Za selháními pneumatik možná stojí ostré hrany obrubníku

Technický specialista BBC Gary Anderson po závodě v Silverstonu odhalil poměrně ostré hrany obrubníku ve čtvrté zatáčce, které mohly způsobit problémy s pneumatikami.
Za selháními pneumatik možná stojí ostré hrany obrubníku

V britském závodě jezdcům praskala vždy levá zadní pneumatika, ale například u Red Bullu vydržela až do zastávky v boxech, kde u ní mechanici zjistili, že je naříznutá na vnitřním rameni.

To vedlo k podezření, že dochází k vnějšímu poškozování pneumatiky, které pak vede k jejímu prasknutí. Už během závodu vyzvaly týmy své jezdce, ať si dávají pozor na obrubníky.

Anderson pak přímo na videu ukázal, co podle něj mohl poškozovat levou zadní pneumatiku. Jsou to ostré vnější hrany obrubníku ve čtvrté zatáčce.

Diskuze (32) Další článek: Pro jezdce jsou problémy nepřijatelné, týmy chtějí návrat k loňskému obutí
16:32 | Zajímavé. Podle webu odkaz míří bývalý šéf Porsche v LMP1 Andreas Seidl do vedení McLarenu.
7. prosince | Oprava: Gala FIA zdá se už teď. odkaz
6. prosince | Toto Wolff prozradil, že si při oslavách titulu poranil přední zkřížený vaz.
6. prosince | Jak se vám líbila letošní sezóna? Oznámkujte ji jako ve škole