Wolffa pobavily spekulace, že má rozpory se šéfem Daimleru

Wolffovi, který je také akcionářem týmu, na konci roku vyprší smlouva. Sám ale říká, že u Mercedesu zůstává.

V poslední době se objevily spekulace, že šéf Daimleru Ola Kallenius a Toto Wolff se nemají zrovna v lásce. 

Kallenius měl navíc dvakrát poměrně výrazně zasáhnout do rozhodnutí týmu – jednak na jeho pokyn vycouval Mercedes z boje proti vyšetřování pohonné jednotky Ferrari, za druhé se pak postavil na stranu těch, kteří chtěli zrušit závod v Melbourne.

Toto Wolff ale v rozhovoru s médii odmítl, že by měl se šéfem Daimleru špatné vztahy. 

Novináři se ho zeptali, jaký je rozdíl mezi současným šéfem Daimleru a jeho předchůdcem, kterým byl Dieter Zetsche.

„Jsou to dvě velmi odlišné osobnosti, ale s oběma mám vynikající pracovní vztah, a víc než to, přátelství,“ řekl Wolff, kterého cituje Motorsport.com.

„Docela jsem se rozesmál, když se objevily spekulace, že náš vztah nefunguje. Voláme si mnohokrát v průběhu týdne a je velmi zainteresovaný.“

Wolff označuje Kalleniuse za „velmi dobrého sparring partnera“ a myslí si, že se spekulace objevily zejména v souvislosti s jeho nákupem podílu v Astonu Martin. 

Wolff koupil podíl v Astonu Martin

Wolff koupil podíl v Astonu Martin

„Koupil jsem několik akcií společnosti Aston Martin jako finanční investici. Věřím ve značku. Myslím, že nasazená strategie má smysl.“

Nový generální ředitel Tobias Moers je chlap, kterého znám už léta a věřím, že to tam může změnit.“

„Existuje velmi silná skupina akcionářů, kteří dnes podporují Aston Martin a nenechají ho padnout. A proto jsem se rozhodl být součástí této skupiny.“

„Moje výkonné funkce se nezměnily. Jsem v Mercedesu, jsem šéfem týmu a jsem akcionářem. A je jasné, že když neexistují žádné jiné titulky, způsobila ta věc okolo Astonu Martin rozruch.“

„Ale já mám plány s Mercedesem. Chci tady zůstat a to se nemění.“

Existuje ale možnost (a Wolff ji mezi řádky připustil), že by si ponechal svou výkonnou roli, ale některé povinnosti by předal jiným lidem z týmu. Nemusel by tak jezdit na všechny závody. 

Nuda v karanténě? Postavte si Hamiltona, Bottase a Wolffa z papíru

Nuda v karanténě? Postavte si Hamiltona, Bottase a Wolffa z papíru

Foto: Getty Images / Bryn Lennon

Další článek: FIA vydala nové technické směrnice. Jde opět o pohonné jednotky

19:42 | Junior Ferrari Robert Shwartzman vyhrál závod formule 2.
13:09 | Jeden z dalších aspektů. Není to jen o trati a vozech. V současné době jsou podmínky takové, že v případě nehody nemůže vzlétnout vrtulník. A ten je s ohledem na vzdálenost Štýrského Hradce klíčový.
12:57 | Problém pro GP Maďarska: každý z rizikové země (z pohledu F1 hlavně Velká Británie) se může zdržovat jen na okruhu a v hotelu. Pokud bude "chycen" jinde, dostane 15 tisíc euro pokuty. Může to odradit zejména novináře nebo lidi z doprovodných sérií.
11:16 | Na Red Bull Ringu prší. Pokud by dnes kvalifikace nebyla možná, existují tři scénáře: 1) Kvalifikace by se jela v neděli dopoledne (pravděpodobné, má být hezky), 2) Vzaly by se výsledky třetího tréninku (pokud bude), 3) vzaly by se výsledky druhého tréninku.

GP Štýrska 2020

Pátek 10. července 2020
1. trénink Pérez (1:04.867)
2. trénink Verstappen (1:03.660)
Sobota 11. července 2020
3. trénink Zrušeno (déšť)
Kvalifikace Hamilton (1:19.273, déšť)
Neděle 12. července 2020
Závod 15.10