, hlásí motoráři Mercedesu

A zde je článek, jak britští inženýři ve Velké Británii vyvíjejí pro Mercedes motory (bývalá firma Maria Illiena)

https://www.theverge.com/2016/2/18/11031456/merced...

The British countryside seems like an unusual setting for cutting-edge German engineering, and indeed most of the work and development at Brixworth is done by British engineers. Before it became known as Mercedes AMG High Performance Powertrains, the company operating in this Northamptonshire location was called Ilmor Engineering.

Iscarian  |  14. 09. 2017 15:04

A tady stále někdo nemůže překousnout to, jak Honda špatná je, no to se nedá nic dělat.

Jestli je Honda špatná nebo není, nevím.

Fernando Alonso hej_kej_ej  |  14. 09. 2017 17:03

Mercedes měl přes Daimlera 25% podíl v Ilmoru už od r. 1993 a od r.2002 původní Ilmor Mercedes plně pohltil. Mario Ilien, vlastník nového Ilmoru se současným motorem Mercedesu nemá společného zhola nic. Jestli si pleteš pojmy s průjmy tak fajn, ale jiným bys to podsouvat nemusel. Inženýři v Brixworthu jsou zaměstnanci Mercedesu, to, že před 20 lety dělali pro Iliena nic nemění na tom, že motor Mercedesu je výhradním dílem Mercedesu.

1. Mercedes nemohl mít přes Daimlera podíl v čekomkoliv, protože je Mercedes Benz ve vlastnictví Daimler AG (dříve DaimlerChrysler AG).
2. Původní Ilmor byl koupen Daimlerem AG (postupně).
3. Pochopitelně, že motor pro F1 je dílem (britského) Mercedes AMG High Performance Powertrains vlastněného Daimler AG.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 14. 09. 2017 19:08

Fernando Alonso hej_kej_ej  |  15. 09. 2017 00:50

Mercedes nemohl mít podíl v čemkoliv, to máš pravdu, ale v Ilmoru zcela určitě - nebo jak myslíš že se Ilmor jmenoval po odkupu akcií ? Ano, bIbečku, přesně tak, Mercedes-Ilmor a později Mercedes-Benz High Performance Engines

Vážený pane, Mercedes je jen brand, a brand nemůže nic vlastnit. Brand je vždy vlastněn. Blbečka děláte ze sebe, protože o korporátním právu evidentně nevíte vůbec nic. Ale urážet - na to máte.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 15. 09. 2017 10:08

Fernando Alonso hej_kej_ej  |  15. 09. 2017 12:48

Blbečku, tak proč níže píšeš Iscarianovi, že Mercedes si koupil subdodavatele? Nebo v F1 jezdí Daimler, který pravidelně poráží FIAT? Když už ses odkopal coby korporátní hňup, tak si u toho alespoň neser do huby....

Odpovídal jsem v rámci jeho diskurzu. Nepovažoval jsem za nutné komplikovat diskuzi s ním nad určitou míru.

Fernando Alonso hej_kej_ej  |  15. 09. 2017 15:18

No a já v tom pokračoval.....tak jako tak jsi byl argumantačně zadupán do země, běž si zase něco načíst, třeba Jiráska.

Informace o tom, že Mercedes vyvíjel motory od 2007 pocházejí viz níže.
Mělo jít o informace sdělené Laudou Montezemolovi. Pokud vím, informace nebyly dementovány.

https://www.grandprix247.com/2017/02/01/montezemolo-me...

Montezemolo told La Repubblica, “Lauda recently confessed to me that Mercedes were already working [on their hybrid engine] since 2007 and that’s why they so adamant during the negotiations to introduce V6 engines from 2014.”

Iscarian  |  14. 09. 2017 15:02

Ano, jistě, když je to napsané v nějakém článku, tak to musí být pravda. Fakt je ale ten, že turbínu čtyřválec chtěl hlavně Renault, jinak hrozil odchodem z F1 a Ferrari zase byli čtyři válce málo (tomu i celkem rozumím) a prosadili šestiválce.

No nemusí. Anebo ne vše. Těžko říci.
Nejde tak ani o motor jako takový. Jde o hybridní část, motorgenerátory. A tam bych se nedivil, kdyby vyvíjeli od 2007. Jestli 4 nebo 6 válců je celkem detail.

Iscarian  |  14. 09. 2017 15:28

Ano, motorgenerátory, tedy ta hybridní část, tam bude Mercedes nejdál, protože už KERS měli nejlepší to se vědělo už tehdy kdy se jezdilo s atm. motory a Mercedes měl na co navazovat. Mercedes si totiž nenechal jako Ferrari vyrábět komponenty od subdodavatelů, Mercedes si vyráběl většinu sám a taky celý vývoj měl Mercedes pod kontrolou. A jen tak na okraj, to že motorgenerátory budou nedílnou součástí PJ, taky všichni věděli.

