Foto: Getty Images / Dan Istitene

Foto: Getty Images / Dan Istitene

 Foto: Getty Images / Mark Thompson

Foto: Getty Images / Mark Thompson

 Foto: Getty Images / Mark Thompson

Foto: Getty Images / Mark Thompson

 Foto: Getty Images / Mark Thompson

Foto: Getty Images / Mark Thompson

 Foto: Getty Images / Mark Thompson

Foto: Getty Images / Mark Thompson

 Foto: Getty Images / Mark Thompson

Foto: Getty Images / Mark Thompson

 Foto: Getty Images / Patrik Lundin

Foto: Getty Images / Patrik Lundin

 Foto: Getty Images / Mark Thompson

Foto: Getty Images / Mark Thompson

 Foto: Getty Images / Dan Istitene

Foto: Getty Images / Dan Istitene

 Foto: Getty Images / Mark Thompson

Foto: Getty Images / Mark Thompson

 Foto: Getty Images / Dan Istitene

Foto: Getty Images / Dan Istitene

 Foto: Getty Images / Mark Thompson

Foto: Getty Images / Mark Thompson

 Foto: Getty Images / Mark Thompson

Foto: Getty Images / Mark Thompson

 Foto: Getty Images / Mark Thompson

Foto: Getty Images / Mark Thompson

 Foto: Getty Images / Mark Thompson

Foto: Getty Images / Mark Thompson

 Foto: Getty Images / Mark Thompson

Foto: Getty Images / Mark Thompson

 Foto: Getty Images / Mark Thompson

Foto: Getty Images / Mark Thompson

 Foto: Getty Images / Mark Thompson

Foto: Getty Images / Mark Thompson

 Foto: Getty Images / Mark Thompson

Foto: Getty Images / Mark Thompson

 Foto: Getty Images / Mark Thompson

Foto: Getty Images / Mark Thompson

 Foto: Getty Images / Mark Thompson

Foto: Getty Images / Mark Thompson

 Foto: Getty Images / Mark Thompson
 Foto: Getty Images / Mark Thompson
 Foto: Getty Images / Mark Thompson
 Foto: Getty Images / Mark Thompson
21
Fotogalerie

Wurz se zasnil: jízda i za deště a v Monaku 450 km/h. To vše díky halo

Alex Wurz je jako šéf GPDA velkým zastáncem svatozáře. Podle něj není svatozář hlavním problémem, který snižuje atraktivitu formule 1.

„Z vizuálního hlediska to není estetické, ale FIA nemůže ignorovat vývoj v oblasti bezpečnosti jen proto, že se to někomu esteticky nelíbí,“ řekl Wurz pro Der Standard.

Wurz připomíná, že atraktivita F1 leží jinde. „Pokud bude sport na trati atraktivní, pokud budeme mít mnoho různých vítězů a rozdíly budou malé, tak 99,9 % fanoušků bude jedno, zda máme nějaké halo nebo ne.“

Podle Wurze by mohla být F1 se svatozáří odvážnější. „Pokud se ujistíme, že jsou vozy bezpečné, budeme moci jet v Monaku 400 nebo 450 km/h a nebudeme potřebovat červené vlajky, když bude pršet.“

Foto: Pirelli

Doporučujeme

Články odjinud