Ricciardo dosáhl na osmé místo, spokojeni byli i Sutil a Hülkenberg, kteří se umístili těsně za elitní desítkou, naopak u Williamsu čekali víc než osmou řadu.
Toro Rosso
Daniel Ricciardo se v kvalifikaci na Velkou cenu Maďarska na Hungaroringu jako jediný z jezdců týmů pomyslného středu pole vešel do elitní desítky, zajel osmý nejrychlejší čas. "Bylo dobré se znovu dostat do třetí části. Zdá se, že jsme si zvykli najít pro kvalifikaci něco navíc, ale ideálně bych byl radši rychlý už od pátku. Přes noc jsme udělali nějaké změny v nastavení, zdá se, že fungují, i když dostat se do třetí části nám dnes dalo trochu práce," uznal Australan, který je momentálně spokojen se svou formou. Je si ale vědom, že se počítá až výsledek v závodě. Fakt, že bude startovat ze špinavější stopy ho neznepokojuje. Jean-Eric Vergne obsadil čtrnácté místo. Neví, proč byl o několik desetin pomalejší než týmový kolega. "Jsem zvědav, co zjistíme z dat. Nemáme moc aktuálních problémů, kromě toho, že už od pátku postrádám přítlak. Zítřek bude v těchto podmínkách velmi náročný, zejména na měkkých pneumatikách," uvědomuje si Francouz nutnost volby správné strategie. "Auto se od pátku zlepšilo, pořád uvažuji optimisticky a doufám, že se dostanu na pozici, kde budu moci bojovat o body. A co si myslím o tom, co se říká v paddocku? Nemá to absolutně žádný vliv na to, co musím udělat tento víkend." Technický ředitel James Key je spokojen, že tým je již popáté v řadě v elitní desítce. "Máme hodně nových aerodynamických dílů, které potřebovaly ozkoušet. Navzdory obítžnému pátku vše správně fungovalo. V datech jsme pečlivě sledovali, kde se musíme zlepšit. Částečný důvod našeho pátečního trápení byl v tom, že musíme vyladit auto, aby mu seděly nové pneumatiky. Všichni odvedli skvělou práci a jezdci byli mnohem spokojenější s vyvážením," uvedl.
Force India
Adrian Sutil skončil jedenáctý, upozornil, že v první části bylo pro něj těžké dosáhnout očekávané rychlosti. "Měl jsem z auta dobrý pocit, ale nebyli jsme dost rychlí. Nevím, kde jsme ztráceli, ale tým udělal nějaká nastavení a ve druhé části se to zlepšilo. Vypadalo to, že bych se mohl dostat do nejlepší desítky, ale nakonec jsem byl odsunut na jedenácté místo," vysvětloval. Z výsledku ale zklamán není, protože si může zvolit sadu pneumatik. Naopak Paul di Resta byl až osmnáctý, ani on neznal příčiny problémů při jízdě na měkkých pneumatikách. "Během všech tréninků jsme na měkčích vypadali konkurenceschopněji, ale v kvalifikaci nám nesedly. Máme na zítřek dost práce, ale vrátíme se odpočatí a připraveni bojovat. Musíme se posunout dopředu, takže budeme v noci dost přemýšlet o strategii," ujistil. Operační šéf Otmar Szafnauer byl spokojen se Sutilovým výsledkem a upozornil, že změny na di Restově autě byly vhodné hlavně na jízdu na středních gumách, ale s měkčími se Skot trápil. "Je to náročná trať na předjíždění, ale uděláme všechno, abychom dali Paulovi strategii, která ho posune na body," slíbil.
Sauber
Nico Hülkenberg obsadil dvanácté místo a poukázal na vyrovnaný střed pole ve druhé části kvalifikace. "Na osmé místo jsem ztrácel osm setin sekundy. Nejsem zklamán, protože jsem zajel velmi dobré kolo. Bylo to téměř maximum, jakého jsem mohl dosáhnout, myslím, že můžeme být docela spokojeni, dá se z toho závodit, musím mít dobrý start a doufejme, že budu bojovat o jeden či dva body," přeje si. Naopak pro Estebana Gutiérreze se kvalifikace nevyvíjela podle představ, obsadil až sedmnácté místo, projevilo se, že v ranním tréninku se moc nesvezl. "Nebylo to ideální, ale nemyslel jsem, že to bude takový problém, je tedy zklamání přijít na kvalifikaci a dosáhnout takového výsledku. Očekával jsem, že budu blíže a dostanu se do druhé části," litoval Mexičan. "Měli jsme rychlost, jistě. Podmínky na trati se od včerejška masivně změnily a je těžké se na ně adaptovat jen během jednoho kola. Zítra to bude dlouhý závod, musím mít dobrý start a pokusit se probojovat polem." Tým přivezl do Maďarska některé modifikace a podle šéfky týmu Monishy Kaltenbornové výsledek splnil očekávání. "Celé pole je velmi vyrovnané, pro Nika to bylo extrémně těsné, Esteban v kvalifikaci trpěl, protože ztratil čas v ranním tréninku. Zítra to pro něj bude obtížný závod," uvedla. Hlavní traťový inženýr Tom McCullough upřesnil, že Gutiérreze ráno postihl problém s motorem.
Williams
Patnáctý Pastor Maldonado si pochvaloval, že se vůz v průběhu víkendu zlepšoval. "Bohužel jsme toho odpoledne nevyužili, ale auto se chová lépe, doufejme, že zítra můžeme získat nějaké pozice," věří. Valtteri Bottas se kvalifikoval na šestnáctou příčku a bude tak na startovním roštu stát vedle svého týmového kolegy. "První část kvalifikace pro nás vypadala dobře a já byl spokojen s vyvážením. Myslím, že další týmy měly pro druhou část větší rezervy než my, proto jsem skončili tam, kde jsme skončili. Vždycky jsou věci, které jste mohli udělat lépe, ve druhé části už jsem nebyl tak spokojen s vyvážením. Ale v posledním závodě jsme byli blízko dojetí na bodech, to je náš cíl i zítra," uvedl. Hlavní inženýr Xevi Pujolar připomněl, že tým během ranního tréninku udělal pokrok a měl pro kvalifikaci dobré vyhlídky. "V první části vypadala obě auta konkurenceschopně, ve druhé byli oba jezdci při svých druhých výjezdech na měkčích pneumatikách pomalejší než při prvních. Musíme se na to podívat, protože jsme cítili, že bychom měli být blíže první desítce. Přesto, naše závodní tempo vypadá lépe, takže pořád můžeme z našich startovních pozic zajet dobrý závod," věří.