Přesněji - Mercedes si subdodavatele koupil .

Fernando Alonso hej_kej_ej  |  14. 09. 2017 16:48

A co to má jako dokazovat? Hybridním systémům se už tehdy věnovala každá větší automobilka i mimo F1, třeba Honda zcela určitě. To je jako tvrzení že čistě spalovací motory by byly šity taky na míru, vždyť ty Mercedes taky vyvíjel....

Hybridní systémy pro F1 Honda určitě po 2008 nevyvíjela. A hybridní systémy pro osobáky jsou za promile ceny pro F1 a poněkud o něčem jiném.

Bohužel na to dost tvrdě dojela a první roky v F1 působí poněkud amatérsky.

Fernando Alonso hej_kej_ej  |  15. 09. 2017 00:45

Ty budeš asi hodně zpomalenej, viď že jo? A jaký hybrid asi Mercedes mohl vyvíjet v roce 2007 pro F1, když první specifikace, a navíc ještě diametrálně odlišné od těch dnešních, když byly oznámeny až v r.2009 ? Já vím, pro tebe je detail když má motor čtyři válce místo šesti, objem 1,4 místo 1,6l a konstrukce válců místo řady do véčka ....všechno je detail, jen ty jsi létadlo.
Lauda prostě řekl Monteblábolovi jen to, že Mercedes, stejně jako všechny velkosériové automobilky se věnují hybridním systémům už leta a mají zájem na tom, aby takové motory byli i v F1 - proč myslíš že na nich trval Renault tak, že po dalším odkladu jejich zavedení z F1 odejde? Tehdy se hybridům nevěnovali možná jen a pouze ve Ferrrari......

1. Nikde jsem netvrdil, že má Montezemolo ve všem pravdu.
2. Jistá KERS a dnešní technika společné prvky má, byť samozřejmě na rozdílné úrovni.
3. Co opravdu řekl Lauda Montezemolovi, to už asi nikdy nikdo nezjistí.
4. Velkosériové automobilky se hybridní technice F1, přesněji na té úrovni a náročnosti prostě nevěnovaly. Maximálně koncepčním návrhům.

Fernando Alonso hej_kej_ej  |  15. 09. 2017 12:52

píšeš po bodech, uznáváš že nevíš, ale dle tebe se psaly pravidla na míru Mercedesu. Hybridní systém F1 funguje na stejnýh principech jako ty civilní - úplně stejně jak motory spalovací. Snažíš se působit fundovaně, ale jseš jen prostě laik mimo mísu....


1 2 3 4

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

18. září | Start GP Singapuru kamerami FOM: odkaz
18. září | Jack Aitken z GP3 bude tento týden v Jerezu testovat Renault z roku 2012 (respektive Lotus)
18. září | Wolff nechce udělat z Hamiltona jedničku, aby nedemotivoval Bottase...
18. září | Včera na F1sport.cz nejvyšší návštěvnost v letošním roce... grazie ragazzi!
18. září | Josef Newgarden se stal šampionem IndyCar.

Nejčtenější články

V Singapuru vyhrál Hamilton, jezdci Ferrari spolu kolidovali na startu

V Singapuru vyhrál Hamilton, jezdci …

Lewis Hamilton si připsal sedmé letošní vítězství ve formuli 1, když zvítězil ve Velké ceně Singapuru. Stupně vítězů doplnil Daniel Ricciardo z Red Bullu a druhý pilot Mercedesu Valtteri Bottas. Závod poznamenala kolize pilotů Ferrari a Maxe Verstappena na startu.

17.  9.  2017 | | 1151 N/A
Ferrari v singapurské záři vstalo z popela: Vettel má pole position!

Ferrari v singapurské záři vstalo z …

Sebastian Vettel bude v Singapuru usilovat o návrat do čela šampionátu po startu z prvního místa. V první řadě vedle něj bude stát Max Verstappen. Hamilton skončil až pátý.

16.  9.  2017 | | 397 N/A
Druhý trénink ovládl v nočním Singapuru Red Bull

Druhý trénink ovládl v nočním Singap…

Také ve druhém pátečním tréninku zajel nejrychlejší čas Daniel Ricciardo. Na druhém místě skončil Verstappen.

15.  9.  2017 | | 87 N/A
Nevím, co se stalo, říká Vettel o nehodě na startu

Nevím, co se stalo, říká Vettel o ne…

Pro oba piloty Ferrari skončila Velká cena Singapuru už v prvním kole.

17.  9.  2017 | | 118 N/A
V prvním tréninku byl v Singapuru nejrychlejší Ricciardo před Vettelem

V prvním tréninku byl v Singapuru ne…

Daniel Ricciardo zajel nejrychlejší čas v prvním tréninku v Singapuru. Oba jezdce Red Bullu rozdělil druhý Vettel.

15.  9.  2017 | | 31 N/A