Za problémy Grosjeana mohly vibrace

Za problémy Grosjeana mohly vibrace

Romain Grosjean si ve druhém tréninku poškodil přední křídlo. Byl to ale prý jiný problém než při testech.

Francouz ve druhém tréninku utrpěl poškození předního křídla, jehož část odlétla kvůli vibracím způsobeným při drsnějším přejezdu přes obrubník ve 13. zatáčce. Grosjean měl přitom potíže s křídlem už v testech, v Barceloně však podle něj šlo o něco jiného.

„Velice odlišné," srovnal incidenty Grosjean. „Přišel jsem o přední křídlo (v Barceloně) v rychlosti 317 km/h na plný plyn a o hodinu později už jsem byl zase v autě. Je to součást naší práce.“

„Není to nic dramatického, samozřejmě, pokud by se to stalo v závodě, buď byste vylétli rovně z trati, nebo zajeli do boxů, my ale najdeme řešení a pro zítřek ho zesílíme. Bylo to přední křídlo, které jsme použili v Austrálii, už mělo svoje najeto a my jsme stále nový tým, takže je to jedna z věcí, které se učíme.“

Grosjean dodal, že po úspěchu z Austrálie, kde hned při debutu Haas dosáhl na šesté místo, musí tým krotit svůj optimismus a držet svá očekávání na uzdě.

„Musíme hlídat svá očekávání, nemůžeme být v první šestce každý víkend. Závod je dlouhý, opotřebení brzd je vysoké a je to náročné i na motory, pokusíme se dostat do cíle a získat další data.“

„Dnešek byl dobrým dnem a já jsem si jistý, že přes noc odvedeme slušnou práci na nastavení. Od Austrálie jsme se zlepšili, ještě jsme ale daleko od toho, kde chceme svoje auto mít.“

Také Gutiérrez měl drobné problémy 

Mexičan si první den v Bahrajnu pochvaloval, přestože v prvním tréninku jej potkalo několik potíží.

„V prvním tréninku jsme měli pár problémů, ale naštěstí se nám je podařilo rychle vyřešit. Druhý trénink šel hladčeji. Proti prvnímu tréninku se zlepšila situace s větrem. Podařilo se nám získat spoustu dat, což pomůže našim přípravám pro zítřek.“

„Celkově jsem spokojený s tím, jak dnešek probíhal. Ještě nás do soboty čeká nějaká práce, abychom vyladili vyvážení auta, ale těším se, až zase vyjedu do kvalifikace.“

Foto: Getty Images / Clive Mason

Doporučujeme

Články odjinud