Z minisouboje novějších týmů vyšel vítězně Caterham

Na pozice ve středu pole stále cosi chybí, avšak Petrov s Kovalainenem byli posledními, kdo na vítěze ztratil méně než dvě kola.
Z minisouboje novějších týmů vyšel vítězně Caterham

Caterham

Z jezdecké dvojice týmu Caterham dnes lépe skončil Vitalij Petrov. "Byl to hodně zajímavý závod, obzvláště pak start, kdy se hodně předjíždělo. Bylo hezké být přímo uprostřed bitevní vřavy. Pitstopy se nám velice povedly, byly lepší než v Číně a pomohly mi držet se před Ricciardem, se kterým jsem po většinu závodu sváděl zajímavé souboje," řekl Petrov. Heikkimu Kovalainenovi závod řádně zkomplikoval incident z prvního kola, kvůli kterému musel neplánovaně do boxů. "Start byl dobrý, ale v desáté zátáčce došlo ke kontaktu s jiným vozem a zadní levá pneumatika z toho vyšla s defektem. Okamžitě jsme zajeli do boxů a pak už se jen snažili, co to šlo," řekl Kovalainen, kterému se záhy podařilo dostat se před Glocka a prohánět Ricciarda.

Marussia

Ruský tým se postaral o jednu z pouhých dvou dnešní neklasifikací. Charles Pic ve 24. kole závodu odstoupil pro poruchu vzduchového ventilu. "Pochopitelně jsem zklamaný, závod byl obtížný. Na druhou stranu jsem byl ale s vozem spokojen a dařilo se mi udržovat pneumatiky v chodu. I přes náročné podmínky na trati jsme mohli jet naplno a v porovnání s Caterhamy jsme si nevedli špatně," hodnotí svůj závod Pic. Timo Glock do cíle dojel, a to na devatenáctém místě. Ještě před ním je klasifikován Jenson Button, který ovšem ze závodu pro technickou poruchu vypadl. "Byl to velmi svízelný závod. Auto nebylo vůbec vyvážené, bylo pomalé a po druhém či třetím kole naprosto nešlo jet naplno. Zadní pneumatiky se velice rychle opotřebovávaly. Vždy, když jsem na to chtěl šlapat, se při brzdění zadní kola blokovala. Vůz tak při brzdění neměl žádnou stabilitu," řekl frustrovaný Glock.

HRT

Tým HRT považoval Bahrajn za dobrý test spolehlivosti vozů. A splnil si svůj hlavní cíl, neboť jak Pedro de la Rosa, tak i Narajn Kartykejan dokončili závod. Španěl cílovou čáru proťal jako dvacátý, Ind o pozici za ním. "Bylo to obtížné, ale oba jsme se dostali do cíle, což je pozitivní. Je pravdou, že jsme nechytili takový rytmus, v jaký jsme doufali. Musíme být o něco rychlejší, to je v současnosti důležitější než cokoliv jiného, pokud chceme pravidelně bojovat s našimi soupeři," řekl de la Rosa. 

Další článek: McLaren si je vědom chyb, zastávky v boxech musí důkladně prozkoumat

14. srpna | Třicet jedna let od úmrtí Enza Ferrariho: Životní příběh a odkaz nerudného génia z Maranella | odkaz odkaz prostřednictvím @infocz_web

GP Belgie 2019

Pátek 30. srpna 2019
1. trénink 11.00–12.30
2. trénink 15.00–16.30
Sobota 31. srpna 2019
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 1. září 2019
Závod 15.10