Wolffa těší zisk pěti titulů Mercedesu v řadě

Ayrton Senna crazytunny  |  30. 12. 2018 15:00

Letos byl Mercedes dost na lopate, ale Ferko toho proste nevyuzilo... nechali Mergl se nadechnout.

Vcelku chapu Binotta, ze je nastvanej kdyz postavi nejlepsi auto v poli (prvni 1/2 sezony bez diskuze) a Vettel s Arrivabenem mu to podelaji.

Nejvtipnejsi je, ze kdyby Kimi nedelal Sebovi brzdice, mel by na konci roku o 20 bodu mene :) a to se 4x DNF.... coz je dalsich min 50 bodu....

Leonfill  |  30. 12. 2018 13:16

Ak bude Vettel u Ferrari a Max Maldonado u Malinoviek jednicky tak bude aj siesty titul Volffiku. Ziaden strach...

r126pkp  |  30. 12. 2018 11:50

historie se neptá a ptát nebude jak?

Wolffe, to nebyl zisk ale předplacenka!
Jak tě tohle může těšit, to mi po.er prsa.

...ale jo chápu to, děláš že to bylo vydřené vítězství.
I bubák na podiu skákal jako smyslů zbavený, když jezdil závody stylem start-cíl.
V tom Mercedesu sou zaměstnaný samí jednodušší individua

prof. PhDr. Tomáš Moudrý DrSc. Ten, co sežral hrnec Moudrosti a pak si ještě přidal. A pak zase a zase a zase...

Lewis Hamilton harry1967  |  31. 12. 2018 12:19

Ano a o to vi mne těši , že tihle primitivove poraži dokonale italske hrebce. Jsi proste Tomaš Blb

McLaren-Merceds  |  30. 12. 2018 11:15

Škoda že, je Mercedes tak dominantní, snad příští rok vyhraje třeba Red Bull nebo Ferrari.

Poslední dva roky se o dominanci nedá mluvit. Soupeři měli spoustu příležitostí jejich problémy s vozem potrestat. Nestalo se tak.

za dva by měl vysadit těžkej děkovanec Vettelovi a jeho hakl krénu za dva finišový járy....

RIP F1 2008 | Obrigado Felipe 2002-2017

Lewis Hamilton sympaťák  |  30. 12. 2018 09:49

Jsou to kluci šikovní v tom Mercedesu. Dnes si každý rozumný člověk koupí Mercedes a zapomene na italskou fiaťáckou plečku jménem Ferrari.

No pozor on není Mercedes jako Mercedes. To že má někdo prorezlé Ačko v hodnotě lepší Felicie neznamená, že je konkurencí pro Ferrari. To se jich nechci zastávat. Za celý život nebudeš mit auta, která dohromady budou mít hodnotu nejlevnějšího Ferrari.

I Ferrari je jen kus plechu, jakou hodnotu má dnes auto když jen u nás jich je registrovaných víc jak 7 milionů ??......Dnes autem už nikoho rozumného neoslníš....ani po Ferrari se už člověk neohlédne jako před 15-20 lety, prostě už se to ohrálo za ty léta..... A nějaká Porsche,tuctová Audi, Superby, Mercedesy, BMW už člověk vlastně ani nevnímá....maximálně tak nějaký veterán, to je to jediné co ještě zaujme a po čem stojí za to se otočit...

Příspěvek byl 2× upraven, naposled 30. 12. 2018 11:56

Tak nějak.

Pomozte vymýtit smrt z našich silnic. Jezděte po chodníku!

No Ferrari ještě nějakou tu vypovídající hodnotu má. To ne že ne. V tom zas až tak pravdu nemáš. Jinak i souhlas. Mě šlo spíš o pointu toho fanatického příspěvku.
Jinak Ferrari alespoň nebrebtá jak je nutné a krásné a úžasné cpát do aut maloobjemové čtyřvály a pak do svých lodí necpe pětilitrové osmyvály jako Mercedes.

