Za selháními pneumatik možná stojí ostré hrany obrubníku

Technický specialista BBC Gary Anderson po závodě v Silverstonu odhalil poměrně ostré hrany obrubníku ve čtvrté zatáčce, které mohly způsobit problémy s pneumatikami.
Za selháními pneumatik možná stojí ostré hrany obrubníku

V britském závodě jezdcům praskala vždy levá zadní pneumatika, ale například u Red Bullu vydržela až do zastávky v boxech, kde u ní mechanici zjistili, že je naříznutá na vnitřním rameni.

To vedlo k podezření, že dochází k vnějšímu poškozování pneumatiky, které pak vede k jejímu prasknutí. Už během závodu vyzvaly týmy své jezdce, ať si dávají pozor na obrubníky.

Anderson pak přímo na videu ukázal, co podle něj mohl poškozovat levou zadní pneumatiku. Jsou to ostré vnější hrany obrubníku ve čtvrté zatáčce.

Diskuze (32) Další článek: Pro jezdce jsou problémy nepřijatelné, týmy chtějí návrat k loňskému obutí
10:08 | A Ferrari potvrdilo totéž.
10:06 | Alfa Romeo oficiálně potvrdila účast Micka Schumachera v sezónních testech.
9:45 | Dnes se koná klíčová schůzka, na které budou týmy projednávat změny pravidel a další novinky pro období po roce 2020.
25. března | Jody Egginton je novým technickým ředitelem Toro Rosso.

GP Bahrajnu 2019

Pátek 29. března 2019
1. trénink 12.00–13.30
2. trénink 16.00–17.30
Sobota 30. března 2019
3. trénink 13.00–14.00
Kvalifikace 16.00–17.00
Neděle 31. března 2019
Závod 17.10