Fernando Alonso uvedl, že „test“ ukázal, že lidem „chybí formule 1, do které jsme se zamilovali, když jsme byli děti“. Daniel Ricciardo uvedl, že F1 nyní chybí „wow faktor“.
„Auto s motorem V10 je na jedné straně pozůstatkem minulosti, kdy snížení emisí CO₂ nebylo na stole a elektrická mobilita neexistovala,“ uvedl Wolff pro Motorsport.com.
„Nyní se ale dostáváme do nové éry, a to také znamená dělat kompromisy. Souhlasím však, že auto vypadalo velkolepě. Bylo velmi mrštné, malé, o 150 kg lehčí a mělo ječící motor.“
„Když se podíváte na televizní záběry, vypadalo to, že jelo mnohem rychleji než současná auta. Je tady něco, co si z toho můžeme vzít. Věřím, že vždy je se co učit.“
„Nemyslím si, že by někdo z formule 1 litoval, že byl vůz na trati. Viděli jsme ho naživo a musíme analyzovat, co je na tom tak atraktivního. Je atraktivní zvukový a vizuální zážitek? Viděl jsem záběry bez zvuku a stále to vypadalo skvěle, tak proč to tak je? Musíme to analyzovat.“
„Jsme aktéry ve sportu a musíme se zlepšovat všude, ale myslím si, že každý z nás, včetně F1 a místních lidí, se na to podívá a uvidíme, co dokážeme.“
Do Alonsova vozu se v boxech posadil také Esteban Ocon, kterému bylo devět, když v roce 2005 auto vyhrávalo závody.
„Je pravda, že nám ten zvuk jednoznačně chybí,“ řekl Ocon.
„Auta, která máme dnes, jsou lepší k řízení, jsou rychlejší, mají větší výkon, mají větší točivý moment. Jsou to nejlepší a nejrychlejší auta v historii, ale kdyby zněly takto, bylo by to pravděpodobně lepší.“
„Musíme žít v přítomnosti. Tak to je. Svět se vyvíjí a myslím si, že je to stejné i v automobilovém průmyslu. Auta jsou slyšet čím dál méně. V této oblasti ztrácíte trochu emocí, ale jsou rychlá, efektivnější a spolehlivější.“