To je věc názoru, já mezi Ferrari a Mercedesem nedělám žádný rozdíl, ba co víc, Mercedes nepotřebuje aby ho někdo finančně zastřešil jako Ferrari Fiat, Mercedes si poradí sám a dělá mnohem více věcí než jen osobní auta.
Ferrari je uměle udržováno tam kde je, pokud by mělo žít čistě jen z prodeje svých sportovních vozů tak už krachlo dávno, jak píše pisatel dole....ale k tomu dost možná jednou taky dojde, protože sportovní auta budou již brzy přežitek, nakonec zbytečná jsou již dávno.
Žádnou vypovídající hodnotu to ve skutečnosti nemá, plech jako plech, co na tom jestli je nastříkaný červeně nebo stříbrně....pořád je to jen kus "šrotu".....tu auru kolem Ferrari vytvořil člověk, ale je to pouze stroj stejně jako kdejaká obouchaná Škodovka, třeba že jsou v něm použité kvalitnější materiály....tu horentní sumu platíš za značku, auru a historii , čili za něco co si vytvořil sám člověk.....

Ale jo, do 20 jsem uvažoval podobně, taky jsem podobná auta žral, dnes už se po nich ani neohlédnu.

A k těm motorům...ani Ferrari nebude moci používat soudobé motory věčně......

FoxPw  |  30. 12. 2018 20:53

Koncern Fiat Chrysler Automobiles měl příjmy cca 125 miliard eur a očištěný čistý zisk kolem pěti miliard eur (čili zisk dělá cca 4% příjmu). Z toho Ferrari, které je součástí koncernu mělo zisk cca 1,1 miliardy eur a tržby 3,4 miliardy eur (čili zisk dělá cca 32% příjmu a také 22 % zisku celého koncernu). Tak to nevypadá, že by FIAT držel Ferrari nad vodou, spíš naopak.

Pierre Gasly Ferda.  |  30. 12. 2018 21:26

Čistý zisk brán včetně prodejů akcií nebo pouze výrobní program?

Hajzlík  |  30. 12. 2018 22:52

Ferrari už více než 3 roky není součástí koncernu FCA, bylo vyvedeno mimo skupinu, emitovány akcie na burze. Součástí FCA jsou pouze tyto dceřiné společnosti:
Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Dodge, Fiat, Fiat Professional,Jeep, Lancia, Maserati, Mopar, Ram, SRT, Comau, Magneti Marelli, Teksid.
Vlastnická struktura Ferrari je dnes Exor N.V.(22.91%), Piero Ferrari (10.00%) veřejně obchodované akcie (67.09%).

Lewis Hamilton sympaťák  |  30. 12. 2018 13:50

Mercedes je Mercedes. Kdyby Ferrari byl samostatný koncern a neprodávali Fiaty atd. ,dávno by skončili jako De Tomaso a další italské supersporty.

Fleet Admiral  |  31. 12. 2018 10:07

Mercedes je součástí koncernu Daimler. A taky z toho těží. Mimochodem největším akcionářem koncernu Daimler je čínský investor, který ovládá kontrolní balík v Pirelli. V současnosti je formálně "Ferrari" více nezávislé než Mercedes.



Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

15:33 | Takhle si McLaren představuje F1 budoucnosti odkaz
22. ledna | Zdá se, že Ticktum má smůlu. Účastní se zimní asijské F3, ale body za super licenci podle Autosportu nedostane. FIA totiž požaduje, aby měla série alespoň 5 závodů a tato má jen 3.
22. ledna | Kuan-jü Čou bude vedle závodění ve F2 pracovat jako vývojový jezdec Renaultu. Čínský závodním prošel Jezdeckou akademií Ferrari.
21. ledna | HWA bude spolupracovat ve F2 s týmem Arden. Šance pro juniory Mercedesu...