Wurz se zasnil: jízda i za deště a v Monaku 450 km/h. To vše díky halo

Alex Wurz je jako šéf GPDA velkým zastáncem svatozáře. Podle něj není svatozář hlavním problémem, který snižuje atraktivitu formule 1.

„Z vizuálního hlediska to není estetické, ale FIA nemůže ignorovat vývoj v oblasti bezpečnosti jen proto, že se to někomu esteticky nelíbí,“ řekl Wurz pro Der Standard.

Wurz připomíná, že atraktivita F1 leží jinde. „Pokud bude sport na trati atraktivní, pokud budeme mít mnoho různých vítězů a rozdíly budou malé, tak 99,9 % fanoušků bude jedno, zda máme nějaké halo nebo ne.“

Podle Wurze by mohla být F1 se svatozáří odvážnější. „Pokud se ujistíme, že jsou vozy bezpečné, budeme moci jet v Monaku 400 nebo 450 km/h a nebudeme potřebovat červené vlajky, když bude pršet.“

Todt se pustil ostře do jezdců formule 1 – kvůli svatozáři!

Todt se pustil ostře do jezdců formule 1 – kvůli svatozáři!

Foto: Pirelli

Diskuze (22) Další článek: Takhle vypadá vůz českého týmu Charouz na trati [galerie]
12:51 | Antonio Fuoco ze stáje Charouz Racing System skončil v závodě F2 na 8. místě, což znamená pole position pro zítřejš… odkaz
25. května | Dnes v Monaku závodí závodí junioři a Porsche. Z jednoho Porsche uniklo na vjezdu do boxů opravdu hodně velké množství oleje.
24. května | Pneumatiková mezera bude i na Hungaroringu. Pirelli tam nominuje střední, měkkou a ultraměkkou.
24. května | Podle jezdců Mercedesu vydrží hypedměkké pneumatiky v závodě maximálně 7 kol.
24. května | Žádný trest pro Maxe Verstappena za couvání z únikové zóny v první zatáčce.

GP Monaka 2018

Čtvrtek 24. května 2018
1. trénink Ricciardo (1:12.126)
2. trénink Ricciardo (1:11.841)
Sobota 26. května 2018
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 27. května 2018
Závod 15.10